שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    יואב

    מה אתה מעולל למסוק שלך?!?
    היה לי ניסיון עם פיניון כזה,עשרות טיסות גם כן ולא הגעתי למצב הזה..מוזר
    +100
    יואב, אני באמת לא מבין מה אתה עושה למסוק שלך.
    הטסתי טירקס 450 במשך שנתיים עם הפיניון המקורי שלו והגיר הראשי שלו (ללא החלפה וללא בלאי) לפחות 4 טיסות כל שבוע,תעשה לבד את החשבון כמה טיסות עבר המסוק הזה, יותר מ 300 ! (היו גם שבתות עם הילדים) ושום דבר לא נשחק או הראה אפילו סימני שחיקה.
    נכון, לא כל הטיסות היו אגרסיביות אבל המסוק הזה טס חזק ומהר (יעידו אלו שראו).
    לא ברור לי איך מתכת נשחקת לפני פלסטיק ולא משנה כמה 3D תתאמץ לעשות עם ה 450 שלך.
    כדי שפיניון יגיע למצב כזה על 450 הוא צריך לעבור אחד מהבאים:
    1. ריסוק
    2. משינג מאד לא מוצלח שטחן עם הזמן מיספר לא מבוטל של גג"שים ראשיים לפני שהגיע למצב המתואר.

    אחרת אין סיבה מוצדקת לבלאי כזה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 24-05-2011 בשעה 11:53:12.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

    הגג"ש מנוע שבתמונה הוא לא מקורי אלא משהו זול ב 50 סנט או משהו כזה מ HOBBYKING
    יש לי גג"ש מקורי של ALIGN בבית אבל הוא 14 שיניים וזה לא מתאים למנוע 4400KV שיש לי.
    אני מניח שהגגש המקורי גם היה מחזיק מעמד.

    אין שום בעיה שגגש מתכת מאיכות ירודה יתפרק ככה אפילו לפני הפלסטיק. בו לא נשכח שלפלסטיק יש פי 12 בערך יותר שיניים
    כך שכל שן בגג"ש מנוע עובדת (מעבירה כוח) פי 12 יותר פעמים משן של גג"ש הפלסטיק.

    בכל מקרה עם המעבר לגגש מנוע איכותי מפלדה המצב נראה מצויין.

    משהו נוסף שאולי קשור הוא שאני מטיס 10 סוללות ברצף. 5 דקות טיסה, דקה החלפת סוללה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    +100
    יואב, אני באמת לא מבין מה אתה עושה למסוק שלך.
    הטסתי טירקס 450 במשך שנתיים עם הפיניון המקורי שלו והגיר הראשי שלו (ללא החלפה וללא בלאי) לפחות 4 טיסות כל שבוע,תעשה לבד את החשבון כמה טיסות עבר המסוק הזה, יותר מ 300 ! (היו גם שבתות עם הילדים) ושום דבר לא נשחק או הראה אפילו סימני שחיקה.
    נכון, לא כל הטיסות היו אגרסיביות אבל המסוק הזה טס חזק ומהר (יעידו אלו שראו).
    לא ברור לי איך מתכת נשחקת לפני פלסטיק ולא משנה כמה 3D תתאמץ לעשות עם ה 450 שלך.
    כדי שפיניון יגיע למצב כזה על 450 הוא צריך לעבור אחד מהבאים:
    1. ריסוק
    2. משינג מאד לא מוצלח שטחן עם הזמן מיספר לא מבוטל של גג"שים ראשיים לפני שהגיע למצב המתואר.

    אחרת אין סיבה מוצדקת לבלאי כזה.
    יואב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    הגג"ש מנוע שבתמונה הוא לא מקורי אלא משהו זול ב 50 סנט או משהו כזה מ HOBBYKING
    יש לי גג"ש מקורי של ALIGN בבית אבל הוא 14 שיניים וזה לא מתאים למנוע 4400KV שיש לי.
    אני מניח שהגגש המקורי גם היה מחזיק מעמד.

    אין שום בעיה שגגש מתכת מאיכות ירודה יתפרק ככה אפילו לפני הפלסטיק. בו לא נשכח שלפלסטיק יש פי 12 בערך יותר שיניים
    כך שכל שן בגג"ש מנוע עובדת (מעבירה כוח) פי 12 יותר פעמים משן של גג"ש הפלסטיק.

    בכל מקרה עם המעבר לגגש מנוע איכותי מפלדה המצב נראה מצויין.

    משהו נוסף שאולי קשור הוא שאני מטיס 10 סוללות ברצף. 5 דקות טיסה, דקה החלפת סוללה.
    כשהזמנתי את כל החלקים ל-450 שלי, גם אני הזמנתי פיניון מהוביקינג, הפיניון לא הסתובב אפילו פעם אחת מאחר וההברגה נטחנה כשניסיתי לחזק אותו לציר המנוע, ואתה מתפלא שזה מה שאתה מקבל בשני שקלים ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    הגג"ש מנוע שבתמונה הוא לא מקורי אלא משהו זול ב 50 סנט או משהו כזה מ HOBBYKING
    יש לי גג"ש מקורי של ALIGN בבית אבל הוא 14 שיניים וזה לא מתאים למנוע 4400KV שיש לי.
    אני מניח שהגגש המקורי גם היה מחזיק מעמד.

    אין שום בעיה שגגש מתכת מאיכות ירודה יתפרק ככה אפילו לפני הפלסטיק. בו לא נשכח שלפלסטיק יש פי 12 בערך יותר שיניים
    כך שכל שן בגג"ש מנוע עובדת (מעבירה כוח) פי 12 יותר פעמים משן של גג"ש הפלסטיק.

    בכל מקרה עם המעבר לגגש מנוע איכותי מפלדה המצב נראה מצויין.

    משהו נוסף שאולי קשור הוא שאני מטיס 10 סוללות ברצף. 5 דקות טיסה, דקה החלפת סוללה.
    1. זה לא גג"ש זה פיניון
    2. הפיניון המקורי של אליין איננו עשוי מפלדה ומחזיק יפה מאד לכן כל תאורית השחיקה של הפיניון היא לא נכונה מיסודה במסוק בגודל הזה.
    3. כמה כבר עולה פיניון מקורי ? שווה לך ללכת לחפש את החיקויים העלובים הללו?
    4. כנראה שהחיקוי עשויי מסגסוגת שאיננה מתאימה למטרה ולא ברור למה להתעסק עם זה בכלל (עושה רושם שאתה בכח מחפש לעצמך בעיות).
    5. תטיס כמה שאתה רוצה, אך ללא קשר לפיניון תן למסוק מספר דקות להתקרר בין הטסה אחת לשנייה, בכל זאת המנוע והבקר לא בנויים לעבודה רציפה לאורך זמן רב.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    1. זה לא גג"ש זה פיניון
    2. הפיניון המקורי של אליין איננו עשוי מפלדה ומחזיק יפה מאד לכן כל תאורית השחיקה של הפיניון היא לא נכונה מיסודה במסוק בגודל הזה.
    3. כמה כבר עולה פיניון מקורי ? שווה לך ללכת לחפש את החיקויים העלובים הללו?
    4. כנראה שהחיקוי עשויי מסגסוגת שאיננה מתאימה למטרה ולא ברור למה להתעסק עם זה בכלל (עושה רושם שאתה בכח מחפש לעצמך בעיות).
    5. תטיס כמה שאתה רוצה, אך ללא קשר לפיניון תן למסוק מספר דקות להתקרר בין הטסה אחת לשנייה, בכל זאת המנוע והבקר לא בנויים לעבודה רציפה לאורך זמן רב.
    יש לי עכשיו גג"ש פלדה רציני 12T:
    http://www.hyperion-world.com/produc.../HP-PIN0532-12
    גג"ש של הגדולים.

    אני לא מחפש בעיות. מחפש להטיס כמה שיותר בכמה שפחות ועם כמה שפחות התעסקויות מלבד ההטסה.
    יואב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    יש לי עכשיו גג"ש פלדה רציני 12T:
    http://www.hyperion-world.com/produc.../HP-PIN0532-12
    גג"ש של הגדולים.

    אני לא מחפש בעיות. מחפש להטיס כמה שיותר בכמה שפחות ועם כמה שפחות התעסקויות מלבד ההטסה.
    אז בשלב ראשון תפסיק לחפש פתרונות זולים !

    זהו, הגעתי להודעת ה 3000 שלי ! הגיע הזמן לעשות סיכום תקופה במספרים.

נושאים דומים

  1. השרון Kinetic 800 Mini Glider אחרי 5 טיסות
    על ידי guyst בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-05-2011, 21:18:24
  2. אתמול אחרי העד-לא-ידע בחולון הספקתי לעשות 3 טיסות בחוות רונית
    על ידי alexk בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-03-2011, 22:32:40
  3. [שאלה] חוזר לתחום אחרי הרבה שנים - מה אני צריך ?
    על ידי avvvi בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 27-07-2010, 19:04:45
  4. למכירה: פאנג'ט אחרי 4 טיסות.
    על ידי ערן אפרייאט בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-01-2010, 14:27:17
  5. תמיד אמרתי שצריך לדאת לדאות F16 של חיל האויר נוחת ללא מנוע!!
    על ידי guyrud בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 04-09-2009, 13:37:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •