למבינים ובעלי נסיון בלבד אני כוונתי לפי גרף שבחוברת normal 0 40 60 80 100 ובזמן המראה יש מהירות ראש גבעה מדי ויש לציין שבגרף הפיץ אני על +5 מעלות שבמצערת אני על 60 אחוז (מרכז) ובמסוק מורכב גוברנור מכוייל![]()
למבינים ובעלי נסיון בלבד אני כוונתי לפי גרף שבחוברת normal 0 40 60 80 100 ובזמן המראה יש מהירות ראש גבעה מדי ויש לציין שבגרף הפיץ אני על +5 מעלות שבמצערת אני על 60 אחוז (מרכז) ובמסוק מורכב גוברנור מכוייל![]()
מה הבעיה בגרף הזה ומה השאלה שלך בדיוק ?
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
בדוק כיווני זויות על שולחן
כשסטיק מנוע באמצע, בנורמל, כוון את הגרף פיץ' כך שתקבל 5+ מעלות - אני מבין שכך הדבר ממה שרשמת?
אם אתה אומר שמהירות ראש גבוהה מדי, אם כך גוברנור לא מכוון
מניסיון, הפיתרון לבעיה דרך הפורום יהיה מתיש ומיגע
נסה למצוא מישהו שיהיה לעזר באזור מגורייך, אני מראשלצ אם זה עוזר
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 31-05-2011 בשעה 22:57:33.
האם כיילת את המצערת עצמה למינימום ומקסימום?
אתה לא יכול להסתמך על גרף המצערת לסל"ד נכון, אם אין לך כלים לבדיקת סל"ד אתה חייב להשתמש בחוש שמיעה עם ניסיון, ובנוסף להגדיר שוב את הגוברנר כמו שצריך.
מה בדיוק כיוונת לפי הגרף שכתבת - את המנוע או את הפיטצ'? אם את הפיטצ' - מה הגדרת בגרף המנוע?
בקיצור יש ים של שאלות, אתה יכול לנסות לפתור דרך הפורום תוך מתן כמה שיותר פרטים או ע"י מישהו עם ניסיון שיעשה את העבודה איתך ובשבילך.