מוטי!!
קצר את הצירים !!זה חשוב ובמיוחד בהתחלה
יש סיכוי גדול שבהתחלה לא הכל יהיה חלק
כלומר יהיו מצבים בהם הציפור תקבל הטייה לצד
ואז הפרופים יפגעו בדשא- שם אני ממליץ בחום לבצע בדיקות ראשוניות
במצב זה ככול שהציר גבוה יותר0- יש מצב שתשבור אותו בקלות יותר.
לא להטיס בתחילה ואל תנסה להמריא ממשטח קשה- בטון או ...
דשא בפארק- הכי טוב.
ואז שהכל יהיה מושלם ואתה עם ביטחון- תמריא מכל מקום גם מגג הרכב.
--------------------
קח אויר....קצר את הצירים..התיחס להערות שלי מלמעלה על קיצור הצירים - תלוי בצורת החיבור שלך למתאם הפרופ
ואז ברגוע ..תמריא
אם אתה צריך עזרה והיית רוצה שאגיע..תן לי צילצול ואביא גם את הקוואד שלי
יאללה ביי
GUY