אם מישהו שומע משהו ....
תודה.
אם מישהו שומע משהו ....
תודה.
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 12-06-2011 בשעה 13:23:15.
יש וידאו מהטיסה?
אולי החברה פה בפורום יעזרו לך בהערכה איפה הטיסן נפל.
בהצלחה בחיפושים.
אם מדובר ברמת הגולן שים לב בחיפוש שלא להיכנס לשטח מוקשים.
מצטער לשמוע... רשמת עליה את מס' הטלפון והכתובת?
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
מה קרה? איבדת קשר וידאו?
היה איתך ספוטר? או שהטסת לבד?
אם הולכים בלי ספוטר אז כדאי שיהיה משדר של קואורדינטות GPS אחרת אין מצב למצוא טיסן במקום כזה...
ושיהיה לכולנו רק טוב
ספוטר? אתם צוחקים נכון? ברמת הגולן צריך ספוטר מוטס כדי למצוא דבר כזה...
גיא אל דאגה, מחר אתה מקבל טלפון - "הלווו..מין הדא? הדא גיא?.."
אחח..אם רק היה GPS או RTH..
נערך לאחרונה על ידי wonderd; 11-06-2011 בשעה 15:27:00.
היו 40 ספוטרים רק מהצד הישראלי ...
אבד קשר עם השלט במרחק משוער 50 מטר ממני בגובה 20 מטר בערך. הטיסן נישאר בפול גז עם מערכת ייצוב. רוח חזקה עד חזקה מאד, תפס גובה לא נורמאלי.
היה לי וידאו כמעט עד לריסוק.
מרחק משוער של 10 ק"מ גובה משוער 1 ק"מ
רק לקראת שהיא התחילה לרדת איבדתי וידאו בגלל שהסוללה ניגמרה.
לצערי הרב .. אני לא רואה הרבה סיכוי לראות אותה שוב.
אני מעריך כשל במקלט.
יש את מספר הטלפון שלי על הכנף .. וח"א מיודע במקרה.
ב50 מטר ??? למה זה קרה ?? תזכיר לנו איזה מקלט ותדרי וידאו יש לך.
מזכיר לי את האירוע הראשון שהיה לי עם המקסי שלי, הכלי איבד שליטה בגלל איזה אנטנה משבשבת או קוו מתח גבוה, ראיתי וידאו עד לרגע "הריסוק" ללא יכולת לשלוט על הכלי והכלי ירד לכביש שעלו עליו מכוניות.
גם הציוד שרד והמקסי לא התרגש בכלל שעלו עליו כמה מכוניות, רק נשאר עם סימני צמיגים שחורים, למזלי הכלי רכב השני שדרס את הכלי העיף אותו לשוליים.
כבר אז הבטחתי לעצמי שאני לא מעלה יותר כלי בלי RTH (שזה הגנה בטוחה כמעט לרוב הכשלים)
אני הצלחתי לאתר את הכלי בזכות מתקן איתור שעבד ונתן לי קריאות עד שהפסיק לעבוד.
מקווה שתמצא את הכלי שלך ושמישהו ירים לך טלפון בקרוב שזה אצלו.
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
משדר פוטאבה 2.4 עם מקלט אורנג' סיני
משדר 900 מגה הרץ בעוצמה 500 מיליואט לוידאו
אני מקווה גם אבל כבר הפנמתי שזה מת.
התקמצנתי על המאתר GPS כי לא חשבתי לשניה אפילו שיש מצב שהוא יכנס למצב פול גז UP מטורף שכזה ...
זה המחיר שאני משלם עכשיו.
אני לא ממש מכיר את המקלט האורנג' הסיני אבל די בטוח שנתקלתי כאן בכמה אשכולות שמציינים שהמקלט הזה שהסיני מוכר דפוק מיסודו ושהוא עובד לטווח מאוד קצר...
אם יש לך עוד כאלה תפסיק להשתמש בהם
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
אז אני לא רוצה להטעות, אני אבדוק ואפרסם לינק ריאלי
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
http://www.efly.co.il/forums/showthr...n-EPO-Fly-Wing
שימו לב לתגובה 1 לאחר הסרטון ממש לפני תחילת תגובה 2
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
התנסיתי ב 3 מקלטים כאלו
אחד מהם היה בעל טווח קטן מאד, באזור 20 מטר
שני האחרים עברו את 600-700 עם ה משדר וידאו פועל.
אני לא חושב שזה מה שקרה אבל עכשיו יש לי רק אחד והוא על המסוק. ( אחד חזר לסין והשני ערק לסוריה )
ואת זה אני לא מטיס יותר מ 5-15 מטר ממני גם ככה ...
לי נראה שהביינד שלך נעשה ב'פול גז', או בטעות או שהחלפת כיוון בערוץ הטרוטל בשלט אחרי הביינד.
אחרת הוא היה צריך להיכבות עם איבוד האות מהמשדר ולא לעלות במצערת מלאה כמו שהוא עשה. נראה לי שכולנו היינו בשוק בדקה הראשונה וזה מה שעזר לו להימלט..
בטח היה נורא לראות אותו אף בלי יכולת להשפיע.
למעשה אני זוכר בפרוש שכמה פעמים יצא לי לכבות שלט בלי לכבות מטוס והוא לא קפץ לפול גז .. אבל זה חלב שנישפך ... ( מיד רצתי לבדוק מה קורה בפייל סייף במסוק .. )
בהחלט לא ממש עכלתי את הקטע ועכשיו אני מבואס תחת ... אבל אין מה לעשות.
ושיהיה לכולנו רק טוב
גיא, הסתכלתי עכשיו שוב, כנראה באמת מדובר על גובה של כקילומטר +-, המרחק שבו איבדנו אותו היה קרוב יותר ל 12 ק"מ מאשר ל 10 ק"מ ע"פ גוגל..
מדהים אותי כושר השידור והקליטה של הציוד הזול הזה.. ועוד לחשוב שבתמימותנו ניסינו כל הזמן לשחק עם השלט לראות אם חוזרת התגובה בטיסן![]()
![]()
ואני ניזכרתי עכשיו שמרוב התרגשות לא אמרתי תודה לכל אותם אנשים ניפלאים שניסו לעזור והתרוצצו בכל רמת הגולן במרדף אחרי הרוח .. ( מילולית ... )
תמסור בבקשה לווה / סמיון / רוני וכל מי שהיה שם המון תודה ממני !
ראשית צר לי, זו חוויה מאוד מתסכלת.
יצא לך להטיס אותו עם כל הציוד לפני הטיסה הזו או שזו הראשונה?
אלכס הזכיר לנו את השרשור המדהים של אייל, קפצתי לשם לרגע ונדהמתי לראות שאנשים ממשיכים למקם את המקלט לייד בקר המהירות - זה פשוט אסון (או מזמין אסון).
מיקום הרכיבים ע"ג הטיסן הוא עניין קריטי - הפרידו ככל האפשר בין הרכיבים המרעישים (חשמלית/אלקטרומגנטית כמובן) לבין המקלט.
ניתן לעיין בשרשור הזה אילו רכיבים ניתן למקם האחד לייד השני.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
לי בחיים לא היו הפרעות רדיו. היו לי הרבה דברים שנראו כמו הפרעות רדיו, אבל כולם קרו בגללי.
המקלט שהאשמתי בבעיות קליטה היה בסדר גמור וטס למרחקים מאוד גדולים בלי שום בעיה ברגע שהפסקתי להסתיר חצי ממנו עם הסוללה.
אני אעדכן גם שם את ההודעה.
הטיסן הזה טס עשרות פעמים בחודשים האחרונים ללא שום בעיה וללא משהו שיגרום לי לחוסר אמון במערכת.
המגבלות שלה היו ברורים לי לחלוטין. הוכחה, הטיסות מעל הים לפני שבועיים ...
מרחק מהקלט ממשדר הוידאו היה בערת 30 ס"מ
ומרחק האנטנות של המקלט מהבקר היה 15 בערך.
היה לי טווח מוכח וידוע של 600-700 מטר בגובה הקרקע.
הפסקת התקשורת אתמול היתה בגובה של 20 מטר מקס, ובמרחק של 30-50 מטר מקס.
אותו משדר הפעיל את המסוק אחרי זה ( לבדיקה )
הפעלתי את המנוע במהירות הנמוכה ביותר האפשרית כשהמסוק על הקרקע והתחלתי להתרחק תו"כ שאני מזיז את הסייקליק עוצר את המנוע, מפעיל אותו שוב ..... לא היתה בעיה.