ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
אפשר להניח שאם אתה מטיס באותו מקום אז לשינויי חום קור זה מה שצריך לעשות
אגב זה דבר שלמדנו לפני המון המון זמן עוד מימי jason krause, שוב צריך לשים לב ולהיזהר כי יש מצב שחם וסוגרים עוד אז המנוע יירתח ויהיה עני מדי.
זה ברור
הכוונה שנניח שהיום אתה מטיס במקום עם לחות גבוה (לדוגמא געש) ואחר מכן במקום יבש יותר (לדוגמא לטרון) אז סביר שגם אם הטמפרטורה בחוץ תהיה זהה בשני המקומות עדיין תאלץ לבצע כיוון למנוע כך שהנחיה על פי טמפרטורה בלבד איננה נכונה, כנ"ל לגבי מיקום המנחת בגובה.
התיאור קצת מוקצן ולצורך המחשה בלבד.