בנוגע לקינג 2
אני מטיס אותו כבר קרוב לחצי שנה ... שדרוג ג'ירו לשומר כיוון של ESKY או וולקרה באיביי עם המצב של הדולר היום בסביבות 200 ש"ח הוא מתבקש והכרחי... כי בעייתי לצאת איתו לטיסה מעבר לעליה וירידה - ריחוף בסיסי .. בלעדי הג'יירו - עם הג'ירו הוא ניתן לשליטה ולא "זורק" זנב בפתאומיות
אם שדרגת בו את המנוע והבקר ואתה משתמש בשלט המקורי תדאג להוריד את הHOV.PIT בצד שמאל למעלה זה יתן לך טיפה יותר יציבות ועמידות בפני משבים קלים של רוח - בגלל המשקל הקל שלו המסוק נוטה להתרומם מהר עם כל משב - השינוי הזה יפחית את הבעיה הזו ..
בעייה נוספת של המסוק היא איזון ... יש לו משקל אחורי גדול יותר ...
אתה יכול לעשות התאמה בSWASHPLATE לכוון אותו שהוא יהיה מראש עם downׁ (אף קדימה יותר) הוא יהיה יציב יותר לטיסה רגילה - לא 3D ... תיאורטית כדי להחזק אותו הפוך צריך לאזן את SWASHPLATE - ולדאוג לאיזון המשקל או באמצועות שימוש בסוללה עם קיבולת גבוהה יותר כמו שמגיעה עם הBELTCP .. או כמו בסרטון :
http://www.youtube.com/watch?v=b1_gJeo7nZ4
עלויות החלקי חילוף הן ממש ממש אבל ממש זולות - כך שלדעתי זה המסוק להתאמן עליו על אף שהוא קשה מעט מעט להטסה וזה רק בגלל שהוא המינימום להטסה בחוץ -זה כמו להטיס טיסן של אולומות בחוץ .. עם קצת תרגול זה אפשרי ואפילו כיף ... וגם לא צריך מקום גדול במיוחד ... אבל כן לדאוג להטיס במקום ללא מכשולים כדי שכן תהנה מהטיסה ..
אמנם ברשותי (מבחינת מסוקים) המסוק הזה בלבד אבל אחרי שלמדתי אותו אני מטיס בקלות כל מסוק אחר של חברים...
ככה שהסיבה היחידה שלדעתי הוא מתאים למתחילם היא המחיר הזול של החלקי חילוף למסוק שאינו קואקסלי..
לגבי הBELTCP ממה שהרגשתי הוא חריף יותר הריסוקים כואבים יותר - גלגל השיניים נשחק מהר.. לדעתי אם כבר קופצים מדרגה אז TREX הטסתי אותו והא מרגיש כאילו שהוא טס לבד יציבות מדהימה וכוח שחבל על הזמן .. כי אחרי הכל הbelt עם שדרוג ראשזנב וקרבון שווה להתאמץ עוד טיפה וTREX ..