שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: תחרות פלוגטג

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צור יגאל
    הודעות
    223
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תחרות פלוגטג

    לפחות לפי התמונה נראה שהפרופיל עבה מידי, במהירויות נמוכות (ליתר דיוק מספרי Re נמוכים) משתמשים בדרך כלל בפרופילים דקים.

    "ההמראה" מהרמפה אינה סטנדרטית (יותר דומה לנפילה מאשר להמראה) ולכן רצוי למשוך את מרכז הכובד אחורה אחרת יש סיכוי רב שתבצע צלילת ראוה בלבד.
    עדיף לתכנן כלי עם אפשרות לשנוי מרכז הכובד במהלך הגלישה, כך תוכל לבצע צלילה להוספת מהירות ודאיה בתוך אפקט הקרקע לקבלת טווח מירבי.


    ועוד דבר
    בתחרויות האלה הכללים "גמישים"
    אם תשים תורן ארוך מקדימה אולי תוכל להרוויח עוד כמה מטר במדידה ( אם משום מה יחליטו למדוד לפי הנקודה הקידמית ביותר של הכלי ולא לפי הנקודה האחורית)
    בהצלחה
    נערך לאחרונה על ידי Tomer2; 18-05-2011 בשעה 13:02:45.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תחרות פלוגטג

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tomer2 צפיה בהודעה
    לפחות לפי התמונה נראה שהפרופיל עבה מידי, במהירויות נמוכות (ליתר דיוק מספרי Re נמוכים) משתמשים בדרך כלל בפרופילים דקים.

    אני לא מסכים:
    א. בגלל רוחב הכנף מספר הרינולדס של הפרופיל הוא מעל 700,000 שזה בכלל לא נמוך.
    ב. בבדיקה שעשיתי לחבר בנושא פרופיל למטוס לפלוגטג הגענו למסקנה שאחד מפרופילי ה-EPPLER שיש לו מנת עובי של 16% יהיה הכי מוצלח. זאת משיקולי מקדם עילוי מרבי שמאפשר "טיסה" במהירות נמוכה יותר אחרת אין סיכוי להגיע למהירות בה המטוס טס לפני הפגיעה במים.

    לא הייתי ממליץ על מרכז כובד אחורי אלא על הגה גובה מספיק גדול שמאפשר תנועה סבירה, מרכז כובד אחורי מידי והמטוס יזדקר מיד לאחר הרמת אף ראשונית. בעיקרון צריך שהכל יהיה במידה...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תחרות פלוגטג

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tomer2 צפיה בהודעה
    כדי להצמיד את הזרימה צריך לעבור בהרבה את מהירות ההזדקרות.
    על סמך מה אתה מבסס את מה שאתה אומר? לא צריך לעבור את מהירות ההזדקרות ביותר ממספר אחוזים בודדים שמאפשרים טיסה בטוחה, מספיק רחוק מנקודת ההזדקרות.
    מה שצריך לעשות זה צריך להקטין את זווית ההתקפה בשלב ההרצה ולאחר מכן להרים את זווית ההתקפה, קורה באופן כמעט אוטומטי בהנחה שמבצעים צלילה.

    בכל מקרה הרצון של הזרימה להתנתק הוא פונקציה של של זווית ההתקפה ולא של המהירות (לפחות לא באופן ישיר).
    אתה מוזמן לשחק עם PROFILI ולבצע אנליזה לפרופיל (כל שהוא), תוכל לראות את תופעות ההתנתקות כתלות ברינולדס ולזווית התקפה.

    רועי

נושאים דומים

  1. יום שבת תחרות F5J
    על ידי gillb בפורום פורום אלפא
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-05-2011, 10:59:28
  2. [חדשות] תחרות F3K יום שבת ה13.11 - משימות לתחרות (תחרות DLG)
    על ידי eitan-ro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-11-2010, 15:46:38
  3. [שאלה] תחרות F5J וחוקה
    על ידי gillb בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-10-2010, 13:19:44
  4. תחרות פסח
    על ידי gil43 בפורום פורום טיסנים חופשיים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-04-2010, 18:13:28
  5. תחרות פוקסים
    על ידי master_bebe בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-05-2009, 07:34:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •