בדלק של COOL POWER מורגן HIGH POWER HELI יש 30% ניטרו ו 22% שמן.
כל מילה שירון כתב בסלע. אוסיף רק שמעבר להבדל במינון השמנים והניטרו דלק ה HELI של מורגן
כולל שמן סנטטי מסוג KLZ198 ולא KLZ200 כמו בדלקים הרגילים. ה KLZ198 בעל צמיגות יותר נמוכה ומיועד לקירור יותר טוב שלהמנוע במסוקים ששם האיוורור של המנוע בעייתי בעת ריחופים וטיסה איטית. כמובן שיש לזה מחיר $$$. לפחות בעבר בטיסן חיפה, לדלק לאותו השימוש הוסיפו אם זכור לי כ4% שמן קיק מהונדס מסוג בנול שמחזיק בתכונותיו בטמפ יותר גבוהות וככה חוסכים את השימוש ב KLZ198 שהוא יקר.
תאכלס ולעניין:
היו לי חצי תריסר או יותר מנועי סייטו וכולם ללא יוצא מהכלל עבדו על דלק מורגן HELI HIGH PERFORMACE ניטרו 30% שמן 198 22%... איך אמרו הגשש: "צ'וקר.."
גם ביצועים מוגברים, גם מיד RANGE וסרק פנטסטיים....
HOPE YOU HAVE ENJOYED IT AS MUCH AS I DID