שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: טעינת ליפו 6s ב 1C

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    דווקא להיפך...שילמת בזמן טעינה, אך הרווחת נצילות וזמן חיים של הסוללה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    מגניב תודה!
    DX7
    and some Foam...
    "תגיד איזה גובה זה מגיע?"...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    ציטוט נכתב במקור על ידי alonk צפיה בהודעה
    דווקא להיפך...שילמת בזמן טעינה, אך הרווחת נצילות וזמן חיים של הסוללה.
    לא ממש- התדיינו בזה הרבה והיות והמטען קובע את סיום הטעינה על פי הזרם שהוגדר, אני (לפחות) הגעתי למסקנה שזה כנראה פחות בריא לסוללה מאשר טעינה בזרם גבוה.
    זכור בליפו עסקינן...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yotflow צפיה בהודעה
    אוי ש...
    אז הטענתי את הסוללה בחצי C. לקח למטען שעתיים ועשרה בערך. האם טעינה בצורה זאת בקביעות תפגע בסוללות?
    תודה.
    לא , היא לא תפגע כל עוד תגדיר את הזרם הנומינלי לפי 1C.

    אני ממליץ לך לשדרג את המטען למטען 200W, אפשר כמו שלי (מעניין אם תמצא את הלינק) ואפשר אחרים בסגנון...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    [QUOTE=Boogle;210982]לא ממש- התדיינו בזה הרבה והיות והמטען קובע את סיום הטעינה על פי הזרם שהוגדר, אני (לפחות) הגעתי למסקנה שזה כנראה פחות בריא לסוללה מאשר טעינה בזרם גבוה.
    זכור בליפו עסקינן...

    זוכר היטב...יש דברים שאסכים אתם ויש כאלה שלא. סוללות זה התחום שלי. מסכים כי המטען מסיים לטעון במוד ה-constant voltage כאשר הזרם יורד מתחת לזרם מסוים (50mA ב-Li-Ion לדוגמא). יחד עם זאת הפסדים פנימיים (I2R) עולים עם עליית הזרם (טעינה או פריקה) ... לכן נצילות יורדת עם עליית הזרם. כמו כם בסוללות ליתיום הפסדים גורמים לחימום, חימום גורם לעליית התנגדות פנימית שגורמים שוב להפסדים נוספים והקטנת cycle life. מדדתי אישית הרבה סוללות של הרבה כלים חשמליים - זוהי תופעה שכיחה.

נושאים דומים

  1. [עזרה!] טעינת סוללות ליפו
    על ידי מוטי44 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2010, 15:57:05
  2. [שאלה] טעינת 2 ליפו בטור
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 12-03-2010, 19:22:00
  3. [עזרה!] טעינת סוללות ליפו
    על ידי elim55 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-04-2009, 14:10:45
  4. נוהל טעינת ליפו..
    על ידי bugy22 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-02-2009, 23:11:48
  5. טעינת ליפו
    על ידי SPL בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-08-2008, 23:36:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •