בלי לזלזל ב-dx8 ומקווה שלא אשמע פרימיטיבי מידי, מה היה רע במה שעשינו עד היום, נוגעים במנוע לפני ואחרי טיסה..בדיקות שגרתיות, למי שיש ניסיון יודע מתי המנוע חם מידי, מה שכן המנועים האלו יודעים לעבוד בטמפרטורות משתנות, עוד לא יצא לי לראות מנוע ממש נשרף בטיסה.
אני לא רואה את החשיבות בפיצ'ר הזה, אבל אולי התרגלתי פשוט לגעת עם האצבעות במנוע לחוש ולדעת מתי הוא חם מידי..בדיוק כמו שהאוזן שלי יודעת מתי המנוע מזייף או לא מגיע לפול טורים, אולי אני מיושן