מה לעשות שאתה קורא רק חלק ממה שכתבתי.
את הקטע :"והם גם מעמיסים פחות או יותר בצורה שווה את המנוע" משום מה לא קראת.
גם כתבתי מה היתרון העיקרי לפרופ' 10X7 - פחות היפגעות ממסלול כורכר - אם היית מטיס במסלול כזה היית מבין כמה פרופים נזוקים במסלול כזה וזה פתאום היה נעשה יותר חשוב מזוית הגלישה עם פרופ' כזה או אחר.
בעקרון, זה נכון שלטרינר מתאים פרופ' עם פסיעה נמוכה אבל מכאן ועד התגובה שלך - שאני טועה ומטעה - הדרך ארוכה. במסלול כורכר עדיף להטיס עם 10X7 (לפחות מבחינת הכיס).
אני עניתי במדויק לשאלה של מי שמתלבט אם באמת פרופ' כזה מאוד לא מתאים לטיסן שלו - והתשובה היא לא חד משמעית - עדיף 11X6 אבל בהחלט אפשר להסתדר עם 10X7 בלי להרוס לא את המנוע, לא את הטיסן (ולחסוך בהחלפת פרופים).