שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 26 עד 50 מתוך 51

נושא: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי DR_FLIGHT צפיה בהודעה
    דניאל אני לא מסכים איתך בכלל נניח שאני עובד על סוללת 4 תאים שזה 16.8 וולט , מנוע 1100kv עכשיו 16.8*1100= 18480 סלד כמובן שעם ירידת מתח הסוללה הסלד יורד מעט שלא לדבר גם שהמנוע הזה תומך 5 תאים ואז מגיעים להרבה יותר סלד
    עכשיו באמת הגזמת...

    מה שחישבת זה את הסל"ד של המנוע ללא עומס, כלומר ללא מדחף !!!

    בתוספת מדחף, הסל"ד יצנח לפחות לחצי כלומר סדר גודל של 8,000 סל"ד

    מדובר על חצי מהסל"ד של מנוע 2 פעימות...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 11-12-2010 בשעה 18:54:43.

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    עכשיו באמת הגזמת...

    מה שחישבת זה את הסל"ד של המנוע ללא עומס, כלומר ללא מדחף !!!

    בתוספת מדחף, הסל"ד יצנח לפחות לחצי כלומר סדר גודל של 8,000 סל"ד

    מדובר על חצי מהסל"ד של מנוע 2 פעימות...
    מדדת????
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    עכשיו באמת הגזמת...

    מה שחישבת זה את הסל"ד של המנוע ללא עומס, כלומר ללא מדחף !!!

    בתוספת מדחף, הסל"ד יצנח לפחות לחצי כלומר סדר גודל של 8,000 סל"ד

    מדובר על חצי מהסל"ד של מנוע 2 פעימות...
    מהיכן הנתון הזה? - המנוע החשמלי ישאף להגיע לסל"ד העבודה שלו , נכון שהוא יהיה יותר נמוך מהתאוריה אבל בחצי??? המשמעות של ההתנגדות ( הסיבוב של הפרופ ) הינה צריכת זרם גבוה יותר מאשר עם פרופ קל יותר ... אני אמנם לא ביצעתי מדידות אך הקטנה בחצי לא נשמעת לי הגיונית ...
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    חברים, אף לא אחד מכם מדד פעם סל"ד של מנוע חשמלי?
    הינה דוגמא טיפוסית של סטאפ לטיסן אפרנטיס
    המנוע הינו 950KV ולכן אם נחבר לו 3 תאים (12.6 נומינאלי) הוא אמור להסתובב ב

    950*12=12,000 סל"ד

    לעומת זאת כאשר מחברים לו פרופ 11X8, הסל"ד יורד לכמעט חצי, 7600...

    בנצי, בתור "מומחה הפורום" למנועים חשמליים אתה אמור לדעת זאת...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	calc.JPG‏ 
Views:	75 
Size:	65.8 קילובייט 
ID:	36150  
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 11-12-2010 בשעה 21:15:30.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    אל תשכח שאתה מדבר על מדידה סטאטית, בטיסה הסל"ד עולה, ובגדול.
    במצערת מלאה, הסל"ד הרבה יותר קרוב לערך ללא עומס שלו מאשר לחצי הערך שלו...
    גיא.

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    איזה מצחיק כל השרשור הזה..
    הסיבה היא לא המשקל/קוטר/סל"ד. הסיבה היא אחרת בכלל והרבה יותר פשוטה.

    קחו פרופ לדלק ושימו אותו על מנוע חשמלי
    קחו פרופ לדלק ושימו אותו על מנוע דלק

    עכשיו תפיעלו את שניהם באותו סל"ד ותדפקו את קצה הפרופ ברצפה.
    בידקו את התוצאות.

    חזירו שנית על הניסוי רק עם פרופ חשמלי למנוע החשמלי והשוו את התוצאות.

    הסיבה היא שבדר"כ פרופים של דקל כבדים יותר וקשיחים יותר כי לא מחבר אליהם ציר של מנוע חשמלי שיכול להתעקם. עדיף שהפרופ יטחן מאשר שכל הפייוול יעוף או שילך המנוע.

    כמה פעמים ראיתם שבעקבות מכה נשבר לגמרי פרופ דלק באותה צורה שחשמלי מתנפץ? לא הרבה. ברוב המקרים הוא מתקצר כחשמלי באותו מצב נשבר
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    אל תשכח שאתה מדבר על מדידה סטאטית, בטיסה הסל"ד עולה, ובגדול.
    במצערת מלאה, הסל"ד הרבה יותר קרוב לערך ללא עומס שלו מאשר לחצי הערך שלו...
    השויתי סל"ד של מנוע 2 פעימות על הקרקע לעומת סל"ד של מנוע חשמלי על הקרקע

    כך שההשוואה נכונה.

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    אגב בתור תוספת. מדוע לדעתכם יש אזהרה על פרופים חשמליים שהם מיועדים "לחשמליים בלבד"?
    ראיתם פעם מה קורה לפרופ חשמלי על מנוע דלק בזמן פגיעה? המחזה לא מלבב. צריך מיגון בפני רסיסים
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    בינתיים מצאתי ב RCGROUPS שרשור מעניין בנושא

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=578603

    מדברים שם גם על הסיבה שהעליתי (סל"ד נמוך יותר מאשר בדלק) וגם של מעיין (ציר מנוע חשמלי

    עדין יותר)

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    וגם זה שירשור מעניין. משיהו יכול לתת את המסקנות...?
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1155283

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    אין מה לעשות, מה שתחפש בגוגל תמצא... בגלל האינטרנט היום הכל שונה ככה שלא צריך להוכיח דברים אלה למצוא שטות שבן אדם אחר כתב ובלי לבדוק אם זה נכון או לא לתת את זה לבוגל בפרצוף ולהגיד לו - אאאהההה!!!.

    בכלל, אני אוהב את האינטרנט, מתברר שאני מליונר, אני בדיוק עוזר לנסיך אפריקני להימלט מכוחות האופל במדינתו והוא יתחלק איתי בכסף של אבא שלו! יש! איזה טיסן קונים במליון דולר הונגקונגי?
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    דרך אגב, עוד סיבה, מנוע דלק משתמש בפרופ גם כגלגל תנופה...
    גיא.

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    נק' למחשבה - יש פרופ עץ לחשמלי ?

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    איזה בלאגן עשיתי עם השאלה הזו
    מה שבטוח שפרופים של בנזין הרבה יותר מאוזנים מחשמלים

    אז בעצם זה סבבה להשתמש בפרופ בנזין

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    הי טוב פרופים מזהב.
    מוכרים אחד וקונים תמורתם מלא פרופים קטנים וחמודים
    הייתי מצפה ממישהו שמכנה עצמו "עוסק במדע" או לפחות "עוסק במחקר" שיביא קצת תוצאות ממדידות שעשה, להשוואה, אבל שחר כנראה צודק.....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    בנצי, ואני לתומי חשבתי שלאחר שקטלת את דבריי (שהתבררו כנכונים) ותיארת אותם כ"שטות מוחלטת"

    תואיל להתנצל, אבל זה כנראה גדול ממך...

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flying_student צפיה בהודעה
    אין מה לעשות, מה שתחפש בגוגל תמצא... בגלל האינטרנט היום הכל שונה ככה שלא צריך להוכיח דברים אלה למצוא שטות שבן אדם אחר כתב ובלי לבדוק אם זה נכון או לא לתת את זה לבוגל בפרצוף ולהגיד לו - אאאהההה!!!.
    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    בנצי, ואני לתומי חשבתי שלאחר שקטלת את דבריי (שהתבררו כנכונים) ותיארת אותם כ"שטות מוחלטת"

    תואיל להתנצל, אבל זה כנראה גדול ממך...
    כתבת שטות , ניסית לגבות אותה בכמה שטויות שאחרים כתבו והתנסחו בזהירות שהם לא ממש מבינים ואתה דורש התנצלות?


    אתה צודק,

    אני מתנצל !!!




    בפני הקוראים, שבכלל אני טורח לענות לך כשאתה כותב שטויות.

    שבוע טוף....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    כמו שחשבתי

    אגב, הינה עוד הסבר שתומך במה שכתבתי

    http://www.answerbag.com/q_view/1955144

    שימו לב שהם העלו עוד הסבר מלבד הסל"ד: מנוע דלק מסובב מדחף בפיקים (כל 2/4 פעימות נוצר מומנט לסיבוב המדחף)

    לעומת מנוע חשמלי שמסובב את המדחף בצורה הרבה יותר חלקה. הפיקים הללו מצריכים מדחף מסיבי יותר.
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 13-12-2010 בשעה 08:30:37.

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    מה הקשר בין הקביעה הזו:


    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    מדוע לא דיברתם על הפרמטר החשוב מכל?

    הסל"ד של פרופ המותקן על מנוע חשמלי נמוך משמעותית מפרופ המותקן על מנוע דלק

    לכן, הוא מתעוות פחות וניתן לחסוך במשקל שלו
    לבין ההסבר הזה:

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    כמו שחשבתי

    אגב, הינה עוד הסבר שתומך במה שכתבתי

    http://www.answerbag.com/q_view/1955144

    שימו לב שהם העלו עוד הסבר מלבד הסל"ד: מנוע דלק מסובב מדחף בפיקים (כל 2/4 פעימות נוצר מומנט לסיבוב המדחף)

    לעומת מנוע חשמלי שמסובב את המדחף בצורה הרבה יותר חלקה. הפיקים הללו מצריכים מדחף מסיבי יותר.
    אני יכול למצוא לך אלפי דוגמאות המראות שהסל"ד של מנוע חשמלי לאותו כלי גבוה יותר מהדלק.

    הדבר העיקרי שעולה מהלינק שנתת זה חיזוק לטענה שניתן להשתמש בפרופ דלק לחשמלי.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    דרך אגב, עוד סיבה, מנוע דלק משתמש בפרופ גם כגלגל תנופה...
    וגם יש אפשרות להרכיב פרופ של מנוע ניטרו במנוע חשמלי עם גיר בוקס .וזה בערבון מוגבל
    (לא כולל מנועים קטנים, )עם גיר בוקס .נכון שאפשר להשתמש בכול פרופ כמו שאפשר להטיס
    שולחן .
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0006.jpg‏ 
Views:	58 
Size:	493.4 קילובייט 
ID:	36181  
    נערך לאחרונה על ידי saportas; 13-12-2010 בשעה 18:17:37.

  21. #46
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה

    אני יכול למצוא לך אלפי דוגמאות המראות שהסל"ד של מנוע חשמלי לאותו כלי גבוה יותר מהדלק.

    הדבר העיקרי שעולה מהלינק שנתת זה חיזוק לטענה שניתן להשתמש בפרופ דלק לחשמלי.

    1. הנה מה שכתוב בלינק שחור על גבי לבן

    http://www.answerbag.com/q_view/1955144

    RPMs
    Many electric motors still run at lower RPMs than their gas counterparts. At higher RPMs, propellers come under more stress.

    תרגום לעברית (במיוחד בשביל בנצי)

    מרבית המנועים החשמליים עדיין עובדים בסל"ד נמוך יותר מאשר מנועי דלק. בסל"ד גבוה יותר, מדחפים נתונים ליותר עומס מבני

    2. שים לב שמתחילת השרשור אתה קוטל, מעליב, מביך את עצמך, כאשר לא הבאת עדיין שום נתון שתומך בגרסתך.
    אם יש לך עניין במשחקי אגו, לי אין צורך בהם. אני מתפרנס יפה מהידע שלי...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 13-12-2010 בשעה 21:49:02.

  22. #47
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    דניאל ,תקשיב(תיקרא).גם אתה צודק וגם בוגל צודק,ישנם מנועים שמיסתובבים הרבה פחות ממנועי דלק וישנם מנועים חשמליים שמיסתובבים הרבה יותר מדלק ,וכל זה תלוי ביכולות המנוע החשמלי ומ"ס התאים בסוללה.מה שבעצם ליאור (פותח השירשור)רצה לדעת אם בסך הכול אפשר להרכיב פרופ של מנוע דלק על מנוע חשמלי והאם כוח הדחף מישתנה כאשר מחליפים מפרופ חשמלי לפרופ דלק.אני יכול להגיד לך בוודאות שפרופ דלק מתאים למנועים חשמליים ללא ספק וכמובן בהתאם למנוע החשמלי.אך לא ניתן להרכיב פרופ חשמלי על מנוע דלק עקב בעיית הפולסים שמנוע הדלק מייצר.אני אתן לך דוגמא:לקחתי פרופ חשמלי באותה מידה והרכבתי על מנוע דלק ולאחר 3 דקות נחתי אם קט מנוע ופרופ שבור ותושבת מנוע מפורקת.וזה כמובן קרה למלא אנשים שהחליטו לעשות ניסויים על הטיסן שלהם.בגדול ולפי דעתי וניסיוני הרב בתחום אני יכול להגיד לך שאני מעדיף פרופ דלק על מנוע חשמלי מאשר פרופ חשמלי על מנוע חשמלי.וזה גם שפרופ דלק אומנם יותר כבד אך גם ברוב המיקרים גם יותר מאוזן ועובד טוב יותר על מנועים חשמליים(כמובן כאלה שאמורים לספק סל"ד גבוה כמו מנועי דלק).למעשה כל מה שחברי הפורום אמרו ,כולם צודקים ,ויש להבין שכל אחד התנסה עם מ"ס סט אפים שונים ולכן יש חילוקי דעות.בכל אופן ,לפעמים כיף שיש אקשן ויש התגרויות אך בשטח כולם נחמדים וצוחקים ומטיסים יחדיו.אין טעם להגרר למי צודק ומי לא כפי שאמרתי כולם צודקים.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  23. #48
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    דניאל שים לב שמתחילת השרשור אתה קוטל, מעליב, מביך את עצמך, כאשר לא הבאת עדיין שום נתון שתומך בגרסתך.........


    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    מדוע לא דיברתם על הפרמטר החשוב מכל?

    הסל"ד של פרופ המותקן על מנוע חשמלי נמוך משמעותית מפרופ המותקן על מנוע דלק

    לכן, הוא מתעוות פחות וניתן לחסוך במשקל שלו
    אני אתקן לך את ההצהרה:
    הסל"ד של פרופ המותקן על מנוע חשמלי לפעמים נמוך משמעותית מפרופ המותקן על מנוע דלק .....

    נ.ב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אם יש לך עניין במשחקי אגו, לי אין צורך בהם. אני מתפרנס יפה מהידע שלי...
    1. בעניין משחקי אגו, אתה צברת מספיק כאלו במיוחד בהצהרות של נטישת פורומים שאינם מספיק מפרגנים לך, אם תבקש אני בטוח שנוכל להזכיר לך את ההצהרות הללו....
    2. אני שמח שאתה מתפרנס יפה מהידע שלך... חלילה לנו אם לא היית מתפרנס יפה, וודאי לא היה לך כסף לעסוק בתחביב...ואז איך היית כותב לנו פה בפורום???
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 13-12-2010 בשעה 23:18:20.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  24. #49
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    בנצי,
    מאחל לך רק בריאות, כנראה שאתה צריך את זה

    חיים,
    איזה מנועים חשמליים (בתוספת מדחף) מסתובבים מהר יותר מ 15,000 סל"ד (סל"ד של 2 פעימות) מלבד קונפיגורציות אקזוטיות כגון מנוע 4000KV עם פרופ 5X5?
    כבר אמרתי שפן-ג'ט אינו דוגמא טיפוסית למערכת חשמלית...

    חברים,
    בואו נוציא משהו טוב מהשרשור
    אני בטוח שלרובכם יש מד סל"ד
    אני מזמין אתכם להעלות לפורום את תוצאות המדידה, עבור מדחפים גדולים מ 7" (לא מכיר מדחף דלק קטן יותר)
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 13-12-2010 בשעה 23:44:26.

  25. #50
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הבדלים בין פרופים של בנזין לחשמליים

    דניאל ,גם מנועי דלק לא מגיעים לסל"ד שרשום עליהם.קח לדוגמא מנוע ווברה 61 ספיד בן חודשיים וחצי ,שרשום שהוא מגיע ל18000 סל"ד, אבל בפועל הוא מגיע בקושי ל15000 סל"ד וזה אחרי שירדתי בקוטר ל-10/7.אז קח דברים בפרופורצייה.בכל זאת אני יצלם סירטון בהזדמנות הראשונה עם מד סל"ד ועוד קצת נתונים כלליים.אפשר לישאול בפורום טיסנים על דלק קצת על נתוני מנוע בכללי ועל סיבובי סל"ד של מנועי דלק .כמה רשום? וכמה בפועל? אני יודע שרובם מחזיקים במד סל"ד.
    נערך לאחרונה על ידי haimgil; 14-12-2010 בשעה 00:12:23.
    חיים גיל תעשה תרגיל

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [שאלה] הבדלים בין סרווים....
    על ידי m rochlitz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-07-2010, 23:16:37
  2. [שאלה] הבדלים בין סרוואים
    על ידי Coyote בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-05-2010, 05:23:33
  3. תל אביב והסביבה פרופים גדולים
    על ידי amifi בפורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-05-2010, 15:33:54
  4. צפון פרופים לחשמליים
    על ידי צחי ניצני בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-03-2010, 20:20:34
  5. הבדלים בין ג'ירואים
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-02-2010, 21:19:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •