שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: מתלבט בין מנוע OS ל ASP

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתלבט בין מנוע OS ל ASP

    Valaza,


    אני לא מכיר דלק של מותג GLOW, אבל אני מכיר דלק למנועי להט; דהיינו glow fuel, בשמו הלועזי.

    והתכונה שציינתי; שדלק עם יותר שמן נותן יותר כוח, נכונה.
    שמן יקר בהרבה ממתנול; בין כשמדובר בשמן סינתטי ובין בשמן-קיק.

    אין ליצרן דלק סיבה להוסיף לו שמן ככה סתם; ויש לו את כל הסיבות לצמצם את שיעור השמן, למינימום שלא יזיק למנוע בטווח הקצר... כסף.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 17-05-2011 בשעה 06:07:38. סיבה: טעות דפוס.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מתלבט בין מנוע OS ל ASP

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    Valaza,


    אני לא מכיר דלק של מותג GLOW, אבל אני מכיר דלק למנועי להט; דהיינו glow fuel, בשמו הלועזי.

    והתכונה שציינתי; שדלק עם יותר שמן נותן יותר כוח, נכונה.
    שמן יקר בהרבה ממתנול; בין שמדובר בשמן סינתטי ובין בשמן-קיק.

    אין ליצרן דלק סיבה להוסיף לו שמן ככה סתם; ויש לו את כל הסיבות לצמצם את שיעור השמן, למינימום שלא יזיק למנוע בטווח הקצר... כסף.
    אם אתה חושב במובנים של עלות-תועלת פשוטה, אין סיבה, נכון

    כשאתה חושב בצורה של עלות-תועלת שיווקית, יש ויש סיבה, וטובה מאוד.

    הדלק הנ"ל מיוצר בארץ ע"י XYZ (שלא יגידו שאני מפרסם פה) שהוא גם זה שקונה\מייבא את הניטרו ואת המתנול (יש לו את הרשיון המתאים, ואגב, משמועות בלבד, הוא מייבא את המתנול גם לתעשיות כימיה אחרות, ולא בלעדית בשביל לערבב דלק, כך שהמחיר שהוא מקבל בגלל הכמויות אמור להיות נמוך). כל הנ"ל אמורים לתת תוצרת "גולמית" די זולה יחסית לדלקים המיובאים מוכנים, אז יש "מרווח שיווק" די גדול, שאפשר לוותר על נתח ממנו (למשל להוסיף שמן, להשאיר את העלות הסופית זהה ולספוג את הפרש פוטנציאל הרווח) לטובת ייתרונות אחרים כגון שיווק הדלק כידידותי למשתמש המתחיל.
    רוב הלקוחות של הדלק הזה הם מתחילים בתחום, ואם הייתי רוצה למכור דלק למתחילים, הייתי חושב דבר ראשון על יצירת דלק שיתן למנוע אורך חיים, ולא בהכרח ביצועים (אתה הרי יודע מה מטיסים\מסיעים בלי נסיון רב עם מנועים מעוללים למנועים שלהם, לא?!), היצרן לא טיפש, וזו לדעתי אסטרטגיית השיווק.

    בכל מקרה, גם אם מוסיפים בדלק הזה שתן טהור, העובדות בשטח די משמעיות, אורך חיים +, ביצועים -.
    מגורמים "יודעי דבר" הבנתי שההבדל הוא באחוז גבוה יותר של שמן בדלק.
    איזה שמן? כמה? איך ולמה? אני לא יודע לענות בוודאות.

    ולגבי "דלק עם יותר שמן נותן יותר כוח"- אני מבין מדבריך שלביצועים מיטביים כדאי לי להשתמש בשמן נקי.... לא כך?
    השמן לא משתתף בתהליך הבעירה, לא כמחמצן ולא כמחומצן, על זה אני מאמין שאין וויכוח, אז ככל שעולים בכמות השמן יורדים בכמות החומרים הנדרשים לבעירה, אני לא טועה עד כאן, נכון? אז איך יותר שמן = יותר כוח, כטענתך?
    נערך לאחרונה על ידי valaza; 17-05-2011 בשעה 01:17:42.

נושאים דומים

  1. [שאלה] מתלבט 900 או 5.8
    על ידי dror_z בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05-05-2011, 06:29:19
  2. מתלבט בין שני שלטים
    על ידי DanielJoseph20 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 13-07-2010, 21:29:53
  3. מתלבט מה לקנות
    על ידי boolipc בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-06-2010, 06:57:09
  4. מתלבט בין פאנג'ט ל F-18...
    על ידי yanivoz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 26-03-2010, 09:07:08
  5. סקר| מתלבט בין המסוקים
    על ידי SuperTiger בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-07-2009, 23:16:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •