תודה רועי נתת לי תשובה ברורה ומדוייקת
תודה רועי נתת לי תשובה ברורה ומדוייקת
כאחד שהטיס כבר 3G של אליין, היא מערכת סבירה, עושה את העבודה ולא יותר מזה.
כשאמרו לי "תטיס מיקאדו, תבין!!!" התעצבנתי!
לא יכולתי להבין על מה מדברים.
ביום שישי האחרון עליתי לטסט עם המערכת Beast X ואני חייב לציין שההבדל הורגש
עוד בריחוף!
אפקט הקרקע הידוע פשוט נגוז ואיננו יותר! המסוק היה חד וממושמע!
לא היו שום משיכות ימינה או שמאלה והזנב תפקד כמו שעון שויצרי!
אם ניכנס לשיקולי מחיר? 209 דולר שעולה ה BeastX והסבת ראש שתעלה עוד כ 100 דולר?
הגענו ל 309 דולר!
מערכת אליין תעלה אותו הדבר!
אני לא הייתי חושב פעמיים...
אבל שוב, גם המערכת של אליין טובה ותעשה את העבודה!
אני פשוט טוען שהיא איננה ה TOP של המערכות בשוק!
אני מקווה ומאחל להם שה 3GX תשופר.
אגב, יורם.... שלחתי לך הודעה פרטית!
ציקי ועוזי היקרים מאוד לליבי,
כשתחליטו לבנות מסוק חדש ותעמדו לפני בחירה של מערכת (פשוט שניכם כתבתם את אותה השורה) תרימו טלפון לפני, אני אגיע עם BEASTX ואבלבל את המיקאדיות שלכם
ה"חיה" הגרמנית נותנת בראש בצורה מדהימה, ועומדת בקו אחד עם אחותה המטיסה הגרמניה: מיקה-דו![]()
בחייך ליאור...אני נשבעתי אמונים לגברת INGE אישתו של רלף הבעלים של מיקדו שלא אנטוש אותה לעולמים....
אחריי כל מה שהיא עשתה למעננו...
אל דאגה...אתה מכיר את רועי....הרפתקן בלתי נלאה....שרק מחפש לבחון ולבדוק מוצרים חדשים...הביסטאיקס על הכוונת שלו כבר תקופה ארוכה...
אבל , לצערי כרגע הוא ואח שלו אורי עסוקים בלבחון את הרכש החדש של אורי : דוקאטי-848 V-TWIN אימתני , חדש אדום ונוצץ שחונה מתחת לבית...וואלה...הלכה להם פאזה בראש הבנים שלי.
עוזי
חכה תראה איך הדוקאטי טסה עם BEAST X - ההשכבות כל כך הרבה יותר מדוייקות, לא ישארו רגליות לאופנוע תוך שניה...![]()
לצערי, יש שבוחרים לקרוא את ההודעות שלי ולהבין את מה שנוח להם ואח"כ מתחילים בהשמצות וכו'...
תשובתי נכתבה לצרכיו של פותח השירשור בלבד ומאחר ויש עוד הרבה דעות, ייתכן שהיא לא הנכונה(כלכלית/מקצועית) או שאולי האחרות לא?
דרך אגב, אני איש גדול (תראו בתמונות) עם פה גדול שאומר בדיוק את מה שהוא חושב בלי רמיזות והכפשות!!
מי שבוחר להבין אחרת, זאת באמת רק הבעיה שלו!!
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון
כפי ששמת לב יש מספר מערכות פלייברלס בשוק לכל אחד דעה משלו על כל מערכת.
היתרונות של המערכות בכללי יותר כוח פחות גרר וכתוצאה מזה יותר זמן טיסה.
לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה ולא משנה מדינת היצור שלה.
כפי ששמת לב יש כמה אפקטים פה ולהלן האפקטים שאני מכיר :
אפקט המושפעות
אפקט האינטרס
אפקט המכירה
אפקט הגאווה.
בשורה התחתונה כולם עושים את אותו דבר לכולם בשלב כזה או אחר יש בעיה
וכפי שאני תמיד טוען והאמרה הנפוצה של הרקדן "הרצפה עקומה כי אני יודע לרקוד".
ברגעים אלו ממש בדרך אלי מערכת פלייברלס להדגמה שאת שמה אשמור בדיסקרטיות
בסופו של יום אם אתה מחפש יותר כוח יותר וזמן טיסה מערכת פלייברלס מומלצת ביותר.
תכנס לאתרים בחו"ל כגון rcfreak או helifreak תקרא את כל התקלות והבעיות שלהם
ותבין לבד מה אתה מעדיף לקנות ! מבחינת מחיר כולם כמעט אותו דבר מלבד המיקאדו.
שיהיה בהצלחה וברוך הבא למתחם הפלייברלס.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
הערה:
המיקאדו כמערכת מלאה עם סנסור חיצוני באיזור ה 320$ ובגרסת EXPRESS (תרגיל שיווקי של מיקאדו שנותן אשליה של הוזלת המערכת ע"י שיווק עם קושחה ותוכנה מוגבלת), בפועל תאלץ לשדרג ל Pro בתוספת 50$ מה שיתן לך להנות מכל יתרונות המערכת בכיול ובטיסה, הרוב עושים זאת לכן תג המחיר הסופי כאן הוא 370$ (אם הלכת על המיני אז 350$) ללא הראש המכני שעולה לא מעט אבל יתרון המערכת שלא חייבים לרכוש אותו, גמישות המערכת מאפשרת התאמתה לכל ראש ובאופן מלא.
הסייח הזה לא יפיל ולא עשבים - זה לא סייח בכלל, זה סטאליון
לגבי מימשוק מקלטים גם ה BEASTX מתממשקת עם מקלטי לווין והופכת בעזרתם ליח' קליטה אינטגראלית - עוד ייתרון ברור של המערכת היא יכולת לעבוד במוד ג'יירו (לא FBL), ככה שאם אתה מתלבט FBL או לאו, אתה תמיד יכול לקנות את הביסט לעבוד במוד ג'יירו וכשיבוא לך לנסות להחליף ראש ולעבור ל FBL (וחזרה) כאוות נפשך.
ממה שראיתי מאוד התרשמתי מהביסטיקס וללא ספק זו המערכת שתהיה לי על המפלץ החדש שיבוא עלינו לטובה בקרוב.
כשיבוא הזמן אתן סקירה מלאה על כיול וטיסה ונוכל כולנו ללמוד ולראות.
לפתוח השרשור אמליץ לך לקרוא עוד בחול על מערכות פלייברלס ותקבל גם תמונה כללית טובה יותר כי העולם הרבה יותר גדול מישראל וכמות המטיסים שם רבה יותר.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
אני הורדתי את הביסטאקס לטובת ה750 של פוטבה. אין שום דבר שמשתווה למערכת של פוטבה כרגע, לא בחומרה ולא בתוכנה. זו ליגה אחרת לגמרי. היא גם לא יקרה במיוחד, 260 בטאוור.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
בוקר טוב לטאה.
על איזה מסוק היא הורכבה ?
מעניין יהיה לשמוע את ההתרשמות שלך משתיי מערכות אלו ואת ההשוואה ביניהן.
אם תוכל להתיחס גם ברמה של קושי הרכבה / כיוונים וגם בתוצאות תכלס בהטסה.
חג שמח
עוזי
צהריים טובים וחג שמח.
הורכבה על פיוריון 6 אחרי שלא הצלחתי לסדר את הזנב כמו שצריך עם הBeastX. יש שם בעיה, שלא באשמת הBeastX, של שילוב ESC-מנוע לא מוצלח (Jive 80HV עם Xera 4030), הגברנר של הג'ייב לא מסתדר טוב והזנב בורח בpitch pumps. קניתי כמה מערכות של פוטבה - שתי 750 ו701 - לאחרונה עבור פרוייקט שאני עושה (מתאם CGY750 למשתמשי Spektrum) והחלטתי להרכיב אחת על הפיוריון (כרגע עם 8FG של פוטבה, כשיהיה מתאם אני אעבור להשתמש ב9303 שלי).
ההתרשמות היא, שקודם כל, המסוק מרגיש מאוד מחובר והרבה פחות סינתטי מאשר הBeastX. זו הרגשה שמאוד הפריעה לי עד עכשיו. דבר שני, הזנב מחזיק יותר טוב בלי ספק, למרות שזה עדיין לא מושלם (אני הולך להשתמש בגברנר של הCGY עם ESC של Hobbywing בקרוב אבל זה דורש קצת עבודה מבחינת מיקום מגנטים וכו').
יש לחבר פיוריון עם סטאפ זהה לשלי למעט המנוע (Align 700MX) עם ביסטאקס והוא מעדיף את הפוטבה שאצלי.
לפוטבה יש המון אפשרויות כיוון - המון, עשרות פרמטרים - למרות שהסטאפ הראשוני סופר פשוט (עוד יותר מזה של הBeastX, אם דבר כזה אפשרי בכלל). המסך של ה750 קריא מאוד גם באור שמש חזק והעובדה שלא צריך PC בשום שלב היא פשוט תענוג (בביסט צריך בשביל פרמטרים מתקדמים, כרגע רק phasing וtorque compensation על הזנב).
הרכבתי גם 701, שמשתמש באותו סנסור, על הטירקס 700 ניטרו והעמידות של הסנסור שלהם לויברציות היא משהו שלא יאמן, ראיתי כבר סטאפים חשמליים על ג'יירואים אחרים שהיו צריכים gyro pad יותר רציני. המערכת הזו לא מרגישה ויברציות, נקודה (לא ה701 ולא ה750).
לא התחלתי לגרד את מה שהיחידה הזו מסוגלת לעשות, אני עוד עובד על זה. לא הטסתי אף פעם v-bar ואני גם לא מתכוון להתחיל עכשיו, הPC מוריד לי לגמרי את החשק להתעסק עם המערכת הזו.
מבחינת תחושה, קלות שימוש, אפשרויות כיוון ועמידות בוויברציות, הפוטבה נראית כמו העתיד.
סימן השאלה היחידי הוא התפתחות היחידה לאורך זמן. הגרמנים מעדכנים כל הזמן, ואני משער שפוטבה יהיו איטיים בהרבה בהיבט הזה. ועם זאת, המערכת כרגע קרובה מאוד לשלמות מבחינתי.
אני צריך עוד יום-יומיים של הטסה בשביל לסיים לכוון אותה כמו שצריך - אפילו לא נגעתי בגיינים של הסייקליק - ואז נראה מה היא באמת מסוגלת לעשות.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
נערך לאחרונה על ידי guyro; 19-04-2011 בשעה 16:11:37.
הבעיות שיש לי עם הפיוריון לא קשורות ל750, אלא לשילוב מנוע וגברנר לא מוצלח. ה750 שיפר את הבעיה משמעותית לעומת הביסטאקס.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็