רציתי קצת לקבל את חוות דעתכם לגבי הקונפיגורציה של ה-ESC עבור רחפן. הנה ההגדרות כמו שהכנסתי אותן באמצעות כרטיס התיכנות:
הנקודות המעניינות הן:
- אני רוצה שהבקר לא יבצע cut-off בכלל. זה דבר גרוע מאד בכלי טייס שבו הפסקה של כל מנוע פרושה ריסוק. כדי להשיג את זה הגדרתי את הסוללות כ-NiMH (!) ואת מתח ה-cut-off כ-low. זה אמור לגרום למתח ה-cut-off להיות 0 וולט. אזהרת מתח סוללה נמוך תהיה עם מעגל נפרד. בכלל רצוי שבקר המנוע יהיה טיפש ולא יעשה שום דבר על דעת עצמו (ובלי תאום עם 3 חבריו לתפקיד
)
- קצת התלבטתי בקשר ל-timing. על פי החוברת של כרטיס התיכנות אם יש למנוע מעל 6 קטבים המצב המומלץ הוא medium. למנוע שלי יש 14 קטבים.
- למרות שחפרתי לא ממש הבנתי מה זה governor
חוץ מזה שמשתמשים בו רק במסוקים. כנראה שצריך להיות off אבל אשמח להסבר קצת יותר "מדעי".
אשמח לקבל עצות...
דרור