עוד כמה דברים שאף אחד לא אמר לך ואתה תגלה בדרך הקשה:
1. החור של ההורן צריך להיות ממוקם בדיוק מעל הציר של ההגה. את הסרוואים צריך להפעיל ולאפס לפני שסוגרים עליהם את הזרועות, ובין זרוע הסרוו לפושרוד צריכה להיות זוית של 90 מעלות.
2. פושרוד שמתכופף באמצע לא שווה כלום. אם אתה ממקם את הסרוו רחוק שים צינוריות לאורך הפושרוד שיחזיקו אותו במקום.
3. כל גרם מיותר יקלקל את הטיסה. עדיף להשתמש בדבק CA FOAM SAFE מאשר בדבק חם, עדיף לצבוע בטושים מאשר בספריי או מכחול.
4. את הטיסה הראשונה תן למישהו מנוסה לעשות, או שתצלם הרבה תמונות לפני כדי שתהיה לך מזכרת.
5. פרופ סייבר!!! אם אתה לא בטוח איך משתמשים בו שאל. זה יחסוך לך ציר מנוע עקום וערימה של פרופים שבורים.
6. ולסיום - טיסנים יפים וטיסנים טובים הם ממש ממש ממש לא אותם הדברים. הטיסן הראשון שבניתי על הבאב-אללה נראה מעולה על השולחן, אבל כל ה"אילתורים" שלי הפכו אותו לקטסטרופה אוירית ובסוף הוא הלך לפח אחרי כמה עשרות דולרים וכמה שבועות של תיסכול. http://www.efly.co.il/forums/showthr...F0%F1%E9%E5%EF
הטיסן הכי טוב בשבילך כרגע הוא הססנה שכבר קנית. תמשיך להתאמן, תמשיך להשתפר, תתקן אותו אחרי ריסוקים וכך תלמד גם את העקרונות החשובים בבניה, וחזור לתוכנית הבניה הזו עוד חודשיים.