ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
יוסי יוסי, אני כ"כ זקן שזה מעצבן... אני אומר את זה משום שבניתי כ"כ הרבה קונפיגורציות שזה מביך
את השינוי הראשון עשיתי לאיזי-גליידר כדי לקבל אף נקי מפרופ עבור המצלמה.... הביצועים היו גרועים. ניסיתי מספר מיקומים וזוויות דחף... לא ממש יצאתי מרוצה. כל שינוי במצערת גרר קיזוז בהגה גובה.
באיזי-סטאר ניסיתי באמת להגדיל נצילות ודחף: בסיכומו של דבר עליה מפרופ 6 ל7 או אפילו ל8 לא ממש עושה הבדל בנצילות (אלו פרופים קטנים כך או אחרת) אולם השינוי בגודל הפרופ מעלה מייד את צריכת הזרם בשיוט, שינוי המבנה יוצר גרר רב מאוד, ובגלישה ללא מנוע פרופ 8 ממש בולם את הטיסן...
לסיכום: הנדסה גרמנית היא משהו שלא הייתי קורא עליו תגר כ"כ מהר, ואם כן, אז בזהירות.
קפיש? כמו שאומר ידידנו

פרופיציק

נ.ב. מוטי, איך נהיה מעניין?!
בדיוק..
אוסיף עוד משהו, לפרופים קטנים (מתחת ל6") משתמשים ב inrunner בשביל משהו יותר גדול ב outrunner או inrunner עם גיר.. זה קטע של נצילות לעומת צריכה ומומנט. למדתי את זה לפרטי פרטים בכל ההתעסקות שלי עם פיילונים, הוטלינרים וכ'ו
את תשנה דברים גרמניים. אכטונג בייבי!@!

נ.ב.
אני משתמש בפרופ שלי לנחיתה בתור מעצור אויר. כאשר אני בא לנחיתה עם ה CO5 אני מפעיל את המנוע "על סרק" ומכבה אותו כמעט בנגיעה וזה מאט את מהירות הנחיתה באופן משמעותי.