קניתי פרופ נכון חיברתי לפרופ סייבר שמתי טטבעת כזאת כדי שתקבע אותו והוא די זז אם מזיזים עם היד
קניתי פרופ נכון חיברתי לפרופ סייבר שמתי טטבעת כזאת כדי שתקבע אותו והוא די זז אם מזיזים עם היד
גיא - תנסה לרכז את כל השאלות שלך על הססנה המסכנה, בשרשור אחד - קרא לו "תמיכה בגיא מטיס ססנה"
אי אפשר שעל כל פלוץ תפתח שרשור חדש.
ואם אתה כבר משקיע בסרט - דאג שתהיה תאורה מתאימה שאפשר יהיה לראות משהו ולא לחשוד שצילמת את עצמך משוטט באתרים אדומים...
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
זו המטרה של פרופ סייבר- אם הפרופ נוגע במשהו (בקרקע נניח) יש לו חופש לזוז אחורה (במקום פרופ רגיל שישבר למשל)
כשהמנוע עובד הכוח הצנטרפוגלי המופעל על הפרופ בכל מקרה "ימרכז" אותו לזווית 0
איך אני יודע אם הוא מחובר טוב?
הוא אמור לזוז ממש קצת ולא ליפול.
אם אתה משתמש בגומיות השחורות העבות הקטנות שים שתיים. אם אתה משתמש בגומיות משרדיות שים שתיים שלוש ולפף אותן מספר רב של פעמים.
במידה ותיפגע בקרקע בנחיתה הגומי אמור לרכך את המכה, אבל הוא לא אמור להיקרע כשאתה פותח מנוע.
הוא לא זז כמעט בכלל אבל הפרופ אם הוא נשען לצד אחד הוא משתנה לאותו הצד בגלל הגומייה
יש לי עוד בעייה אני אמשיך אותה בשרשור הזה היום חיברתי את הסוללה והחוט האדום בצד של הקונקטור XT 60 של הבקר נקרע ממש לידו לא יצאה ההלחמה אלה נקרע החוט אני ממש לא יודע איך זה קרה הנה תמונה:
![]()
הלחם מחדש, לפעמים דברים כאלו קורים...
הסרטון לא של בוגל, אלא שלי, הלינק האחרון בחתימה.![]()
קניתי מלחם חדש של ZICO בצורת אקדח שמתי לו ישר בדיל בקצה הראש ואז שכיביתי וכמו שעמית אמר לי לנגב עם מגבת נייר עשיתי זה הוריד את הפלקס אבל איפה שהיה חומר כחול כזה התמלאה שכבה נורא דקה של בדיל
ראש ההלחמה צריך להשאר מצופה בבדיל, זה שומר עליו בפני התחמצנות (קורוזיה).
אז זה טוב?
אחרי שהחלפתי את הפרופ הו נותן לי 6 דקות טיסה
אתה מטיס עם ליווי של מישהו מנוסה, או לבד?
אתה צריך עין מקצועית שתבדוק את האילתורים שלך, ואתה צריך כלי מדידה מקצועיים (כזה למשל) שיבדקו את צריכת המנוע עם הפרופ ששמת עליו, ואתה צריך אולי פשוט מדריך לשיעור או שניים שיחסכו לך כמה חודשים של נזקים והדבקות.
יש לי ליווי של מישהו מנוסה מדדנו 13 אמפר זה בסדר שסוללה 1000 נגמרת תוך 6-7 דקות טיסה
לגמרי לגיטימי שסוללה של 1000 מחזיקה מעט זמן
אני חושב שאם תשקיע בשתי סוללות 1300 ננו-טק לא תצטרך שום סוללה אחרת בשטח,פשוט זמן הטעינה יהיה כמו זמן ההטסה ותצטרך רק להחליף בין הסוללה שבמטען לסוללה בטיסן.
תגיד - המלווה שלך לא עשה את החשבון בשבילך??.
1/13*60=4.6 דקות במנוע מלא.
אם מדי פעם תוריד מצערת לכוון החצי תקבל קצת יותר זמן.....
ואם לא הבנת 1==> קיבול הסוללה שלך חלקי 1000 - בשביל לקבל ערך באמפר-שעה
13 - זו תצרוכת הזרם באמפרים
60 - זה כמות הדקות בשעה של כדור הארץ
4.6 זה מספר הדקות באויר כאשר המנוע בתצרוכת מלאה....
את כל הנ"ל המדריך לא לימד אותך???
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי