למיטב זכרוני השייבות שיש לשים שם נועדו למנוע את החופש על הציר האופקי אליו מחוברת נדנת האליוטור.
אסור ליצור שם לחץ על ידי הדיסקיות אך תנועה חופשית של החלק עם חופש מסויים היא גם פתרון שאינו טוב משום שאז אין נעילה מוחלטת של הסוואש שעלול לזוז מעט סביב עצמו דבר שאינו בריא כלל לשלושת הפושרודים ששולטים בתנועה שלו.
מטרת הדיסקיות בעניין הזה היא אחת - להגיע להתאמה מושלמת עם תנועה חלקה ו 0 חופשים, זה הכל (ה 700 לדוגמא מגיע עם כמה דיסקיות וההנחיה היא לשים במידת הצורך לסגירת החופשים).
הדיסקיות מצורפות בגלל ההבדלים שיש בין הקיטים ולצורך התאמה סופית (תווכח שעם הזמן כתוצאה מעומס על הגוף יתכן ויתפתח שם חופש ואז תצטרך את הדיסקית).
אם אתה מצליח להשיג את ההתאמה המושלמת בין החלקים ותנועה חלקה ללא הדיסקיות אז אין שום בעיה.
באופן כללי, דיסקיות חשובות ביותר במקומות בהם ראשי הברגים לאחר סגירתם נוגעים במייסב באופן ישיר אז יש חשש ליצירת לחץ על המייסב, שם אסור לוותר על דיסקית ולעיניינו זה לא המקרה.