שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 124

נושא: חוות דעת על מנוע OS91HZ-R

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על מנוע OS91HZ-R

    בגדול מה שהומלץ הוא דבר כזה;
    1. לכוון את הסיכות כך שהמסוק יטוס טיפה יותר עשיר ממצבו הרגיל (באזור ה1.75~1.5 סיבובים).
    2. לטוס בסגנון F3C (לופים, פסים ארוכים ולא מעמיסים)
    3. שסיבובי המנוע לא יעברו 15000 סלד (שכל אחד יחשב לפי סוג המסוק ויחס הגיר שלו)
    4. חשוב לא להגיע לoverspeed וגם לא לטמפרטורות חמות יותר מ85-90 מעלות צלזיוס לכן מומלץ את ההרצות לעשות בתקופת החורף או בבקרים ולא להתפטות להמשיך את ההרצה בכל מחיר.
    5. שומרים על טמפרטורת העבודה של המנוע כך- לאחר כל שלוש דקות טיסה בחוץ לרחף בסלד נמוך כשתי דקות בשביל הקירור.
    6. חשוב מאוד לשים לב שלא עובדים עני כבר במיכל הראשון.
    7. ההרצה נגמרת כאשר לאחר מספר מיכלי דלק (4-7) המנוע נשמע עני פתאום. זה אומר שהרינג והסליב יושבים בדיוק אחד על השני, פותחים שלושה קליקים בסיכה ותראו איך המנוע עובד חלק חזק עם הרבה עשן.
    8. לשים לב לא להעמיס מאוד על המנוע מיד לאחר ההרצה, עשו זאת אחרי גלון- בשביל לא לחמם יותר מדי את המנוע.
    9. להחליף את הפלאג איתו הרצתם לאחר גלום וחצי.

    ההרצה הזאת תופסת לגבי כל מנועי OS.
    לשים לב שההרצה הנ"ל היא לא פשוטה ומסוכנת לאנשים לא מנוסים מכיוון שאם לא יודעים את הכיוון הראשוני הנכון ניתן להגיע למצב עני בהרצה שגורם לאיבוד קומפרסיה ואורך חיים קצר בהמשך. במקום ההרצה הנ"ל ניתן לעשות את הפשוטה בה פותחים 2 סיבובים את הסיכות, מטיסים בעדינות כגלון-שניים ומתחילים לסגור.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על מנוע OS91HZ-R

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    בגדול מה שהומלץ הוא דבר כזה;
    1. לכוון את הסיכות כך שהמסוק יטוס טיפה יותר עשיר ממצבו הרגיל (באזור ה1.75~1.5 סיבובים).
    2. לטוס בסגנון F3C (לופים, פסים ארוכים ולא מעמיסים)
    3. שסיבובי המנוע לא יעברו 15000 סלד (שכל אחד יחשב לפי סוג המסוק ויחס הגיר שלו)
    4. חשוב לא להגיע לoverspeed וגם לא לטמפרטורות חמות יותר מ85-90 מעלות צלזיוס לכן מומלץ את ההרצות לעשות בתקופת החורף או בבקרים ולא להתפטות להמשיך את ההרצה בכל מחיר.
    5. שומרים על טמפרטורת העבודה של המנוע כך- לאחר כל שלוש דקות טיסה בחוץ לרחף בסלד נמוך כשתי דקות בשביל הקירור.
    6. חשוב מאוד לשים לב שלא עובדים עני כבר במיכל הראשון.
    7. ההרצה נגמרת כאשר לאחר מספר מיכלי דלק (4-7) המנוע נשמע עני פתאום. זה אומר שהרינג והסליב יושבים בדיוק אחד על השני, פותחים שלושה קליקים בסיכה ותראו איך המנוע עובד חלק חזק עם הרבה עשן.
    8. לשים לב לא להעמיס מאוד על המנוע מיד לאחר ההרצה, עשו זאת אחרי גלון- בשביל לא לחמם יותר מדי את המנוע.
    9. להחליף את הפלאג איתו הרצתם לאחר גלום וחצי.

    ההרצה הזאת תופסת לגבי כל מנועי OS.
    לשים לב שההרצה הנ"ל היא לא פשוטה ומסוכנת לאנשים לא מנוסים מכיוון שאם לא יודעים את הכיוון הראשוני הנכון ניתן להגיע למצב עני בהרצה שגורם לאיבוד קומפרסיה ואורך חיים קצר בהמשך. במקום ההרצה הנ"ל ניתן לעשות את הפשוטה בה פותחים 2 סיבובים את הסיכות, מטיסים בעדינות כגלון-שניים ומתחילים לסגור.
    תרשה לי להוסיף כי הרצה בשעות שבו המטיס עייף יכולה לגרום לתופעות לוואי, ראה מקרה ערבה ב', בה המטיס ל לא הקשיב להוראות ההרצה המדויקות....

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_2871.jpg‏ 
Views:	339 
Size:	184.7 קילובייט 
ID:	35583  

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על מנוע OS91HZ-R

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyro צפיה בהודעה
    תרשה לי להוסיף כי הרצה בשעות שבו המטיס עייף יכולה לגרום לתופעות לוואי, ראה מקרה ערבה ב', בה המטיס ל לא הקשיב להוראות ההרצה המדויקות....

    מסכים בהחלט....ורוצה עוד פעם....
    מוטי ואקנין
    [COLOR="Blu
    TREX-700N[/B]

נושאים דומים

  1. חוות דעת על מנוע
    על ידי giladba בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 28-04-2010, 16:05:09
  2. חוות דעת
    על ידי k_aviv בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-03-2010, 21:40:52
  3. חוות דעת
    על ידי oded 22 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-11-2009, 21:58:52
  4. [שאלה] חוות דעת
    על ידי kfirnes בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-01-2009, 10:23:45
  5. חוות דעת
    על ידי sefelmr בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-12-2008, 19:41:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •