אני כנראה אקנה בקרוב טריינר חשמלי מבלזה שהותאם לדלק ועכשיו אני מחפש מנוע ייתן לי כוח של מנוע דלק 40-46
המנוע שאני רוצה שיתאים לסוללת שלושה תאים 3500
משקל הטיסן כ 1.5 ק"ג ללא אלקטרוניקה וכלום והוא אמור להגיע ל 2.2 ק"ג
אני כנראה אקנה בקרוב טריינר חשמלי מבלזה שהותאם לדלק ועכשיו אני מחפש מנוע ייתן לי כוח של מנוע דלק 40-46
המנוע שאני רוצה שיתאים לסוללת שלושה תאים 3500
משקל הטיסן כ 1.5 ק"ג ללא אלקטרוניקה וכלום והוא אמור להגיע ל 2.2 ק"ג
שלום גיא
כשאתה מבקש עזרה אתה נוטה לחסוך חצי מהמידע ולבקש פתרונות ספציפיים. גם אני עשיתי את זה בהתחלה ואני רוצה להגיד לך שהרבה מאוד עבודה כפולה וריסוקים היו נמנעים אם הייתי פשוט נותן את כל המידע ומאפשר לאנשים המנוסים לתת לי תשובות, גם אם אני בטוח שחלק מהן אני כבר יודע.
זכור: Assumption is the mother of all fuckups
ולכן אם אתה קונה טריינר חשמלי - תן לנו בבקשה את הדגם שלו ואפילו רצוי איזשהו לינק, על מנת שתקבל תשובות שיתאימו לטיסן המסויים שאתה מזמין ולא לכל טיסן כללי במשקל 1.5-2.2 ק"ג שבנוי בצורה לא ידועה מחומר לא מוגדר.
לא מתאימים טיסן ומנוע לסוללה שכבר יש לך. הסוללה היא אולי הפריט האחרון בחשיבותו בתהליך משום שסוללות אתה תקנה עוד הרבה, ומנועים אולי תחליף שניים שלושה אבל טיסן אתה רוצה שיהיה לך אחד ושהוא ישאר בחיים כמה שיותר זמן.
בבקשה נסח את השאלה שלך בצורה ברורה ומפורטת יותר, ובלי לפתור חצי ממנה בדרך, כי יתכן שיש דברים שאתה חושב שאתה יודע והם מוטעים (כמו שהיו לי מיליון).
הטיסן הוא טריינר מקס של גדעון
http://www.efly.co.il/forums/showthr...C%E1%E0%E5%FA-)
הטיסן הוא בעל מוטת כנפיים 1.5 מטר
משקלו ללא מנוע וכלום הוא 1.5 ק"ג
מצורפות תמונות של הטיסן
אני לא יודע איך בנויה תושבת המנוע שם ואיך תתקין בתוכה מנוע חשמלי...
אבל מנוע כזה עשוי לעשות עבורך את העבודה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=2099
עם בקר כזה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=2166
ופרופלור 11X8 או 12X6
http://www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=4982
ואם ההוצאה נראית לך גדולה, זה משום שיש לך טיסן כבד משמעותית מרוב הטריינרים החשמליים שעשויים קלקר ושוקלים בערך קילו אחרי כל האלקטרוניקה והסוללה.
חשבתי על מנוע כזה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=16232
ובקר 40 אמפר
אני לא מבין בזה בכלל, אבל הסיני טוען שהמנוע הזה מקביל למנוע 0.46
אופס... הוא צריך סוללה 4-5 תאים, עכשיו ראיתי.
גיא
המנוע שנתתי לך לינק שלו זה המחליף של המנוע שלי שהוא הרבה יותר ממספיק ( 90 מעלות up לשמיים ... )
את כל התשובות קבלת בטלפון, אני מניח שזה בשבילך אור ירוק :-)
סליחה נלחץ כפתור התגובה בטעות. בהצלחה בהסבה
בעוד שבטיסנים (טריינר\ספורט) המצוידים במנוע להט (גלואו) מסובב המנוע מדחף שקוטרו 10 או 11 אינץ' בדרך כלל; כשמתקינים במקומו מנוע חשמלי, המדחפים שמקובל להשתמש בהם, הם בקוטר 12-15 אינץ', המסובבים בסל"ד נמוכים יותר.
אם תרצה להשתמש במארז 3 תאים, עם המנוע הזה, למשל; תצטרך להשתמש במדחף 14x7 ולא פחות מזה.
עם המנוע הזה ושלושה תאים, תצטרך מדחף 15x8 כדי לנצל את כוחו של המנוע.
אם בגלל מרווח קרקע קטן ומיומנות חלקית בנחיתות\המראות, תרצה בכל זאת להשתמש במדחף 11-12 אינץ', תצטרך לעבור למארז 5 תאים.
לא תצטרך קיבולת של 3,500 מא"ש, כי המנוע ידרוש פחות אמפראג' בפעולתו, לאותו הספק (וגם הבקר יכול להיות של 40A לבטיחות, במקום 60A ומעלה).
לפי דעתי לא יכנס שם יותר מ 12 אינטש
אני אוכל לבדוק בערב.
גיא,
תוכל כאלטרנטיבה, לבחור במנוע בעל ערך kV גבוה יותר (בשני המנועים בדוגמאות מהודעתי הקודמת ערכו 900 ו-770 בהתאמה).
אמנם זה לא הפתרון המקובל; לסובב מדחף במידות של מנוע להט, באותם הסל"ד של מנוע להט.
לא אידאלי, אבל זה אפשרי בכל זאת; תוך וויתור על חלק מהיתרונות של המרה למנוע חשמלי.
המנוע הזה, וגם זה טיפה גבוליים.
המנוע הזה יכול להיות לא רע.
יש עוד מבחר, בערכי kV של 1,200-1,450 לערך ובהספק של 500-750W.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 02-05-2011 בשעה 11:31:43. סיבה: תִּמלוּל עדיף...
דר
זה דיון עקר
יש לגיא את הרשימה המלאה של ציוד עובד ומוכח.
מטיסן זהה.
אגב
16200 -- 12200 ב 3 או 4 תאים בהתאמה, פרופ 10*5 שהוא יותר ממספיק מושך בפול גז 30 או 35 אמפר בהתאמה
פרופ 11*5 לוקח טיפה יותר, אני לא זוכר כמה ואני יכול למדוד בערב.
הטיסן מחזיק על ה 4 תאים חצי שעה באויר לפני הזמזום ועולה 90 מעלות ישר למעלה בקלות רבה
באמת שאין צורך ביותר מזה.
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 02-05-2011 בשעה 11:38:45.