הדבר הכי חשוב בקאט מנוע (וזה יגיד לך כל מטיס חוץ של מזל"טים) הוא לשמור אף למטה!! הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להזדקר... גם במחיר של אי הגעה למסלול ונחיתה בשטח בעייתי. דאייה מתונה בדרך הקצרה ביותר אל המסלול תוך שיפוט הגובה והשוט... אם אתה באובר שוט, החזק קצת הגה כיוון בפיינל בכדי "לדמם" מהירות תוך תיקון עם המאזנות (וזה נכון לכל גישה לנחיתה). וכמו שניר אמר, הטיסן הוא לא ארגז... הוא ידאה ולכן יש לך זמן לחשוב. אל תילחץ וחשב צעדיך. כמובן שמומלץ לבצע מדי פעם תרגולות קאט במצבים שונים בכדי להתכונן למצב אמת. בקש ממישהו בשטח להתקיל אותך וברגע ההתקלה הורד מנוע לסרק. זה יכין אותך הכי טוב למצב אמת וכך תדע מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לנחיתה טובה מכל מקום בהקפה.