שלום למבינים במנועים ישנים,
האם ראש המנוע בתמונה המצ"ב הוא ראש מוסב לדיזל?
אם לא, מישהו יודע מדוע הוא כזה?
תודה מראש
שלום למבינים במנועים ישנים,
האם ראש המנוע בתמונה המצ"ב הוא ראש מוסב לדיזל?
אם לא, מישהו יודע מדוע הוא כזה?
תודה מראש
לא, זה לא מנוע דיזל
מה זאת אומרת "מדוע הוא כזה?"? איזה?
במחשבה שניה..... כתבתי את זה כי יש לו פלג....
אם תוסיף תמונות שלו מהצד זה יעזור לזהות אותו
ובמחשבה שלישית, זה נראה כאילו הפלג אמור להיות שם, וזה לא מנוע דיזל שחיברו לו פלאג
אז לא, כנראה בכל זאת זה לא דיזל
מנוע זה נראה לי כמו K&B ימי, מקורר מים... רק שמשום מה איני רואה את פטמות החיבור לצינורות המים.
ישנם מנועים בהם אין צלעות-קירור אנכיות.
המון מנועי בנזין שתי-פעימות בנויים כך.
ייתכן שזה קירור מים - הקירור הולבש חיצונית על הראש.
מנועים לטיסני FREE FLIGHT היו ללא צלעות קירור (עבדו לזמן קצר)
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
משה,
ראה כאן.
אם לא ידעת, אז מנועי HB נקראו ע"י האמריקאים German Veco. חברת Veco ייצרה את מנועי K&B; ומכאן הדמיון.
זה מנוע שדומה להורנט 0.9 --יש לי אחד כזה חדש לפני הרצה--מיועד לפרופ 4*7
מלמעלה נראה ללא צלעות קרור--הקרור העיקרי בצלעות הצילינדר בגוף המנוע-
ראש כזה ניתן לחרוט בקלות במידה וצריך להחליף......
לדעתי זה לא מנוע ימי-אני לא מצליח לראות את הניפלים לחיבור צינורות הקרור.....