שלום חברים
בדיקה לפני קנייה
האם הבקר והמנוע הזה מתאימים לדאון מולטיפקס גליידר פרו
http://cgi.ebay.com/KV3500-Brushless...item336664ff74
או זה ?
http://global.ebay.com/New-30A-ESC-w...588919155/item
תודה
שלום חברים
בדיקה לפני קנייה
האם הבקר והמנוע הזה מתאימים לדאון מולטיפקס גליידר פרו
http://cgi.ebay.com/KV3500-Brushless...item336664ff74
או זה ?
http://global.ebay.com/New-30A-ESC-w...588919155/item
תודה
Easy Glider Pro
f-4 Phantom
baz lite
EXPERT 3D
Up
Easy Glider Pro
f-4 Phantom
baz lite
EXPERT 3D
Sohos,
הזדהה בשמך!
המנוע הראשון לא מתאים! יש לו ערך kV גבוה מדי ובהרבה (3,500).
זה מנוע המתאים עם גלגלי שיניים למסוק 450.
עם מדחף, הקוטר המומלץ 6-7 אינצ'...
הסתכל בדרישות המנוע בנתוני הטיסן שלך... אתה צריך לסובב מדחף 12x6 מתקפל.
גם המנוע השני עם ערך kV גבוה מדי... אתה צריך 750-1,000 למדחף מתאים.
בקיצור, שכח מזה וחפש שוב.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 01-05-2011 בשעה 08:11:35.
ומה לגבי
http://global.ebay.com/New-50A-ESC-w...521100760/item
נראה מתאים ?
שמי ברק
Easy Glider Pro
f-4 Phantom
baz lite
EXPERT 3D
האםפ בדקת בפורום SETUP-ים?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
לגבי הסטאפ שיש לי עליו מעולה......
יש לי מנוע ובקר כמו בסטאפ....אבל פרופ גרופנר - 10X6
אני רוצה לשפר את הביצועים.
Easy Glider Pro
f-4 Phantom
baz lite
EXPERT 3D
ברק,
גם זה לא מתאים. ה-kV של מנוע זה הוא 1,660...
גם ההספק שלו 47A ב-11.1V תאורטיים גבוה מדי - 521W... אתה צריך 200-300W.
הסתכל אצל הסיני למבחר גדול ולמחירים טובים יותר.
1100kv מנסיון יהיה מעולה עם 12x6 יש בסיני הכול ובזול, הכי קל ופשוט..
איזה ביצועים אתה רוצה לשפר?
אתה רוצה שהוא יטוס יותר מהר או יותר זמן?
מנסיוני עם הדאון הנ"ל, פרופ איכותי גדול על מנוע עם KV נמוך יתן לך טיפוס מהיר וחד. למשל גראופנר 11X6 עם טורניג'י 35-36 1100KV מטפס אנכית ישר מהיד בלי מאמץ, אבל צריך בשבילו סוללת 3000 לפחות אם רוצים להטיס הרבה זמן כי פתיחות מנוע כאלה זוללות את ה2200 די מהר.
אני מטיס היום אם 3200 והוא טס כמו שור.......
אני רוצה לשפר את העליות שלו כלפי מעלה.
אני חושב שאם אני יחליף פרופ ל 11X6 זה יעשה את העבודה
Easy Glider Pro
f-4 Phantom
baz lite
EXPERT 3D
רק תבדוק שאתה לא חורג יותר מדי מהמלצות האמפר המקסימלי של המנוע.