האמת שאני ראיתי גם בשלטים של jr 2.4 תופעה של נעילות וירקות למיניהם... אריק מאיר ריסק 2 טיסני f3j כי לא היה לו רדיו בזמן עליה על כבל (דבר מאד מאד לא סימפטי ומסוכן, באחת הפעמים הדאון כמעט התרסק אלי), ועוד איזה בחור מב"ש שחווה הפרעות בגלל טווח בf3j שלו והטיסן לא היה כל כך רחוק (הכל יחסי כמובן).
בקיצור לדעתי הטכנולוגיה הזאת כמה שהיא טובה ובעלת פוטנציאל אדיר עדיין בחיתולים וההוכחה לכך היא שיש את הבעיות האלה ולא משנה מי ייצר את המערכת רדיו ומה שנותר לנו לעשות זה להיזהר ולהיצמד להוראות היצרן.
דרימר - אני לא מסכים איתך כשאתה אומר שהיתרונות עולים על החסרונות כי אני אישית מעדיף לבדוק תדרים כל פעם שאני מטיס ואפילו להטיס אם מישהו אחר בתורות (במקרה שהוא בתדר שלי) ולא לרסק\לאבד טיסן בגלל נעילות חום,קור,קרבון ופלוצים אחרים! הטיסנים שלי וגם של הרבה חברה שווים אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים ולא שווה לאבד אותם בגלל דבר כזה (שלא לדבר על פגיעה פוטנציאלית בנפש).

איתן.