שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    בוקר טוב,

    יצאתי להטיס את הטירקס 700 עד כאן הכל בסדר...

    הדלקתי שלט +מקלט תצוגת הסוללה הראתה לי חיווי בו מצב הסוללה תקין אך שלב אחד בנורה הירוקה חסר ואז החל הבהוב של חיווי הסוללה משהו כמו מגעים רופפים כל הנורות (משתמש ברגולטור של אליין עם מצת לפלג) פרקתי חופה הכול בסדר והבעיה נעלמה ,הגשתי כאילו מישהו שם משחק איתי ,והיה נראה לי שראיתי את המקלט מסמן "בקטנה" על הסוללה .
    שיחקתי עם חוטים נערתי כל דבר שרק אפשר (קיללתי קצת את המצב ) קיפלתי הכל וחזרתי הביתה.

    חשודים:
    1.חיווט.
    2. סוללה.
    3.צרכן אחר שגורם לבעיה.

    מישהו מכיר \חושב על אופציה מתאימה לפי מה שתיארתי?


    תודה
    אלון.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    תחפש חוט גלוי/עם חתך שנוגע/לא נוגע בגוף או בכל דבר אחר
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    כבר שמעתי מכמה אנשים על חוטים של הריגולטור שנחתכים ומתנתקים בדיוק בכניסה לריגולטור או ליחידה של תצוגת הסוללה (שם נמצא גם המפסק). הניחוש שלי - חוט דפוק ברגולטור או המפסק של הריגולטור שעושה בעיות.

    תבדוק את שניהם. אם לא תמצא דבר, תבדוק שהסוללה תקינה.

    בהצלחה


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    תודה.

    שחר אם איני טועה אתה עברת להטיס עם LIFE לא עדיף? כך גם לא צריך ריגולטור.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    אלון, אני לא נתקלתי בבעיה הזו אך יש "להקדים תרופה למכה".
    הכל איזור שעובר חיווט על קצוות קרבון חד אני קצת משייף את פינת הקרבון ועוטף את הקרבון
    בו מנוטב החיוון בדבק דו"צ.

    אני מניח שהבעייה שלך היא חוט גלוי נוגע בקרבון או משהו כזה.
    בנוסף, תצפה את החיווט שלך עם רשת, גם אסטטי יותר וגם בטוח!

    תצטרץ עזרה, תרים טלפון.
    אגב יש לי כזה רגולטור פנוי בגרוש וחצי!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    כן אלון, אני מטיס עם סוללות LIFE.
    אין רגולטור.
    הסוללות מוציאות 6.6 וולט
    יכולות לקבל טעינה מהירה בשטח במידת הצורך.

    יחד עם זאת, המון אנשים מטיסים עם רגולטור.
    לכל אחד הייתרונות והחסרונות שלו.
    קודם תמצא את הגורם לתקלה אצלך, אח"כ תקבל החלטה אם לעבור לסוללות LIFE.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    חברים שתראו אך החיווט שלי מצופה תתלהבו ...

    אבל שווה בדיקה ,נראה לי יותר רכיב כל שהוא לא תקין ,סוללה או ריגולטור.

    אמיר לך הצעתך בפרטי.

    איפה שהוא עדיף בלי ריגולטור פחות חוטים נראה לי שאני עובר לליף טיסנים עברתי ואני מרוצה.


    תודה בכל זאת חייב למצוא את הבעיה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    היי אלון,
    לצערי אני מכיר מקרוב את הבעיה שאתה מתאר, מניסיון רב עם היח' 2 ב 1 של אליין (הרגולטור) - יש לה נק' תורפה ענקית בחיווט שבין יח' הרגולטור עצמו למפסק (היח' עם הבוסטר המובנה).
    יש שם 5 חוטים קשיחים יחסית שנוטים להישבר / להיקרע, כשהבעייתי מבינהם הוא החוט הירוק (חוט המיתוג) שכאשר הוא נקרע אין יותר מתח למקלט ומשם הדרך לריסוק היא בטוחה.
    כמו כן החוט עצמו שמחבר בין היחידות הוא חוט שמקובע ע"י קונקטור מולקס לבן שגם הוא תחת וויברציות יוצא ואז כל 5 החוטים בעצם מתנתקים מיח' המפסק - שוב, התוצאה לא יפה לעין.
    אני אישית ראיתי וחוויתי (חוויה מפוקפקת משהו) לא מעט תקלות ביח' הזו ומשם למדתי על נק' התורפה שלה אותה ציינתי - אני כ"כ בטוח שזו התקלה, שאני מוכן להתחייב (עפ"י התיאור שלך כמובן) שאם נתראה אוכל לשחזר לך את התקלה ביתר קלות.
    לגבי פיתרון - יש כמה לקחים ותובנות כדי להימנע מהמצב העגום של מסוק כבוי אלקטרונית (עם מנוע עובד) באוויר:
    1. להוציא את ה"בוט" (הגומי המגן) שביציאת המפסק, למלא בדבק חם שיאבטח את קונקטור המולקס של חמשת החוטים שמחברים את היחידות, ואז להחזיר את הבוט חזרה.
    2. ציפוי מגן על החוטים בצורה של ספירלה ו/או בידוד רשת (Sleeving) וקיבוע החוטים בצורה שוויברציה לא תשפיע על הנק' הבעייתיות אותן ציינתי.
    3. מעבר לרגולטור עם לוגיקה הפוכה - הבעייתיות האמיתית ברגולטור של ALIGN טבועה בלוגיקת ה NORMALLY OPEN שלו, ז"א במצב נורמאלי ללא קלט חיצוני ממפעיל (במקרה שלנו מפסק), המעגל פתוח והמסוק לא עובד; ע"מ להפעיל את המסוק יש צורך בסגירת המעגל, ובמקרה של ניתוק המספק מסיבה כלשהי (במקרה דנן, אפילו ניתוק פיזי כתוצאה מתקלה) המערכת מפסיקה לקבל מתח. כיום ישנם רגולטורים מתקדמים יותר עם לוגיקה הפוכה, נכונה יותר, ז"א NORMALLY CLOSE - בלוגיקה זו, במצב הנורמאלי ללא קלט חיצוני ממפעיל (מפסק), המעגל סגור והמסוק עובד. ע"מ לכבות את המסוק במפסק N/C יש לבצע קצר יזום שמפעיל מעגל מיתוג (RELAY) שמכבה את המסוק - הקצר היזום מגיע בצורה של פלאג קצר / פין דגל / מפסק או כל דרך אחרת ליצירת קצר, אך היתרון הגדול הוא שתלישה אפילו פיזית של כל יח' המפסק בעצם מחזירה את הרגולטור למצב ברירת המחדל שלו שהיא סגירת המעגל, ונכון הפעלת המסוק.
    ישנם מס' יחידות בשוק שעונות לתיאור אותו נתתי של מפסק N/C - בינהן ניתן למצוא את ה GVR-7020 של Gryphon שמגיע עם פין פלאג, ה ReactorX של Scott Gray שמגיע עם מפסק, והרגולטורים של Fromeco (או Arizona או Kiwi) לא מגיעים עם מפסק אך ניתן לקנות בנפרד מפסק / פין פלאג ומחירן נע בשוק בחו"ל בין 80$ ל 140$, וניתן לקבוע מתח נפרד לסרוואים וסרוו הזנב ללא צורך ביח' STEP DOWN נפרדת.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    461
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    היי אלון,
    לצערי אני מכיר מקרוב את הבעיה שאתה מתאר, מניסיון רב עם היח' 2 ב 1 של אליין (הרגולטור) - יש לה נק' תורפה ענקית בחיווט שבין יח' הרגולטור עצמו למפסק (היח' עם הבוסטר המובנה).
    יש שם 5 חוטים קשיחים יחסית שנוטים להישבר / להיקרע, כשהבעייתי מבינהם הוא החוט הירוק (חוט המיתוג) שכאשר הוא נקרע אין יותר מתח למקלט ומשם הדרך לריסוק היא בטוחה.
    כמו כן החוט עצמו שמחבר בין היחידות הוא חוט שמקובע ע"י קונקטור מולקס לבן שגם הוא תחת וויברציות יוצא ואז כל 5 החוטים בעצם מתנתקים מיח' המפסק - שוב, התוצאה לא יפה לעין.
    אני אישית ראיתי וחוויתי (חוויה מפוקפקת משהו) לא מעט תקלות ביח' הזו ומשם למדתי על נק' התורפה שלה אותה ציינתי - אני כ"כ בטוח שזו התקלה, שאני מוכן להתחייב (עפ"י התיאור שלך כמובן) שאם נתראה אוכל לשחזר לך את התקלה ביתר קלות.
    לגבי פיתרון - יש כמה לקחים ותובנות כדי להימנע מהמצב העגום של מסוק כבוי אלקטרונית (עם מנוע עובד) באוויר:
    1. להוציא את ה"בוט" (הגומי המגן) שביציאת המפסק, למלא בדבק חם שיאבטח את קונקטור המולקס של חמשת החוטים שמחברים את היחידות, ואז להחזיר את הבוט חזרה.
    2. ציפוי מגן על החוטים בצורה של ספירלה ו/או בידוד רשת (Sleeving) וקיבוע החוטים בצורה שוויברציה לא תשפיע על הנק' הבעייתיות אותן ציינתי.
    3. מעבר לרגולטור עם לוגיקה הפוכה - הבעייתיות האמיתית ברגולטור של ALIGN טבועה בלוגיקת ה NORMALLY OPEN שלו, ז"א במצב נורמאלי ללא קלט חיצוני ממפעיל (במקרה שלנו מפסק), המעגל פתוח והמסוק לא עובד; ע"מ להפעיל את המסוק יש צורך בסגירת המעגל, ובמקרה של ניתוק המספק מסיבה כלשהי (במקרה דנן, אפילו ניתוק פיזי כתוצאה מתקלה) המערכת מפסיקה לקבל מתח. כיום ישנם רגולטורים מתקדמים יותר עם לוגיקה הפוכה, נכונה יותר, ז"א NORMALLY CLOSE - בלוגיקה זו, במצב הנורמאלי ללא קלט חיצוני ממפעיל (מפסק), המעגל סגור והמסוק עובד. ע"מ לכבות את המסוק במפסק N/C יש לבצע קצר יזום שמפעיל מעגל מיתוג (RELAY) שמכבה את המסוק - הקצר היזום מגיע בצורה של פלאג קצר / פין דגל / מפסק או כל דרך אחרת ליצירת קצר, אך היתרון הגדול הוא שתלישה אפילו פיזית של כל יח' המפסק בעצם מחזירה את הרגולטור למצב ברירת המחדל שלו שהיא סגירת המעגל, ונכון הפעלת המסוק.
    ישנם מס' יחידות בשוק שעונות לתיאור אותו נתתי של מפסק N/C - בינהן ניתן למצוא את ה GVR-7020 של Gryphon שמגיע עם פין פלאג, ה ReactorX של Scott Gray שמגיע עם מפסק, והרגולטורים של Fromeco (או Arizona או Kiwi) לא מגיעים עם מפסק אך ניתן לקנות בנפרד מפסק / פין פלאג ומחירן נע בשוק בחו"ל בין 80$ ל 140$, וניתן לקבוע מתח נפרד לסרוואים וסרוו הזנב ללא צורך ביח' STEP DOWN נפרדת.
    אך, איזו תשובה...
    פשוט, ברור ומקצועי (כתמיד...)
    FIGHTING GRAVITY IS SO SIMPLE - JUST PUSH THE THROTTLE TO ITS UPPER LIMIT

    DX7
    TREX 600 NITRO SUPER PRO
    TREX 450
    GAUI HURRICANE425

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    היי אלון,
    לצערי אני מכיר מקרוב את הבעיה שאתה מתאר, מניסיון רב עם היח' 2 ב 1 של אליין (הרגולטור) - יש לה נק' תורפה ענקית בחיווט שבין יח' הרגולטור עצמו למפסק (היח' עם הבוסטר המובנה).
    יש שם 5 חוטים קשיחים יחסית שנוטים להישבר / להיקרע, כשהבעייתי מבינהם הוא החוט הירוק (חוט המיתוג) שכאשר הוא נקרע אין יותר מתח למקלט ומשם הדרך לריסוק היא בטוחה.
    כמו כן החוט עצמו שמחבר בין היחידות הוא חוט שמקובע ע"י קונקטור מולקס לבן שגם הוא תחת וויברציות יוצא ואז כל 5 החוטים בעצם מתנתקים מיח' המפסק - שוב, התוצאה לא יפה לעין.
    אני אישית ראיתי וחוויתי (חוויה מפוקפקת משהו) לא מעט תקלות ביח' הזו ומשם למדתי על נק' התורפה שלה אותה ציינתי - אני כ"כ בטוח שזו התקלה, שאני מוכן להתחייב (עפ"י התיאור שלך כמובן) שאם נתראה אוכל לשחזר לך את התקלה ביתר קלות.
    לגבי פיתרון - יש כמה לקחים ותובנות כדי להימנע מהמצב העגום של מסוק כבוי אלקטרונית (עם מנוע עובד) באוויר:
    1. להוציא את ה"בוט" (הגומי המגן) שביציאת המפסק, למלא בדבק חם שיאבטח את קונקטור המולקס של חמשת החוטים שמחברים את היחידות, ואז להחזיר את הבוט חזרה.
    2. ציפוי מגן על החוטים בצורה של ספירלה ו/או בידוד רשת (Sleeving) וקיבוע החוטים בצורה שוויברציה לא תשפיע על הנק' הבעייתיות אותן ציינתי.
    3. מעבר לרגולטור עם לוגיקה הפוכה - הבעייתיות האמיתית ברגולטור של ALIGN טבועה בלוגיקת ה NORMALLY OPEN שלו, ז"א במצב נורמאלי ללא קלט חיצוני ממפעיל (במקרה שלנו מפסק), המעגל פתוח והמסוק לא עובד; ע"מ להפעיל את המסוק יש צורך בסגירת המעגל, ובמקרה של ניתוק המספק מסיבה כלשהי (במקרה דנן, אפילו ניתוק פיזי כתוצאה מתקלה) המערכת מפסיקה לקבל מתח. כיום ישנם רגולטורים מתקדמים יותר עם לוגיקה הפוכה, נכונה יותר, ז"א NORMALLY CLOSE - בלוגיקה זו, במצב הנורמאלי ללא קלט חיצוני ממפעיל (מפסק), המעגל סגור והמסוק עובד. ע"מ לכבות את המסוק במפסק N/C יש לבצע קצר יזום שמפעיל מעגל מיתוג (RELAY) שמכבה את המסוק - הקצר היזום מגיע בצורה של פלאג קצר / פין דגל / מפסק או כל דרך אחרת ליצירת קצר, אך היתרון הגדול הוא שתלישה אפילו פיזית של כל יח' המפסק בעצם מחזירה את הרגולטור למצב ברירת המחדל שלו שהיא סגירת המעגל, ונכון הפעלת המסוק.
    ישנם מס' יחידות בשוק שעונות לתיאור אותו נתתי של מפסק N/C - בינהן ניתן למצוא את ה GVR-7020 של Gryphon שמגיע עם פין פלאג, ה ReactorX של Scott Gray שמגיע עם מפסק, והרגולטורים של Fromeco (או Arizona או Kiwi) לא מגיעים עם מפסק אך ניתן לקנות בנפרד מפסק / פין פלאג ומחירן נע בשוק בחו"ל בין 80$ ל 140$, וניתן לקבוע מתח נפרד לסרוואים וסרוו הזנב ללא צורך ביח' STEP DOWN נפרדת.
    תודה רבה,גם אם לא זו הבעיה למדנו עוד משהו.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: וואי אך אני שונא את התקלות האילו!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    תודה רבה,גם אם לא זו הבעיה למדנו עוד משהו.
    +1

    בהחלט תשובה לעניין, גם אני למדתי משהו

נושאים דומים

  1. [עזרה!] משהוא מכיר את הסוללות האילו -?
    על ידי sababa71 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-11-2010, 07:45:19
  2. [דיון] באילו מבדקי פושרוד אתם משתמשים .
    על ידי אליקופטר בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-05-2010, 17:07:17
  3. באילו שעות סביר להטיס בימים אלו?
    על ידי vinay בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2009, 21:24:51
  4. על טייסים ותקלות...
    על ידי nadavbarak בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 06-10-2008, 19:52:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •