אצלי זה מתחלק לכמה רובליקות:
כאשר המסוק קרוב אלי ונמצא בגובה נמוך הבום והחופה יהיו האינדיקציה הטובה ביותר עבורי.
כאשר המסוק גבוהה ורחוק יותר מה שמושך לי את העיניים זה החופה שבכוונה תחילה בצבעים שנראים טוב
באוויר הלהבים (כלומר קו סיבוב הלהבים...) ככה אני יודע פחות או יותר לאזן את המסוק לאחר ביצוע סיבוב
ומחזיר אותו למצב מאוזן.
בריחוף קרוב אך גבוהה יותר קל לי לקחת את הסקידים כאינדיקציה ואת הלהבים.....
כל פעם יהיה דבר אחר שימשוך את תשומת ליבי ויתפוס את העין, אבל כמו שכבר אמרו לפני אינ תמיד זוכר מה
המצב הקודם!