שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: טריינר

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    טיפ שלי,

    בגלגל זנב יש לשמור על מצב UP" קטן" עד לצבירת מהירות מספקת ואז הטיסן יתחיל להתרומם כפי שצריך,בכל מצב של הסעה תמיד בגלגל זנב יש לשמור UP" קטן" בכדי למנוע מהטיס להתרומם מוקדם מין הרצוי/להתהפך קדימה ,השמירה על UP" קטן "מצמידה את הזנב לקרקע במהלך ההסעה(עובד על איתו רעיון של הכנף ברכבי מרוץ לא הערסים המציאו את זה יעיל ממהירות של 160קמ"ש ומעלה ברכבים) ובעצם מאפשרת לטיסן לצבור מהירות מתאימה להמראה נכונה ללא התרוממות זנב מוקדמת מה שמקנה שליטה על הזנב ע"י גגל בקרקע ולא הגה כיוון,בהסעה אותו דבר בכדי למנוע התרוממות הזנב יש להחזיק UP קטן עד לעצירה .

    בהצלחה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    טיפ שלי,

    בגלגל זנב יש לשמור על מצב UP" קטן" עד לצבירת מהירות מספקת ואז הטיסן יתחיל להתרומם כפי שצריך,בכל מצב של הסעה תמיד בגלגל זנב יש לשמור UP" קטן" בכדי למנוע מהטיס להתרומם מוקדם מין הרצוי/להתהפך קדימה ,השמירה על UP" קטן "מצמידה את הזנב לקרקע במהלך ההסעה(עובד על איתו רעיון של הכנף ברכבי מרוץ לא הערסים המציאו את זה יעיל ממהירות של 160קמ"ש ומעלה ברכבים) ובעצם מאפשרת לטיסן לצבור מהירות מתאימה להמראה נכונה ללא התרוממות זנב מוקדמת מה שמקנה שליטה על הזנב ע"י גגל בקרקע ולא הגה כיוון,בהסעה אותו דבר בכדי למנוע התרוממות הזנב יש להחזיק UP קטן עד לעצירה .

    בהצלחה.
    אני חייב לתקן משהו בדבריך.
    הצמדת הזנב לקרקע נכונה בהסעה עד השלב הראשוני של ריצת ההמראה. להמראה נכונה אתה חייב לאפשר לזנב להתרומם ובאופן כזה הטיסן יוכל לצבור את המהירות הדרושה לו להתנתקות. אם תמשיך להחזיק את הסטיק במצב UP במהלך הריצה, הטיסן ינתק טרם זמנו, במהירות נמוכה מידי, ויש חשש שיכנס להזדקרות ממש בניתוק. במיוחד אם אינו מצוייד במנוע בעל עודף כוח גדול.
    טיסן לעולם לא יתהפך קדימה אם הגלגלים הראשיים נמצאים במקומם הנכון, ביחס למרכז הכובד.
    ובכלל, שליטה על הטיסן באמצעות הגה הכיוון היא מחוייבת המציאות. כל נסיון להתחמק מהצורך הזה פוגע ביכולות השליטה של המטיס.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    137
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טריינר

    מכיוון שהינכם מדבריםעלהמראות ונחיתות עם גלגל אחורי רציתי להזכירכם
    שהססנה שהזמנתי מגיעה עם גלגל גחון - יענו גלגל קדמי
    בועז מליק
    ~~~~~~~~~
    ססנה 182 של pilotage
    AXN Floter Jet
    דאון Hawk
    RD8000 של SANWA

נושאים דומים

  1. ||| טריינר |||
    על ידי tisons בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-11-2009, 18:34:54
  2. טריינר 25
    על ידי YOGEVKAT בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-05-2009, 07:28:00
  3. טריינר
    על ידי michael hazan בפורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2008, 14:37:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •