שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: בדיקת סט אפ

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בדיקת סט אפ

    התאמתי סט אפ לטיסן לטיסן 3D למנוע 46 מוטעת כנפיים 1.4 מטר

    הגעתי לסט אפ סופי לטיסן:
    מנוע:

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=7069

    בקר:
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...eed_Controller


    סוללה:
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=9365


    פרופ 7*14 או 8*15


    משקל הטיסן(במצב דלק) בלי מנוע,צנרת,מיכל דלק ודלק,סרוו למצערת ופילטר הוא:1440

    משקל עם כל הנ"ל הוא:
    2230

    משקל סט אפ דלק:
    790

    משקל סט אפ חשמלי:
    820

    עכשיו לשאלה:
    האם הסט אפ הנ"ל יוכל לעבוד בלי להשרף מבחינה תאירותית לפי הנתונים של הסיני?

    ניסיתי לפי הבלוגים של שגיא אדיר ובוגל אבל יצאתי רק יותר מבולבל

    לפי חישוב הC של הסוללה צריכה לעמוד עד זרם של 120 אמפר רגעי.
    אבל שהקיבולת של הסוללה יורדת גם ה C יורד?
    ואז לדוגמא נשאר 1 אמפר בסוללה אז היא יכולה לעמוד בזרם של עד 30 אמפר?

    נ.ב

    לפי מה שמדווחים מחו"ל אומרים שעם סט אפ כזה הגיע בערך ל 60 אמפר

    אשמח לעזרה,
    יוסי
    נערך לאחרונה על ידי yosi678; 14-10-2010 בשעה 22:21:13.
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    הלינקים שלך שבורים
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    הלינקים שגויים (לפחות אצלי) - Page no longer available


    גלעד

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    צודקים,
    תוקן.
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    הסטאפ אחלה...
    הסוללה יכולה לתת 80A קבוע
    הבקר עומד ב80A
    לגבי הפרופ- לדעתי 16X6 ייספק את הסחורה יותר טוב מאלו שציינת
    עם 16X6 הוא אמור למשוך איפושהו בין 55-65A, והפרופ ייתן לך המון דחף
    ואם תהיה נועז ותשים פרופ עץ המנוע ירגיש עליז במיוחד (אבל פרופ עץ+נגיעה ברצפה=פרופ בפח).
    ובעליז במיוחד כוונתי היא שיהיה למנוע קל הרבה יותר לשנות סל"ד- פתיחה מהירה (הכי מורגש כשאתה בריחוף ופותח מנוע, עם פרופ כבד לוקח לטיסן זמן להתחיל לעלות, עם פרופ קל הוא מייד מגיב)

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    אין לי כרגע גישה ללינקים אני רק זוכר דבר אחד - טיסני 3D 46 דלק טסים יפה עם פרופ 12.25X3.75
    בטווח פעולת סל"ד של בין 5000 ל 12000 (בערך) , אם אתה מביא את המנוע שלך לטווח סיבובים דומה , נראה שאתה עלית לפרופים בעלי פיץ' נורא גבוה ל 3D (וגם קוטר גדול). אם לא, שווה להשוות מהירויות קויות (סל"ד כפול פסיעה) בין הפרופים.
    בדוק בנוסף מה מרווח הגחון שלך בנחיתות (אם זה טיסן עם גלגל זנב בודקים כשהוא על הגלגלים והכנף אופקית ולא כשהזנב נוגע בקרקע - כן ?)

    אל תשכח ש3D זו חיה מיוחדת שבה חשוב לדעת מהו הדחף הסטטי וגם מהירות האויר שהפרופ מייצר כי מהירות האויר הזו מותמרת לכח ההגאים שלך.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    הסט טפ נחת אצלי וכבר הותקן אבל עדין מתלבט בקשר לפרו'פ

    נראה לי שאני אלך על זה:
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...duct=&lasturl=

    לפי החברים החו"ל הם השתמשו בפרו'פ הזה לטיסני 3D כמו שלי ,חלקם עם סוללת 4 תאים ו חלקם עם 5.
    הסל"ד אמור להיות 11700 אבל זה רק תיאורטי
    המנוע 650KV * סוללת 5 תאים

    משמע:
    שהסוללה גמורה כמעט:
    10725 סל"ד
    שהסוללה מלאה:
    13650 סל"ד

    בקיצור מהחישבים שלי יצאתי רק יותר מבולבל
    ואני כבר לא בטוח ש 7*14 יתאים

    אשמח לעזרה,
    יוסי

    נ.ב
    VALAZA אחרי החישובים אני באמת חושב שהפרו'פ גדול מדי
    נ.ב.ב
    בוגל באמת טיסני דלק 46 3D טסים יפה עם 12.25*3.75 אבל לא יצא לי לבדוק סל"ד
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    נסיו שני..
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    הלינק לא עובד ולא ברור מה אתה רוצה לדעת?
    קשה לנחש מה יהיה סל"ד המנוע, ניתן רק להעריך. בכל מקרה אם אתה מתקרב ל10000 סל"ד לדעתי לא רצוי לך לעבור בפסיעה את ה5-6 אינץ' תתחיל מפה ותבחר פרופ בקוטר המתאים.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    אני רוצה לדעת איזה פרו'פ יתאים לסטאפ שלי לטיסן 3D.
    כנראה שאני אפילו יעבור את ה 10000 סל"ד ,לפי רוב המשתמשים בסט אפ כמו שלי על טיסן 3D מהסיני הם השתמשו בפרו'פ 7*14.

    יהיה הבדל משמעותי אם זה יהיה פרו'פ 7*14 או 6*14?
    אגב למה לא רצוי לעבור את הפסיעה מעל ל 5-6 אינ'ץ בגלל שזה טיסן 3D או מסיבות אחרות?

    תודה מראש,
    יוסי
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    בגלל שזה 3D, אתה לא רוצה לייצר מהירות ע"י הפרופ אלא אתה רוצה לקבל כח, על חשבון הפסיעה תוכל לקבל דחף סטטי גדול יותר וגם קוטר דיסקת הסילון שיוצר הפרופ תהיה גדולה יותר כך תקבל יותר שטח הגאים פעיל. בנוסף היות וב3D מהירות האויר בחזית הפרופ היא אפס הרי שזוית ההתקפה האפקטיבית לפרופ בעל פסיעה גבוהה תהיה גבוהה משמעותית מהזוית לה הוא מתוכנן כאשר המטוס מתקדם במהירות שיוט- המשמעות איבוד מנצילות הפרופ.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    פרופ ה12.25X3.75 הוא פרופ רחב במיוחד, ואין להשוות אותו לפרופים בסדרות E הרגילות, הדבר היחיד שמתקרב לרוחבו היא סדרה W של APC (הW מציין כמובן WIDE, רחב).
    מעשית הפרופ הנ"ל נותן דחף סטטי גבוהה יותר (וסלד גבוהה יותר) מפרופים גדולים ממנו בקוטר, בזמנו השוותי אותו לפרופ 13X4 עץ (על אותו המנוע- 46 של OS), ובסלד דומה הדחף הגבוהה יותר עדיין הגיע מהפרופ הקצר יותר- 12.25

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בדיקת סט אפ

    אגב, אם אתה צופה סל"ד בין 10000 ל13000 אתה יכול להשתמש בפרופ הנ"ל (12.25X3.75) אין איסור לשימוש בפרופ דלק על מנוע חשמלי.

    יש גם לסדרת הSF 12X6 כאן נראה לי שיכול להספיק (פרופ SF מושך יותר הספק מפרופ E בסל"ד נתון)
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 08-11-2010 בשעה 09:15:24.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. [עזרה!] בדיקת מטען לסוללה
    על ידי samiro בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-08-2010, 08:43:19
  2. בדיקת טווח
    על ידי srdromy בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-01-2010, 17:50:57
  3. בדיקת MAIN SHAFT
    על ידי Ashaman בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-10-2009, 11:40:04
  4. בדיקת חסימת ***חח
    על ידי sharonx בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 14-09-2009, 15:05:09
  5. בדיקת סוללה
    על ידי leetal בפורום סקירות רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-10-2008, 19:17:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •