דר, אני ער לדקויות עליהן אתה מקפיד, קלה כחמורה. הפעם הותרת מרווח גדול מידי, לטעמי, לענין קביעת מרכז הכובד של הטיסן.
למיקומו המדויק של מרכז הכובד יש חשיבות ממדרגה ראשונה. 1/4 עד 1/3 מיתר יכול להיות הבדל קריטי בטיסנים מסוימים.
כאשר הבונה/מטיס אינו יודע היכן לקבוע את מרכז הכובד לפי חישוב/תוכנה/גרפי, עצתי היא תמיד למקם לפי 28% מיתר ומשם לנוע לפנים או לאחור בהתאם לתכונות הטיסה הריאליות. מיקום זה לעולם לא יהיה קדמי או אחורי מידי. במטוס המדובר, 1/3 מיתר נראה לי אחורי מידי באופן קיצוני.
כך או אחרת, בכל מקרה לא זו היתה השאלה המקורית.