ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
שלום
ברשותי סוללות ליפו טורינגי 2200 25C שלושה תאים המשמשות אותי לפנג'ט מהיר (בקר A60 ומנוע מסוק 3580KV).
בזמן האחרון הבחנתי שחלק מהסוללות לאחר הפעלת המנוע בפול למשך דקה גורמות לבקר לבצע קאט .
התופעה מתרחשת לאחר הטענה לילה קודם במצב בלנס (הסוללות מאוזנות בכל התאים ).
לפי חישובי הזרמים סוללה 20C מספיקה בהחלט ואני משתמש ב 25C.
שאלה ראשונה - מדוע זה קורה ? האים התנגדות הפנימית של הסוללה עלתה והיא כבר לא ב C הרשום ?.
יש אפשרות כזאת

שאלה 2 - האם ניתן לרענן את הסוללה ע"י מחזורי פריקה טעינה ואיך עושים זאת ?
אסור לבצע את זה בליפו

שאלה 3 - האים אפשר להשתמש בסוללה לטיסנים לא זוללי זרם כדוגמת ה AXN?

אתה מאשים את הסוללה ולכן אתה שואל את זה, בכלל לא בטוח שהסוללה אשמה
תודה לעונים

עמיחי




אם משהו לא ברור אשמח להבהיר עוד