שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: מיסבי גריפים זנב של אליין דפוקים.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    109
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מיסבי גריפים זנב של אליין דפוקים.

    יפה שכתבת בעיה שכיחה על שרשור שחמישה אנשים נתקלו בתופעה (מלבד אחד כולם ריסקו בעבר) ועוד אחד שממליץ את מה שאני עומד להמליץ לך , אכן ידידי על השרשור המופלא הזה אני חושב שאליין יסגרו את כל המחלקות שלהם.
    לא מכיר תופעה כזו, או בעיה שכיחה במיסבים של אליין, הבעיה לדעתי היא מה שאתה מגדיר ״לא סוגר חזק״
    בגלל שינויי הגודל במיסבים של הזנב יש לטבעת שיושבת על הבורג את היכולת לדחוף את מרכז הברינג ולגרום לטבעת לקפוץ החוצה ולפרק את המיסב בסגירה חזקה ,ושוב חזק זה מושג יחסי
    תן ללוקטייט לעבוד כי המיסב שם עדין ואז שמופעל עליו הכוח הצנטריפוגלי ...תוכל להמשיך את הפיזיקה מכאן
    וכמו שאמרו חברים כאן לפני לך אל החנות לפני שאתה שופך בפורום דברים אשר מבוססים על נסיון של 5 מסוקים מתוך אלפים שהם מוכרים*
    LOGO 600 Mini V-BAR

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: מיסבי גריפים זנב של אליין דפוקים.

    אני מציע לעשות פה סדר בעניינים. קודם כל התופעה היא בהרבה מסוקים שיצאו לשוק לאחרונה. לא חמישה ולא שישה.
    היא לא הייתה קיימת בעבר. בבקשה תסתכלו בלינק: בבקשה כתבו בגוגל: trex 450 tail grip bearing problem ותראו בעצמכם.

    נקודות נוספת לכל מי שמבין בתכנון והנדסה פה ובעל רקע פיזיקלי מתאים:
    1.
    חישוב זריז (m*(W^2)*r) מראה שהכוח הצירי הפועל על המיסב החיצוני
    בעת טיסה ב IDLE-UP הוא בסביבות ה 80-90 קג. כמובן שהמיסב צריך להיות חזק בהרבה כי בזמן טיסה פועלים כוחות נוספים מלבד הכח הצירים.
    סגירה חלשה של בורג הגריפ מיצרת רק שבריר מכוחות אלו, אם בכלל - ראה סעיף 2.

    2. אוסיף עוד לכל מי שכותב על חוזק הסגירה, שלמרות שאני מקפיד בעניין, זה לא ממש משנה! הגריפ התקין מתוכנן כך שהבורג הסוגר אותו לא יכול להפעיל כוח צירי על המיסב. הבורג נעצר עקב גורמים אחרים לפני שמפעיל כח כזה. רק הכח הצנטריפוגלי מפעיל כח צירי על המיסב.
    זאת בנוסף ל MANUAL המקורי של ה 450 פרו בו מצויינים מומנטי סגירה ולא כתוב בשום מקום שצריך לסגור חלש את בורג הגריפ. מצויין רק שצריך לוודא סיבוב חלק של הגריפ (עמוד 10 ב MANUAL של ה 450 פרו).

    כפי שאמרתי, יש לי את ה 450 PRO כבר לא מעט זמן וגם כאשר נתתי הידוקון לבורג הגריפ נשאר תמיד סיבוב חלק של הגריפ והכל עבד וטס יפה לאורך שעות רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי johnny_black צפיה בהודעה
    יפה שכתבת בעיה שכיחה על שרשור שחמישה אנשים נתקלו בתופעה (מלבד אחד כולם ריסקו בעבר) ועוד אחד שממליץ את מה שאני עומד להמליץ לך , אכן ידידי על השרשור המופלא הזה אני חושב שאליין יסגרו את כל המחלקות שלהם.
    לא מכיר תופעה כזו, או בעיה שכיחה במיסבים של אליין, הבעיה לדעתי היא מה שאתה מגדיר ״לא סוגר חזק״
    בגלל שינויי הגודל במיסבים של הזנב יש לטבעת שיושבת על הבורג את היכולת לדחוף את מרכז הברינג ולגרום לטבעת לקפוץ החוצה ולפרק את המיסב בסגירה חזקה ,ושוב חזק זה מושג יחסי
    תן ללוקטייט לעבוד כי המיסב שם עדין ואז שמופעל עליו הכוח הצנטריפוגלי ...תוכל להמשיך את הפיזיקה מכאן
    וכמו שאמרו חברים כאן לפני לך אל החנות לפני שאתה שופך בפורום דברים אשר מבוססים על נסיון של 5 מסוקים מתוך אלפים שהם מוכרים*

נושאים דומים

  1. מחפש מיסבי לחץ לטירקס 600
    על ידי guyro בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-12-2009, 16:18:44
  2. למטיסי הצוקים שבינינו
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 15-12-2009, 07:00:01
  3. גיירו אליין gp750+סרוו אליין ds620
    על ידי ניסן וצחי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-04-2009, 15:04:03
  4. [שאלה] כמה צריך להעלות מיסוי + EMS לארץ לטיסן הזה:
    על ידי nir בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-12-2008, 14:54:38
  5. מצעד הצוקים
    על ידי SPL בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-08-2008, 19:55:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •