שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: שאלה בקשר ל ריחוף (hovering)

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    5
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה בקשר ל ריחוף (hovering)

    יש לי טיסן(אני לא אציין את שמו כי בטוח שלאנשים יהיה פה תגובות..)
    אני מזמזין לטיסן מנוע שבעזרת פרופלור SF 9*4.7 הוא יוכל לדחוף 730 גרם והטיסן עצמו ישקול 500 גרם בלבד כולל בטרייה השאלה שלי איך אני יכול דלעת אם הטיסן יכול לרחף כמה הוא צריך לדחוף בשביל שיוכל להישאר באויר ואם הטיסן שלי יוכל להישאר באויר?
    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בקשר ל ריחוף (hovering)

    ציטוט נכתב במקור על ידי RcPlaneLover צפיה בהודעה
    יש לי טיסן(אני לא אציין את שמו כי בטוח שלאנשים יהיה פה תגובות..)
    אני מזמזין לטיסן מנוע שבעזרת פרופלור SF 9*4.7 הוא יוכל לדחוף 730 גרם והטיסן עצמו ישקול 500 גרם בלבד כולל בטרייה השאלה שלי איך אני יכול דלעת אם הטיסן יכול לרחף כמה הוא צריך לדחוף בשביל שיוכל להישאר באויר ואם הטיסן שלי יוכל להישאר באויר?
    תודה מראש
    אתה יכול דלעת שהמנוע לא יספיק. אם רשום 730 אז כנרא זה פחות (הערכים שמפורסמים הם לא מדוייקים).
    חוץ מזה, לתחושתי והכרותי עם טיסני 3D, לטיסן ששוקל חצי קילו, מעבר לזה שצריך מנוע שסוחב פי שתיים, צריך פרופ 10-11 כדי שיסתובב יותר לאט.


    גלעד

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    5
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בקשר ל ריחוף (hovering)

    אז לכלכ הטיסני 3D הכוח דחיפה שיצא להם מהפרופלור הוא כפול ממשקל הטיסן? וזה לא האתר כתב את כמה הפרופלור דוחף זה בן אדם פרטי בדק

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בקשר ל ריחוף (hovering)

    ציטוט נכתב במקור על ידי RcPlaneLover צפיה בהודעה
    אז לכלכ הטיסני 3D הכוח דחיפה שיצא להם מהפרופלור הוא כפול ממשקל הטיסן? וזה לא האתר כתב את כמה הפרופלור דוחף זה בן אדם פרטי בדק
    כן, אתה לא רוצה שרב הטיסה המנוע יעבוד על 75%++ יכולת, נכון? זה מתכון בטוח לשריפה של המנוע. אל תשכח שבטיסן 3D כח המנוע חשוב מאוד כי 1. הרבה פעמים "נשענים" על המנוע ולא על הכנפיים (בטיסה אופקית רגילה, כדי להשאיר את הטיסן באוויר מספיק גם יחס של 1:2) 2. בטיסת 3D הרבה פעמים צריך הרבה כח מנוע לצאת ממצבים מסוכנים.


    גלעד.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    5
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בקשר ל ריחוף (hovering)

    אז ב3D בעצם אתה סומך יותר על המנוע מאשר על הטיסן?

נושאים דומים

  1. שאלה בקשר לSBEC
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-07-2010, 12:55:23
  2. שאלה בקשר ל-DX
    על ידי shay_1972 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-01-2010, 22:03:07
  3. שאלה בקשר לסוללה
    על ידי avimag בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-12-2009, 07:03:17
  4. שאלה בנושא ריחוף
    על ידי giladhayoun בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-06-2009, 09:36:55
  5. שאלה בקשר לפרופלורים
    על ידי yehudabitton1 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-08-2008, 12:54:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •