ליאור/רביבוס כל הכבוד על התכנון והביצוע - נראה מליון דולר....
פרצסיה = מכפלה וקטורית...
ליאור/רביבוס כל הכבוד על התכנון והביצוע - נראה מליון דולר....
פרצסיה = מכפלה וקטורית...
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
חברים,
סרטון ראשון של הטירוף המעופף, מהיום בלטרון, עלה לרשת:
http://www.youtube.com/watch?v=f__gYZL6vy8
סרטון שני :
http://www.youtube.com/watch?v=x_OR9KwnmrU
אם למישהו יש תלונות על הצילום - הצלם הוא נאור מנהל פורום מסוקי דלק..
סתם בצחוק.. נאור תודה על העזרה אחי !
נערך לאחרונה על ידי ליאור זהבי; 05-12-2008 בשעה 21:24:23.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
די מגניב. נקווה שנאור יודע לנהל פורום יותר טוב ממה שהוא מצלם.
אחלה פרויקט ליאור, כל הכבוד לכם.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
הפתרון לצילום הוא פוקוס ידני לאינסוף ...
מתי מתחיל יצור המוני של ההסבה לניהוג דחף ?
אביב
ייצור המוני לא יהיה.
ייתכן ונייצר כמה יחידות למכירה.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
אני אשמח לאחת אני כבר מפנטז על זה
חברים,
אבקש מכל מי שמעוניין לרכוש יחידה לשלוח לי מייל עם פרטיו אל: Liorzahavi@gmail.com
נא לרשום בנושא "מערכת הנעה וקטורית" ואת פרטי הבקשה במייל עצמו.
ככה אוכל להכין רשימת המתנה למעונינים.
תודה !
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
לאלו שלא יזכו ביחידות שייוצרו מקומית:
אופצית הייצור העצמי:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=821201
האופציה המסחרית:
http://vektor-technik.de/
http://vektor-technik.de/index.php?p...hk=1&Itemid=26
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
על חבילות בגודל כזה זה ממש פשע לשלם מיסים
אופיית הייצור העצמי - כשלון הנדסי.
מומנט המנוע שמסובב את המערכת (תכנון לקוי) יגרום לקאפלינג לא נורמאלי בין הפיצ' ל-יאו (ולהיפך).
כמו כן, הוא מייצר שם 300 וואט בלבד, אפילו לא מתקרב למספרים שצריכים על מנת להגיע לתוצאות טובות (ריחופים וכדומה).
אם על 300 וואט הוא מייצר מומנט שמסובב את המערכת ביותר מ 20 מעלות, מעניין מה יהיה על 600 ואאט...
האופציה המסחרית - כמו שאמר ידידי, 70 יורו + מיסים + מע"מ + משלוח וזה שלך לפי החוק... נראה אותך מצליח לשכנע את הגרמני הזה לשלוח קבלות פקטיביות.
וינאי - לא הולם אותך צבע צרות העין.
חברים ברשותכם - בואו נחזור בבקשה לנושא הנידון, מערכת ההנעה הוקטורית.
במידה ויש עוד מעוניינים אנא שלחו לי מייל עם הפרטים כפי שציינתי למעלה, ייתכן ובקרוב יהיו בידיי מספר מערכות ספייר.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
קודם כל, סחטיין על המנגנון שעשיתם. כל הכבוד.
אותי אישית היה מעניין יותר לראות שימוש לטיסות איטיות במנגנון זה.
בנוגע לאופציית היצור העצמית, לא צריך להגזים. תודה שהרעיון מקורי.
את בעיית הפיתול ניתן לפתור כפי שפותרים אותה במסוקים ע"י שימוש ב-ball link עם המשך מוט אשר נכנס למסילת פלסטיק ומונע מה-swash plate להסתובב. ניתן להשתמש בשיטה זו על כל 4 הצירים.
יתרונות השיטה שבה אתם השתמשתם:
1. ישנה אפשרות לקיבוע טוב יותר של כל מנגנון הציר הקרדני לגוף ללא הסתמכות רק על הסרווים האוחזים בפוש-רוד.
2. פחות שימוש בחומרי הדבקה למיניהם כפי שתואר באופציה הביתית.
יתרונות השיטה הביתית:
במידה ופוש-רוד אחד מתנתק, עדיין המע' תפעל מכיוון ש-3 הנותרים יחזיקו את ה-swash plate. בשיטה בה אתם השתמשתם, אין פוש-רוד גיבוי וכל ניתוק יביא לאובדן שליטה.
לסיכום: אני אישית עדיין מעדיף את הדרך בא אתם בחרתם.
כל הכבוד על היוזמה. האמת היא שעשיתם לי חשק לאחד.
בברכה,
נדב ברק.
נערך לאחרונה על ידי nadavbarak; 08-12-2008 בשעה 09:11:12.
נדב,
הרעיון של הייצור העצמי אכן גרוע והוכח כלא יעיל (הנושא נבדק).
אם אתה רוצה יחידה, אתה מוזמן לשלוח מייל כפי שציינתי למעלה.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
כמה תעלה יחידה ?
מהקטן לגדול
Blade MCPX
TREX 500 ESP
TREX 550
TREX 700 NITRO FLYBARLESS
אין לי את המחיר הסופי בשלב זה. סביר שהמחיר יהיה דומה למחיר היחידה הגרמנית, אך אני לא מבטיח, היות והדבר לא תלוי בי אלא במפעל ה-CNC בו היחידה מיוצרת.
כל מי ששלח או ישלח מייל כדי להיכנס לרשימת ההמתנה יקבל את כל הפרטים במייל בקרוב.
נ"ב - להלן תמונה של המוצר הסופי לאחר ציפוי אנודייז והרכבת המפרקים הכדוריים.
** ייתכן שהיחידות שיימכרו לא יהיו מצופות אנודייז משיקולי הורדת עלויות **
נערך לאחרונה על ידי ליאור זהבי; 08-12-2008 בשעה 14:12:27.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm