שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    גנות
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    אני מיתלבט מה ליקנות טנדר טייגר,או asp,לטיסן אקסטרה 300s של סיגוול
    (כמה שפחות התעסקות יותר טוב)חדש בתחום..
    תודה מיקי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    ישנו ביטוי הולם לדילמה שלפניך, והוא: "זה טריפה וזה נבלה".
    אם אתה מבקש מנוע שכמעט ולא יחייב התעסקות, .O.S הוא המנוע המתאים. מנוע אמין לאורך ימים.
    אם נכנס שיקול מחיר, זה כבר סיפור אחר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    108
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    לא משנה בכלל איזה מנוע תבחר לקנות, העיקר שיהיה רשום עליו o.s...........

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    עוד יתרון ב OS זה חלקי חילוף זמינים
    לפני כשבועיים נשבר לי הטלטל ב SAITO 72, ואני עדיין מחכה שיחזור למלאי בסוף אפריל !!!
    חבל שלא הקשבתי למוכר כשהציע לי OS 82

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    אחרי הצונמי לא בטוח שה OS ימשיך להיות כזה זמין בחלקים
    מנוע ASP שליש במחיר מ O.S וכל עוד לא נידרש ביצועי 3D מספיק בהחלט - יש לו גם חלקים בסיני
    למרות שבמחיר שלו מי צריך חלקים ? מזמינים חדש .

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    גנות
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    תודה על העצות,אבל המטרה היא גם 3d ולפי הפורומים בחו"ל אין איתו שום בעיה ואפילו המלצות לרוב
    אני מיכוון לasp

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    asp הוא קלון של OS לרוב מוחלט הם עובדים מצויין- ואני מתכוון לארבע פעימות בלבד-וצורכים רק שליש כמות דלק--לי יש מנוע כזה אבל 61 ארבע פעיצות- ועם מיכל של 300 אני מחזיק כמעט חצי שעה שגם זה כמעט ונהיה למיותר- גם עובדים עם דלק זול של 10 אחוז שתי פעימות- או 15 ארבע פעיצות--אוכלים הכל--משתלם הרבה יותר--או אס יקר כי הוא רק מותג--עדיף רק אם אין כאן עניין של כסף........

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    ציטוט נכתב במקור על ידי asaf3031 צפיה בהודעה
    asp הוא 'תואם' של OS לרוב מוחלט הם עובדים מצויין- ואני מתכוון לארבע פעימות בלבד-וצורכים רק שליש כמות דלק--לי יש מנוע כזה אבל 61 ארבע פעימות- ועם מיכל של 300 אני מחזיק כמעט חצי שעה שגם זה כמעט ונהיה למיותר- גם עובדים עם דלק זול של 10 אחוז שתי פעימות- או 15 ארבע פעימות--אוכלים הכל--משתלם הרבה יותר--או אס יקר כי הוא רק מותג--עדיף רק אם אין כאן עניין של כסף........
    לא מדויק, אסף.

    מנועי ארבע-פעימות יעילים יותר בצריכת-הדלק הסגוּלית שלהם; כלומר בכמות הדלק שהם צורכים לכל יחידת הספק שהם מפתחים - אבל לא בשיעור כה ניכר, כמשתמע מהודעתך.

    בגדול, מנוע שתי-פעימות פשוט (כל מנועינו הינם כאלה), צורך בין 30% לבין 50% יותר דלק שווה-ניטרו, לכל כוח-סוס (או קילוואט), ביחס למנוע ארבע-פעימות - לא פי שלושה.

    מה זה 'פעיצות'??

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    פעיצות הכוונה לפעימות--ברחו לי אותיות קצת דיקלסט אין מה לעשות...
    יש לי טיסן עם מנןע איי אס פי 4 פעימות--ואני מסוגל להחזיק אותו באוויר עם מיכל של 300 כמעט חצי שעה--והביצוים שלו מעולים-הוא מהיר וחזק שלא לחשוב שהחיסכון בא על חשבון כוח מומנט......

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    אסף,


    לי יש טיסן שהיה ממונע באמצעות MVVS בנפח 8 סמ"ק (49.), שתי-פעימות כמובן, כי חברה זו לא ייצרה מעולם מנועי ארבע-פעימות.

    על המיכל הסטנדרטי (380 סמ"ק), טסתי במשך 48 דקות וכשנחתתי, המנוע עדיין פעל.
    רוב הטיסה הייתה בשליש מצערת, לערך.

    אני מניח ש-ASP.61FS יגלה צריכת דלק די דומַה, אלא שעכשיו יש בו סאיטו 72..

    ה-MVVS הזה עדיין אצלי ובמצב נהדר, אלא שהייתי חייב לחוות את מנוע הארבע-פעימות הראשון והיחיד עד כה שהיה בבעלותי.


    זה בסדר; דיסלקסיה אינה פשע... יש לי אחות דיסלקסית; והיא עורכת-דין.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    זה היה בהומור--אני לא דיקלסט........

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    אסף,


    רק ביקשתי להדגיש את העובדה שמנועי ארבע-פעימות הינם חסכוניים, אבל זה לא שהם יכולים לחיות מהאדים של הדלק... זמן הטיסה למיכל יתארך בכמה דקות - לא פי שתיים.

    מה קורה עם הרוֹסי?

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    מה קורה עם הרוסי--כמה סיבות שלא היתה לי תוכנית לקנות פיילון אבל מחוסר מסלולים מתאימים וגם המודל שחיפשתי לא נמצא בארץ והיה מאוד יקר להזמין מחול וויתרתי על הרעיון-במקום זה אני בחרתי להכנס לתחום המסוקים........

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?

    אין בעיה, אסף.
    אין שום קושי; רק תהיתי.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [דיון] הבדלים בין מנוע 4 פעימות למנוע 2 פעימות
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-02-2013, 10:59:24
  2. [עזרה!] מה אתם מציעים ? 60 2 פעימות או 91 4 פעימות לטריניר ?
    על ידי איהאב בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 16:20:44
  3. [דיון] מה עדיף
    על ידי barbrook1 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-10-2009, 14:22:07
  4. ל-FPV מה עדיף 2.4 או FM
    על ידי drgabbay בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-07-2009, 19:42:21
  5. מחפש אגזוז של os 91 4 פעימות או asp 91 4 פעימות
    על ידי אוהד בפורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-08-2008, 16:16:27

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •