1. בהצלחה
2. נכנסת יפה לעסק לפי מה שאני קורא
3. אם תשקיע בשלט איכותי , תמיד יהיה לו שווי טוב בשוק היד השניה (רמז אורורה)
4. אכן אתה צריך מדריך מאזורך כדי שתוכל להעזר בטיפים של ארבע עיניים. אם תחוש בטוח בעצמך בנושא ההרכבה, תוכל להשאיר את הבדיקה הסופית למדריך שלך בשטח.
5. מבלי לפגוע באנשי עמק חפר שאיני מכירם, הם מתמקדים שם בהטסות דלק, הרעש עלול להפריע לך להתרכז
6. אל תלך להטיס לבד לעולם , משתי סיבות נתחיל מהחשובה - אם תפצע וקרו מקרים שאנשים נחתכו מפרופלור, לא יהיה מי שיתן לך עזרה ראשונה, בנוסף אם אתה עם העיניים בשמיים ומגיע "נודניק" שרוצה דווקא עכשיו פרטים ומציק , לא יהיה מי שירגיע אותו. הסיבה השניה פשוטה, התחביב הזה הוא מאוד חברי וחברתי, להטיס לבד אפשר בסימולטור - זה זול יותר, להטיס בחברותה זה סוף הדרך (עיין בשרשורי חוויות מהטייסות השונות).
7. אל תגע בפאן קאב עד שלא תשלוט היטב בAXN, תתפלא כמה תובנות תלמד לגבי הרכבה בניה וכוון נכונים בזמן הזה.
8. אם תדרים לטייסת 51 אשמח לעזור לך ככל שהזמן יאפשר זאת.
9. לא התעמקתי מאוד ברשימות אבל נראה שהצטיידת מספיק כדי לצאת לדרך.
10. בהצלחה
אופס היו שאלות שלא עניתי:
פאק סוללה בנוי מתאי סוללות בדידים המחוברים יחד, המינוח XXSYYP אומר בסה"כ מה מבנה הסוללה כש XX אומר כמה תאים מחוברים בטור (Serial) וYY אומר כמה סטים כנ"ל חוברו במקביל (Parallel).
כיום כמעט ולא מייצרים מראש סטים של יותר מ1P אלא אם מרכיבים לבד סוללה גדולה.
לגבי ערכי C, הם מציינים כמה זרם תוכל למשוך מסוללה לפני שתהרוג אותה, כשתבחר את הסוללה המתאימה לטיסנים הנ"ל תגלה ש20C יספק אותך יפה.
בעיקרון שני הטיסנים שרכשת יסתפקו באותה הסוללה של 3S1P בקיבול של 2200 מיליאמפר שעה. אתה בהחלט יכול להצטייד בסוללה של טורניגי שעולה 8.5$ היא תעשה את העבודה. (כמובן תקנה 2 לפחות רצוי אף 3)
לא הזכרת מטען - הכלי החשוב כדי שתוכל לצאת לשטח - במחירים של היום ובמסגרת התקציב שהצעת אני ממליץ לך ללכת על המטען שבחתימה שלי (פה פה למטה). שים לב שתצטרך גם ספק למטען - בשלב זה אתה צריך לענות האם יש לך כזה או שאתה הולך לקנות.
שים לב שיש כיום את רכישות הסווארם שמוזילות מאוד ציוד, תוכל להתעדכן גם באופן תפעול הסווארם בחתימה שלי
שוב בהצלחה