שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: Eurotour Bulgaria

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Eurotour Bulgaria

    השנה החלטתי לחזור על החוויה החיובית שלי משנה שעברה (http://www.efly.co.il/forums/showthr...ת-F3J-בבולגריה) ולטוס שוב לתחרות F3J בבולגריה.
    http://www.f3jbulgaria.com/

    התחרות הינה תחרות במסגרת ה-EUROTOUR, סבב תחרויות כלל אירופאי של 15 תחרויות ב-14 מדינות שונות באירופה אשר ארבע התוצאות הטובות ביותר של המתחרה נלקחות לביצוע דירוג סופי בסבב (http://www.contest-eurotour.com/)

    התחרות היא הזדמנות טובה להטיס במקום שונה ומעניין, לפגוש חברים מחו"ל (חלקם וותיקים וחלקם חדשים), לראות מה חדש מחוץ ל"בועה" בה אנו מטיסים ולבדוק את רמת ההטסה האישית מול שאר העולם.

    השנה יצטרפו אלי גם אורי דה סואן ואלדד מנהיים ואנו מצתוותים יחד עם שני מטיסים מפינלנד איתם התחרתי שנה שעברה. אנו טסים מחר וחוזרים ביום שני. בתוכנית שני ימי אימונים ושני ימי תחרות, הרבה בירה והרבה מצב רוח טוב.

    עידכונים בזמ"א לא מאמין שאוכל לעשות אך אפרסם תמונות לאחר החזרה לארץ.

    בינתיים, רק תמונות של האריזות, שני הגרמלינים שבניתי בתוך ארגז המיועד במקור לציוד סקי. בארגז נכנסים שלושה דאונים והוא בנוי מפלסטיק קשיח.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	CIMG1021.jpg‏ 
Views:	155 
Size:	98.7 קילובייט 
ID:	44925   Click image for larger version. 

Name:	CIMG10091.jpg‏ 
Views:	144 
Size:	90.0 קילובייט 
ID:	44926  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    בהצלחה!
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    נשמע מעניין! מחכים לעידכונים!
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    940
    תודה!
    1
    הודה 34 פעמים ב 26 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה: Eurotour Bulgaria

    בהצלחה, ותהנו
    ערוץ הסרטים שלי ב - youtube לחץ כאן
    ערוץ הסרטים ב - VIMEO

    מדריכים
    בניית דאון STARK
    בניית דאון TopSky 2 DLG
    בניית דאון AKCENT 2
    כיוון שלט Turnigy ER9X לדאון DLG

    סרטוני הדרכה בתחום דאוני דיסקוס DLG - מומלץ מאד

    אחד המטיסים הטובים מסביר על טרמיקות
    http://www.youtube.com/watch?v=0w_87NRe2fk

    חבר נבחרת ארה"ב מסביר על טכניקת זריקת הדאון
    http://www.youtube.com/watch?v=-PDUmBlod6E

    הזמנה קבוצתית

    הזמנה-מרוכזת-של-דאוני-דיסקוס-DLG

    סרטוני דאוני רדיו

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    בהצלחה!!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    תודה לכולם,
    עוד חצי שעה יוצא לשדה"ת, להתראות ביום שני.
    רועי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    בהצלחה ותהנו
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    בהצלחה תביא לנו כבוד

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    עכשיו אני מבין למה אתה לא עונה למיילים.
    בהצלחה.
    לא מבין למה אתם לא יכולים לשלוח תמונות בסוף היום!!!?
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    אתמול חזרנו מבולגריה,

    הארוע היה כיף בלתי רגיל וכלל הרבה הטסות, הרבה בירה והרבה חברים טובים מכל העולם.

    לבולגריה הגענו אורי, אלדד, אבנר ואנוכי ביום רביעי בערב לאחר טיסה של שעתיים ונסיעה של כשעה וחצי לעיירה שכוחת אל שנקראת DUPNITSA.
    בשדה התעופה חברנו לחבריי משנה שעברה, תומי (TOMMY) ותואומו (TUOMO) מפינלנד שגם השנה חברו אלי להטסה ולהתחרות כצוות. ביום חמישי בבוקר קיבלנו טרמפ לשטח התחרות, אחו יפיפה בעמק מוקף הרים ביניהם שרשרת הרים מושלגים יפיפיים. לאחר הטסה של 6 שעות אותה עשינו כמעט לבד לחלוטין, הגיע רכב לאסוף אותנו חזרה למלון שם לאחר מנוחה קלה הלכנו לסיבוב קצר בעיר ולארוחה במסעדה הנורמלית היחידה בעיר, מסעדה איטלקית חביבה (שהייתה לא רעה בכלל). בשלב זה התחילו להגיע מטיסים נוספים ביניהם הבריטים ומספר בולגרים.

    יום שישי היה יום אימון רשמי בו הטסנו כ-6 שעות נוספות וביניהן גם תרגלנו גרירות רשמיות על מנת לבדוק את הציוד ולבצע כיוונים אחרונים בטיסנים. בסוף יום האימונים הוחלט כי אני ואלדד נהיה המשגרים "הרשמיים" של הצוות עקב נסיוננו בשיגור "היד האחת" המוציא את הטיסן בזווית גבוהה יותר המוביל לעליות טובות יותר. מרבית הגרירות במהלך התחרות בוצעו ע"י שאר חברי הצוות כאשר אני ואלדד מחליפים אותם מדי פעם על מנת להקטין את המעמסה. במהלך היום הצטרפו לשטח מטיסים מגרמניה, קרואטיה, איטליה, טורקיה ועוד.

    ביום ראשון החלה התחרות. הצטרפו אלינו לצוות בנוסף שני מטיסים בולגריים על מנת להשלים צוות של 7 אנשים ובכך יכולנו להגדיל את צוות הגוררים ולהקטין במעט את העומס במהלך התחרות. מזג האוויר בתחילת היום התאפיין בשמיים ללא עננים כלל (בניגוד לימי האימון), ב"שתיל" מוחלט (ללא רוח) וטרמיקות קלילות ביותר, בהמשך התחזקו הטרמיקות למצב בו היה יחסית קל להשלים את 10 הדקות הנדרשות לטיסה ולאחר הצהריים התחזקה הרוח עד ל-15 ואפילו 20 קשר, השמיים התמלאו עננים והטרמיקות כמעט ונעלמו. במזג האוויר הקיצוני, היה קשה לטוס מעבר ל-8 דקות ורק לעיתים ניתן היה לטפוס טרמיקה להשלמת הטיסה, מזג אוויר לא פשוט בכלל שגרם לרבים להפסיד ניקוד יקר. בערב ארגנו הבולגרים ארוחה חגיגית בה הוגרלו טיסנים והרבה שטויות נוספות במסורת של "כל אחד זוכה". אלדד לקח כובע, אורי ואבנר זכו במחזיק מפתחות ואני זכיתי בבקבוק יין

    ביום התחרות השני קמנו ליום מעונן ומיד לאחר תחילת התחרות החל גשם קל אשר התחרנו בו מספר טיסות עד שהפך לכבד והפסיק את התחרות למשך כשעה. לאחר גמר הגשם הכבד (המשיך טפטוף קל בלבד) המשכנו את התחרות עד לסיום הסיבוב השישי והאחרון שלאחריו התקיים פליאוף (טיסות גמר) בין עשרת המקומות הראשונים. את הפליאוף ראינו "מהטריבונות" מכיוון שבמהלך הסיבוב האחרון הפסדתי את מקומי בפילאוף לאחר שהחסרתי מספר שניות.

    כפי שהבנתם, מזג האוויר היה מאד לא יציב והיווה אתגר רציני ביותר למטיסים אשר ביניהם היו לא פחות מארבעה אלופי עולם ואירופה ועוד מטיסים ברמה גבוהה ביותר מפסגת מחלקת ה-F3J העולמית. אנחנו הישראלים הוכחנו שאנחנו לא פריירים וסיימנו במקומות ה-11 (אני), ה-15 (אלדד) וה-18 (אורי) וזאת מתוך 67 מתחרים. מרשימה יותר היא העובדה שבתוך נבחרת היתה לנו סיומת משכנעת שהציבה אותנו בשליש הטבלה הראשונה לפני מתחרים חזקים ביותר ומנוסים ביותר.

    ברמה האישית אומר כי ה"גרמלינים, שלי טסו יפה והיו תחרותיים ברמה משכנעת ביותר, אני לא מרגיש שום נחיתות עקב סוג הטיסן (אותו תכננתי ובניתי בעצמי) מול שאר המתחרים וכוונתי לעתיד היא לבנות טיסן אחד קל יותר אשר יאפשר לי לשפר את מצבי בתנאים בהם הטרמיקות חלשות יותר.
    כצוות, במהלך כל התחרות, לא איבדנו אף מטוס, לא קרענו אף חוט ולא ביצענו אף טעות גדולה. הוכחנו בגרות, יכולת טקטית וזיהוי אוויר ברמות הגבוהות ביותר ומשכנו תשומת לב חיובית לרמת ההטסה ועבודת הצוות שלנו. הדבר היחיד שאני מרגיש שיכולתי לעשות יותר טוב היה להתאמן יותר לפני התחרות, בעיקר על דיוקי הנחיתה, כיוון שהחלודה שצברצי במהלך השנה האחרונה עלתה לי בנקודות יקרות אשר מנעו ממני כניסה לפליאוף בפחות מ-13 נקודות (מתוך 6000).

    לסיכום, נהנתי הנאה גדולה ואם זה תלוי בי, שנה הבאה אני שוב בבולגריה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Angry תגובה: Eurotour Bulgaria

    תמונות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	CIMG1047.jpg‏ 
Views:	117 
Size:	254.5 קילובייט 
ID:	45290   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1044.jpg‏ 
Views:	104 
Size:	317.6 קילובייט 
ID:	45291   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1023.jpg‏ 
Views:	122 
Size:	372.7 קילובייט 
ID:	45292   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1032.jpg‏ 
Views:	103 
Size:	103.5 קילובייט 
ID:	45293   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1028.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	453.9 קילובייט 
ID:	45294  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1029.jpg‏ 
Views:	101 
Size:	342.8 קילובייט 
ID:	45295   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1169.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	386.5 קילובייט 
ID:	45296   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1174.jpg‏ 
Views:	108 
Size:	313.6 קילובייט 
ID:	45297   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1659.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	188.2 קילובייט 
ID:	45298   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1385.jpg‏ 
Views:	101 
Size:	101.3 קילובייט 
ID:	45299  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1502.jpg‏ 
Views:	107 
Size:	331.4 קילובייט 
ID:	45300   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1365.jpg‏ 
Views:	100 
Size:	198.7 קילובייט 
ID:	45301   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1113.jpg‏ 
Views:	103 
Size:	268.3 קילובייט 
ID:	45302   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1514.jpg‏ 
Views:	94 
Size:	354.8 קילובייט 
ID:	45303   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1151.jpg‏ 
Views:	101 
Size:	226.4 קילובייט 
ID:	45304  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1481.jpg‏ 
Views:	85 
Size:	295.8 קילובייט 
ID:	45305   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1275.jpg‏ 
Views:	118 
Size:	331.4 קילובייט 
ID:	45306   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1176.jpg‏ 
Views:	98 
Size:	302.2 קילובייט 
ID:	45307   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1341.jpg‏ 
Views:	102 
Size:	254.1 קילובייט 
ID:	45308   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1493.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	238.7 קילובייט 
ID:	45309  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1717.jpg‏ 
Views:	98 
Size:	194.8 קילובייט 
ID:	45310   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1170.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	392.3 קילובייט 
ID:	45311   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1820.jpg‏ 
Views:	85 
Size:	324.1 קילובייט 
ID:	45312   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1494.jpg‏ 
Views:	89 
Size:	226.8 קילובייט 
ID:	45313   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1375.jpg‏ 
Views:	93 
Size:	406.0 קילובייט 
ID:	45314  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1351.jpg‏ 
Views:	95 
Size:	331.5 קילובייט 
ID:	45315   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1721.jpg‏ 
Views:	106 
Size:	203.3 קילובייט 
ID:	45316   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1145.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	261.6 קילובייט 
ID:	45317   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1513.jpg‏ 
Views:	96 
Size:	92.4 קילובייט 
ID:	45318   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1457.jpg‏ 
Views:	112 
Size:	269.8 קילובייט 
ID:	45319  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1171.jpg‏ 
Views:	103 
Size:	278.4 קילובייט 
ID:	45320   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1610.jpg‏ 
Views:	92 
Size:	211.6 קילובייט 
ID:	45321   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1234.jpg‏ 
Views:	83 
Size:	283.3 קילובייט 
ID:	45322   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1406.jpg‏ 
Views:	91 
Size:	219.7 קילובייט 
ID:	45323   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1172.jpg‏ 
Views:	87 
Size:	394.8 קילובייט 
ID:	45324  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1819.jpg‏ 
Views:	100 
Size:	311.3 קילובייט 
ID:	45325   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1363.jpg‏ 
Views:	87 
Size:	308.4 קילובייט 
ID:	45326   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1500.jpg‏ 
Views:	85 
Size:	170.5 קילובייט 
ID:	45327   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1057.jpg‏ 
Views:	80 
Size:	311.3 קילובייט 
ID:	45328   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1810.jpg‏ 
Views:	84 
Size:	275.8 קילובייט 
ID:	45329  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1367.jpg‏ 
Views:	74 
Size:	92.9 קילובייט 
ID:	45330   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1235.jpg‏ 
Views:	83 
Size:	254.8 קילובייט 
ID:	45331   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1580.jpg‏ 
Views:	87 
Size:	279.0 קילובייט 
ID:	45332   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1483.jpg‏ 
Views:	93 
Size:	319.7 קילובייט 
ID:	45333   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1061.jpg‏ 
Views:	98 
Size:	166.8 קילובייט 
ID:	45334  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1762.jpg‏ 
Views:	78 
Size:	433.9 קילובייט 
ID:	45335   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1370.jpg‏ 
Views:	99 
Size:	280.4 קילובייט 
ID:	45336   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1243.jpg‏ 
Views:	92 
Size:	351.5 קילובייט 
ID:	45337   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1491.jpg‏ 
Views:	89 
Size:	332.0 קילובייט 
ID:	45338   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1496.jpg‏ 
Views:	85 
Size:	279.8 קילובייט 
ID:	45339  

    Click image for larger version. 

Name:	CIMG1397.jpg‏ 
Views:	95 
Size:	276.6 קילובייט 
ID:	45340   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1054.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	316.4 קילובייט 
ID:	45341   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1245.jpg‏ 
Views:	96 
Size:	353.7 קילובייט 
ID:	45342   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1104.jpg‏ 
Views:	78 
Size:	52.1 קילובייט 
ID:	45343   Click image for larger version. 

Name:	CIMG1345.jpg‏ 
Views:	99 
Size:	296.2 קילובייט 
ID:	45344  


  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    שטחי הטסה ממש כמו בב"ש...
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    תוצאות התחרות
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    יפה מאוד. כל הכבוד!

    שטח הטסה מדהים.

    גיל ברקאי, צורן.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    תמונות יפות של ניק קיד הבריטי:
    http://www.flickr.com/photos/kynetyx...7626648227904/

    תמונות משנה שעברה:
    http://www.flickr.com/photos/kynetyx...7623895367273/

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    רועי, אתה תותח הוביצר 203 מ"מ. שאפו.

    שתי שאלות ברשותך:
    1. איזה אחוז מהמתחרים בונים את טיסניהם לבד, אם בכלל?
    2.מה מידת ההשקעה באימונים האופיינית למטיסים מחו"ל בטופ העולמי? האם קיימת תופעה של מטיסים מקצוענים\חצי מקצוענים כפי שיש במחלקות אחרות?
    Jack of OLD trades

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Eurotour Bulgaria

    1. אחוז מאד קטן מהטיסנאים בונים את הטיסנים בעצמם, הבעייה היא בכמות ההשקעה ומקצועיות הנדרשת לבניית טיסנים תחרותיים. בהנחה שהשקעת את עשרות השעות שנדרשות בתכנון אווירודינמי מוצלח, נדרשות כמאתיים שעות לפחות לבניית תבניות ועוד כחמישים שעות עבודה לטיסן. בהנחה שאתה בונה שלושה ארבעה טיסנים לעצמך במהלך ארבע-חמש שנים עד שהתכנון מאבד רלוונטיות (עדיין טוב אך לא "בקידמת" התכנון) לא משתלם לבנות טיסן לבד. לפעמים משתלם לבנות טיסן במידה ואתה חלק מקבוצת טיסנאים גדולה מספיק וכך כמות העבודה והעלות מתחלקים באופן שבו ניתן להצדיק את בניית הטיסן באופן עצמאי. בעבר היו מספר טיסנאים שבנו טיסנים מוצלחים ביותר מקלקר מצופה חומרים מרוכבים, הטיסנים היו מוצלחים אך לא היו "סקסיים" מספיק.

    2. מידת ההשקעה הנדרשת באימונים היא יחסית גבוהה בשלבים הראשונים אך יורדת עם הזמן, הסיבה לכך היא שלאחר שאתה מגיע לרמה מסוימת, נדרש אימון "לחידוד" היכולת בלבד, לרב אימוני נחיתות אינטנסיבים בשבועות שלקראת סבב התחרויות עם אימון נמוך למדי ביכולת תפיסת טרמיקות. באופן אישי אני יכול לומר שבשנה האחרונה הטסתי מעט מאד F3J ואימון הטרמיקות שלי היה בעיקר דרך ה-DLG, לקראת התחרות נאלצתי "להכיר" את הדאונים מחדש ולהתרגל אליהם (טסים אחרת לגמרי מ-DLG) ולעשות אימון נחיתות טוב (לא טוב מספיק ) בדיעבד אני מרוצה מרמת ההטסה שהצגתי מלבד הנחיתות שהיו בינוניות ביותר ומעידות על החלודה הרבה שצברתי. אם הייתי משנה את אופי וכמות האימונים שביצעתי לתחרות, הייתי מוסיף עוד שלוש הטסות ייעודיות לאימון נחיתות (בפועל עשיתי רק אחת בארץ ושנתיים בחו"ל, כחצי מהנדרש באמת). לגבי שאלתך השנייה, אני לא מכיר מטיסים "מקצועיים" אלא מטיסים אשר מקבלים ספונסרשיפ שכוללת לרב ציוד במחיר מופחת או בחינם. אלו לרב מטיסים מהרמה העליונה ביותר.
    נערך לאחרונה על ידי roydor; 10-05-2011 בשעה 18:45:51.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •