ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
האם יש לך מושג בכלל מה המקלט עושה במקרה שהוא יוצא מבינד? משאיר את ההגאים קפואים? או מזיז אותם לכיוון כלשהו? (כנראה שאין לך תשובה על השאלה הזו)
ומה קורה אם יש בעיות קליטה, ולא איבוד בינד?
מה שאני מנסה להגיד הוא, שהתקלה שלך יכולה לנבוע מעוד כמה סיבות - כמו בעיות בקליטה בגלל מיתקון לא נכון/ סוללה חלשה על הטיסן ועוד ועוד...

למשל, באילו סוללות השתמשת בשלט? בסוללות AA שהרכבת לתוך מארז הפלסטיק עם הקפיצים?
ואיזו סוללה יש לך בטיסן? האם טענת אותה בלילה לפני? וכמה זמן הטסת?

אתה צריך להבין שאתה מסיק מסקנות מהר מדי בלי לבחון את כל האפשרויות...
+1

רן, אתה הולך ומחליף ציוד שוב ושוב בלי לנסות להבין לעומק את התקלות הקודמות שקרו לך. תמשיך ככה וקרוב לוודאי שתחליף עוד כמה וכמה פעמים את החלקים הלא נכונים, או שתתיאש מהתחביב, בגלל שאתה לא רוצה להקשיב לאנשים שיכולים לתרום לך כאן מידע בעל ערך. התיאור שלך (בחירת המילים, למשל - אין דבר כזה שלט שיוצא מביינד, ולא משנה כמה הוא יקר או זול, הביינד נמצא במקלט) של התקלה שבה הטיסן המשיך לטוס קילומטר, מבהיר, שאתה לא באמת מבין את התקלה שהיתה לך שם (גם אף אחד אחר כאן כנראה לא ממש מבין, ההבדל הוא - שמי שיש לו קצת נסיון בתחום היה בודק עוד כמה דברים במערכת ה 9X שלך, ואולי גם בטיסן שהתרסק, לפני שהוא מסיק מסקנות). יש בשרשור הזה לבדו כמה וכמה טיפים שבאמת היו יכולים לעזור לך אבל אתה מתעקש להתעלם מהם וללכת איך שכבר החלטת ללכת מראש.
בהצלחה.