שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 45 מתוך 45

נושא: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    דניאל כשאתה מרוקן את הסוללה עד הסוף ,קרי צורך את כל המיטען שיש בסוללה המתח יורד ל2.9 וולט.אם תמשיך ליצרוך את מעט המיטען שנותר בסוללה המתח יירד עוד אבל לא תוכל כמובן ליצרוך אמפר גבוה במתח הזה,אלה אמפרים ספורים אם בכלל.מה שהבקר בעצם עושה ,הוא מודד את המתח ההזנה של הסוללה ומזהה את מ"ס התאים שחובר עליו והתוכנה יודעת להגביל את צריכת הצרכן ע"י מדידה קבועה של המתח על מנת לא לרדת מיתחת לוולט מסויים שהבקר מתוכנת אליו.כמובן בעומס מלא או חלקי.כאשר מטיסים טיסנים עם מנועים רעבים והצריכה גבוהה אז המתח יורד יותר בזמן עבודה ולכן הבקר מעט את המנוע ע"י הפחתת עוצמת הסיגנל שמיגיע מהמקלט וכך אתה יודע שהסוללה מיתקרבת לקיצה ומחליטים לינחות. אבל בפועל עדיין נישאר לך מיטען בסוללה שאומנם לא מספק את הרעב של המנוע,אבל גם לא מרוקן את הסוללה במלואה.לעומת זאת ,טיסנים עם מנועים לא זללנים עם צריכה נמוכה צורכים פחות לאורך זמן ומנצלים כימעט את מלוא הסוללה ביגלל צריכת הזרם הנמוכה והיכולת של הסוללה להמשיך לספק את המיטען הדרוש להפעלת המנוע.כתוצעה מיכך הוולט בסוללה לא יורד באחוזים גבוהים ןלכן הבקר עדין לא מגביל את המנוע.סבבה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    דניאל - תפנים סוללת ליפו יכולה לרדת ל2.5V !! ולשרוד!
    אין רף חד משמעי - ראה את הגרפים באתרים השונים.
    הסוללה בנויה על תגובה כימית וגם 2.5V זה ערך סטטיסטי שרוב הסוללות יעמדו בו.

    הבקרים הראשונים שתמכו בליפו עבדו על קאט אוף בין 2.7 ל3V.
    כנראה, בכדי להיות בצד הבטוח, היות והברך בגרף מתחילה באזור ה3-3.3V אז הבקרים המתקדמים (ועדכוני התוכנה בבקרים היקרים) עברו לעבוד בקאט אוף החל מ3V לתא. בכולם הכניסו את אופציית ה"זהירים" שבהם הבקר חותך ב3.2 או ב3.3 וולט לתא.
    בדקתי לך עכשיו בתוכנת הבקרה של CC יש לך אפשרות לבחור בכל ערך בין 3V ל4V (!)

    לדידי, אין שום בעיה לסחוט מהסוללה את כל המיץ שלה, לא זאת ועוד, הסוללות שמתו לי עד היום היו כאלו שהשימוש בהן היה מועט והפריקות מועטות ואיטיות.

    אם אתה רוצה לדייק ולקבל תוצאות, הבדיקה הנכונה היא לטעון סוללה מלא , להטיס ולמדוד כמה נכנס אחרי הטסה (במיליאמפר שעה).


    האם בדקת? היתכן שהוצאת 80-90% קיבול מהסוללות שלך אי פעם? אם לא, נסה ותהנה פתאום תראה כמה אפשר לקבל תמורת משקל הסוללה באמת.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    רות, החכמתי בשרשור הזה (אגב, חיים, אחלה הסבר)

    אנסה לשחק מעט עם הוולטאג' קאט-אופ, תמיד נחמד לסחוט עוד מיץ מהסוללה
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 23-02-2011 בשעה 00:05:23.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    אגב לא הכל צריך להיות כזה וודוו ואמונות טפלות, יש מספיק LOGGERים שיודעים להראות גרף פריקה של סוללה ובמחיר שווה לכל נפש.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    יש לי את הטורניגי' סופר-בריין עם DATA LOGGER
    הבעיה שאני לא מצליח לחבר אותו למחשב (בעיה עם PORT למרות שניסיתי כבר את כולם)
    אם יש למישהו מכם בקר כזה והוא הצליח להוריד ממנו נתונים, אשמח להתייעץ

    אגב, TA, ה LOGGER מראה את המתח והזרם אותו הקצה הבקר למנוע

    זהו אינו המתח אותו "רואה" הבקר מול הסוללה

    הבקר מחלק את ההספק שקיבל מהסוללה (זרם ומתח) ו"משחק" איתם מול המנוע

    למשל, אם מתח הבטריה 12 וולט והזרם שנלקח מהבטריה 30A, יש לנו 360 וואט שאיתם הבקר יכול לשחק

    הוא יכול להעביר למנוע 20 אמפר ו 18 וולט למשל...

    יש לי ניסיון עם בקר CC ICE 100A עם LOGGER

    משם למדתי כיצד הבקר מחלק את ההספק למנוע...
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 23-02-2011 בשעה 20:39:22.

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    יש לי את הטורניגי' סופר-בריין עם DATA LOGGER
    הבעיה שאני לא מצליח לחבר אותו למחשב (בעיה עם PORT למרות שניסיתי כבר את כולם)
    אם יש למישהו מכם בקר כזה והוא הצליח להוריד ממנו נתונים, אשמח להתייעץ

    אגב, TA, ה LOGGER מראה את המתח והזרם אותו הקצה הבקר למנוע

    זהו אינו המתח אותו "רואה" הבקר מול הסוללה

    יש לי ניסיון עם בקר CC ICE 100A עם LOGGER במסגרת עבודתי במקצועית




    לא תוכל ללמוד מזה הרבה על מצב הסוללה...
    לפי דעתי זו הגדרה בווינדוס במנהל השירותים.או לאפשר גישה להתקן במנהל ההתקנים.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    צריך להתקין את הדרייבר הנכון, ומכאן והלאה תוכנת לוג פשוטה.
    הרישום מחייב חיבור קבוע למטען.

    חפש BANTAM_USB בשביל הדרייבר
    תוכנת לוג ע"י ESTATION או LOGVIEW



    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    יש לי את הטורניגי' סופר-בריין עם DATA LOGGER
    הבעיה שאני לא מצליח לחבר אותו למחשב (בעיה עם PORT למרות שניסיתי כבר את כולם)
    אם יש למישהו מכם בקר כזה והוא הצליח להוריד ממנו נתונים, אשמח להתייעץ

    אגב, TA, ה LOGGER מראה את המתח והזרם אותו הקצה הבקר למנוע

    זהו אינו המתח אותו "רואה" הבקר מול הסוללה

    יש לי ניסיון עם בקר CC ICE 100A עם LOGGER במסגרת עבודתי במקצועית




    לא תוכל ללמוד מזה הרבה על מצב הסוללה...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    אתם רואים מה הבעיה בציטוטים, בעוד אני עורך את ההודעה שלי, חיים וצביקה כבר ציטטו אותה
    והנציחו את הגרסה הראשונית שלה
    הציטוטים מיותרים במיוחד כאשר אתם כותבים תגובה עוקבת להודעה - די ברור על מה אתם מגיבים...

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    98
    תודה!
    1
    הודה 20 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    דניאל שלום
    ראשית אני מסכים אם דעתך ואני מסכים שהחברה בתפוז הגזימו

    מינסיוני שזה באזור +400 טיסות F3A בשנה עם סוללות 10S 5000 ו כ 100+ טיסות אימק עם סוללה 12S 10000 אני מתכנן את אורך הטיסה שאנחת מטח הסוללה יהיה באזור 3.7 ואת הבקר אני מתכנת שיתחיל להוריד סלד ב 3.2 ולפני תחרות אני מוריד ל 2.9 את ההזהרה

    מניסיוני והיה תקופה שלא שמרתי על הסוללות יש ירידה דרסטית באורך החיים שלהם אם נוהגים אחרת
    ללא קשר לסוג הסוללה

    זרקו אוהד

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    היי אוהד

    נדמה לי שראיתי את החשמלי הענק שלך בדלתון לפני כחודשיים שלושה במסגרת תחרות IMAC

    שאפו על המנוע החייתי

    אגב, אשמח את תיכנס לתפוז ותגיב. לא בשביל הכבוד שלי, אלא בשביל שהחברים שם

    לא יגמרו את הסוללות שלהם ....

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    החברה מתפוז יכולים ליקרוא כאן את השירשור ולילמוד.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    הייתי קצת off the grid בשבועיים האחרונים וקצת מצטער שפיספתי את השרשור הזה.
    בחצי שנה האחרונה יצא לי לתכנן, לבנות ולעבוד עם פאקים בגדלים ונפחים עצומים, חלקים תלת ספרתיים עם סוגי תאים שונים. חוץ מזה שכל פעם רועדות לי הביצים מחדש, מה שאני יכול להגיד בעקבות כל מה שקראתי פה הוא שכולכם צודקים.
    ה C של הסוללה הוא השמתנה שקובע הכי "חזק" כמה היא מסוגלת "לסבול" באופן יחסי בעקבות פריקה שקרובה ל 100% (שבכלל לא כדאי להגיע אליה) כי זה גם שאומר כמה מהר היא "מתאוששת"
    המתח המינימלי לפני פגיעה בלתי הפוכה נגזר מסוג הסוללה, איכותה, דירוג ה C, איכותה ההלחמות והאיזון בית התאים לאורכה ולרוחבה (מקבילי וטורי)
    אין מספר קסם לליפו בכלליות אלא פר סוג של סוללה ופר סדרה. המשחק הוא בעשיריות וולט בודדות למטה או למעלה אבל בסוף צריך ללמוד כל סוללה לסוגה באופן פרטי. רוצים כלל אצבע\מספר קסף?
    3V בשימוש רגיל.
    2.8V בשימשו עם פריקה של מעל 30-40C קבוע.
    3.2-3.4V כדי לשמור על חיי הסוללה קצת יותר מזה - בעצם זה כל כך זול שלמי איכפת.

    מי שממש רוצה להעמיק מוזמן לעשות אינטגרל של גרף הפריקה כאשר ה C הוא 5 או שה C הוא 40. ככל השצריכה יותר מתונה ניתן לנצל את הסוללה ביתר אפקטיביות מבחינת קיבלת (אבל לא ביצועים)
    ההפרש בין האינגרלים עשוי להגיע עד ל 20% (!!) שוב הכל תלוי בשימוש, סוג הסוללה, איכותה וכל הדברים שציינתי למעלה
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    לא יודע מה את מדבר , אצלי הקונקטורים אינטגרליים בסוללה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    חשב את האינטרגל מתחת לגרף הפריקה ותקבל כמה WATT-ים משכת מהסוללה. ההפרש בין האינטגרלים של חישוב צריכות הזרם בין 5C ל 40C יכול להגיע עד 20%.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    מעיין
    האם המתחים שרשמת הינם בבדיקה תחת עומס?

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    כן. בבדיקה במעבדת סוללות עם ציוד מכוייל. אחרי שהעומס מוסר המתח מטפס בכמה עשיריות וולט (עד 0.5V בחלק מהמקרים) שוב.. זה תלוי בכל המשתנים שכתבתי
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    דניאל, אני מבין את המרדף שלך אחרי מספר חד חד ערכי ..
    אבל אולי פשוט אין כזה.

  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    כלומר אם נוסיף את מפל המתח, שהוא לפחות 0.5 וולט, אתה מדבר על תחום מתחים של 3.5-3.9 בבדיקה סטטית על הקרקע, לאחר שהסוללה התקררה והמתח שלה התייצב

    אם כך, המספר שדיברתי עליו בהתחלה, 3.7 וולט, מוכר גם לך.

    בנצי, אתה היחיד בשרשור הזה שטוחן את הסוללות שלו עד שהן מתאבדות

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    דניאל, כתבתי עד 0.5V לא בדיוק לא לפחות אלא בחלק מהמקרים(קטן) זה הגיע עד 0.5V ברוב המקרים לא.
    יש לך תיאוריה ואתה לוקח חלק מהדברים שכתבתי. אין מספר קסם והסוללות של בנצי לא מתאבדות בגלל שהוא טוחן אותם אלא בגלל שהן שלו
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מתח תא ליפו לאחר הטסה מלאה

    אגב, יש פרדוקס-tradeoff בין משקל סוללה-נצילות מיטבית- דירוג ה C.
    מי מזהה אותו ראשון? רמז זה תולדה של טיוב המערכת ואופטימיזציות.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מערכת FPV מלאה כולל OSD
    על ידי steeleyes בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-09-2010, 14:36:52
  2. מנוע למגה מוגי 150%
    על ידי michael בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-04-2010, 14:22:16
  3. מנוע למגה מוגי
    על ידי michael בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-08-2009, 20:11:53
  4. ליפו לאחר פריקה
    על ידי Yotflow בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 26-07-2009, 00:56:40
  5. ניקוי מסוק לאחר יום הטסה
    על ידי נועם ג בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 12-11-2008, 22:11:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •