האם סרוו זנב של המסוק לאחר הטסה יורד חם.
לא משנה איזה מסוק, האם הוא צריך לרדת קר לגמרי, או קצת חם ?
האם סרוו זנב של המסוק לאחר הטסה יורד חם.
לא משנה איזה מסוק, האם הוא צריך לרדת קר לגמרי, או קצת חם ?
התשובה היא לא.
מה הדגם של הסרוו ובאיזה מתח אתה מזין אותו?
בדוק גם שמכלול הזנב נע חופשי לגמרי וללא מאמץ מצד הסרוו.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
לרוב זה בגלל מתח גבוה מידיי לסרוו זנב...
כמה צריך לעבוד המתח?
ואם הוא גבוהה מה עושים?
[B][SIZE=1]FUTABA TF8G
SAGULL 40
BIXLER 2
BIXLER 3
HPI BAJA 5T
לפותח השרשור:
הסרוו אמור לרדת אולי קצת חמים למגע באצבע במקרה הגרוע, כמובן בהנחה שאתה לא מטיס ב 40 מעלות C. אם זה חם ממש אז מנוע הסרוו התאמץ מעבר למה שצריך. קצת הרחבה לחלק ממה שכתבו פה בעניין הגורמים לכך:
1. חופש מכני בקשר בין הסרוו ללהבי הזנב. הדבר גורם לקפיצות רבות של הסרוו כדי לגשר על החופש במהירות שיא ואז האטה חזרה בקצה החופש.
2. חיכוכים בקשר בין הסרוו ללהבי הזנב. נתק את זרוע הסרוו מהסרוו מהנע אותה כאילו אצבעותיך הם ציר הסרוו. התנועה אמורה להיות חלקה.
שים לב: חיכוך נוסף קיים במיסבים הנושאים בכוח הצנטריפוגלי של להבי הזנב. לא תרגיש חיכוך זה במצב מנוחה. הוא עלול להיות משמעותי ביותר אם המיסבים האלה לא מתאימים
לעומס עליהם.
בנוסף, קח בחשבון שסרוו זנב שעובד קשה חייו קצרים יותר משמעותית וכך גם חיי כל הרכיבים התומכים בו. כמו בחיים האמיתיים![]()
יואב
סרוו לא אמור לרדת חם.
תבדוק שהסרוו מוגדר נכון בג'יירו, תבדוק שאין איזה BIND באחד הצדדים על ציר הזנב, תבדוק שהגיין בג'יירו מתאים ולא גבוה מדי.