שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 38

נושא: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    בדרום תל אביב יש חנויות מיסבים, אני חושב שברחוב צ'לנוב יש אחת שמוכרת מיסבי NSK- מיסבים גרמניים שאמורים להיות איכותיים ביותר
    לך אליהם עם המיסב שיש לך ותבקש זוג
    אחרי שגם המיסבים האלה יהרסו לך תבדוק איזה פיניון יש לך על המסוק
    ואז תחליף אותו ל-11 שיניים כדי להוריד את הסל"ד המטורף שיש לך שקורע לך את המסוק מכיוון שלמנוע שלך יש 4400KV והספק גבוה
    ככה שלפחות שהמסוק לא יעבוד בסל"ד גבוה מידי- אני מניח שהוא יוכל לעמוד במאמץ
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    אני מטיס עם 12 שיניים המסוק טס מעולה ושום מיסב לא נהרס כבר הרבה טיסות. מה שכן אני רוצה מיסבים חלופיים טובים כדי שכאשר אלו יסיימו את חייהם הקשים יהיה לי להחלפה בלי להיות מושבת עד שהחדשים יגיעו. אתה מוזמן לחולון בשישי בבוקר לראות איך 450 פרו עושה בום על קולי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    בדרום תל אביב יש חנויות מיסבים, אני חושב שברחוב צ'לנוב יש אחת שמוכרת מיסבי NSK- מיסבים גרמניים שאמורים להיות איכותיים ביותר
    לך אליהם עם המיסב שיש לך ותבקש זוג
    אחרי שגם המיסבים האלה יהרסו לך תבדוק איזה פיניון יש לך על המסוק
    ואז תחליף אותו ל-11 שיניים כדי להוריד את הסל"ד המטורף שיש לך שקורע לך את המסוק מכיוון שלמנוע שלך יש 4400KV והספק גבוה
    ככה שלפחות שהמסוק לא יעבוד בסל"ד גבוה מידי- אני מניח שהוא יוכל לעמוד במאמץ
    יואב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    אתה מוזמן לחולון בשישי בבוקר לראות איך 450 פרו עושה בום על קולי.
    אין עליך יואב, אם לא הייתי פוגש אותך הייתי בטוח שאתה לא אמיתי.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    אתה מוזמן לחולון בשישי בבוקר לראות איך 450 פרו עושה בום על קולי.
    יואב, אם אינני טועה אתה מהנדס.. בתור כזה, אתה אמור לדעת שזה לא אפשרי... מקסימום בום סטרייק
    רון טוסמן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    מר טוסמן, זו הייתה בדיחה.
    דרך אגב, אם זה מעניין אותך, במסוקים גדולים בהחלט יש מצבים בהם החל מרדיוס מסוים הלהב עובר את מהירות הקול. בטיסה מהירה בה הלהב המתקדם מקבל בנוסף גם את מהירות המסוק
    ייתכן מעבר של מהירות הקול גם אם מהירות סיבוב הרוטור לבד לא גורמת לכך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    יואב, אם אינני טועה אתה מהנדס.. בתור כזה, אתה אמור לדעת שזה לא אפשרי... מקסימום בום סטרייק
    יואב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן, זו הייתה בדיחה.
    דרך אגב, אם זה מעניין אותך, במסוקים גדולים בהחלט יש מצבים בהם החל מרדיוס מסוים הלהב עובר את מהירות הקול. בטיסה מהירה בה הלהב המתקדם מקבל בנוסף גם את מהירות המסוק
    ייתכן מעבר של מהירות הקול גם אם מהירות סיבוב הרוטור לבד לא גורמת לכך.
    ייתכן מעבר של מהירות הקול אך זהו אחד מהדברים המגביל את מהירות המסוקים.
    זוהי בעיה ידועה עליה מנסים להתגבר באמצעות עצובים וחומרים מיוחדים ללהבים. על פי הידוע לי, זה עוד לא נפתר.
    כמובן שיש להתייחס גם לחוסר האפקטיביות של הלהב הנסוגה במהירות גבוהה.
    רון טוסמן

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    ייתכן מעבר של מהירות הקול אך זהו אחד מהדברים המגביל את מהירות המסוקים.
    זוהי בעיה ידועה עליה מנסים להתגבר באמצעות עצובים וחומרים מיוחדים ללהבים. על פי הידוע לי, זה עוד לא נפתר.
    כמובן שיש להתייחס גם לחוסר האפקטיביות של הלהב הנסוגה במהירות גבוהה.
    שים לב מר טוסמן, שמהירות רוטור גבוהה מעלה את אפקטיביות הלהב הנסוג, מה שמפצה אם חלק מהלהב המתקדם חצה את מהירות הקול.
    אי אפשר להגיד פה מה בדיוק הפיצוי זה תלוי כבר בהרבה משתנים ומסובך מידי לפה.
    יואב

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מסבי זנב ל 450 פרו MR52ZZ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    שים לב מר טוסמן, שמהירות רוטור גבוהה מעלה את אפקטיביות הלהב הנסוג, מה שמפצה אם חלק מהלהב המתקדם חצה את מהירות הקול.
    אי אפשר להגיד פה מה בדיוק הפיצוי זה תלוי כבר בהרבה משתנים ומסובך מידי לפה.
    מתוך ויקיפדיה:

    As the aircraft approaches the airspeed at which it will encounter retreating blade stall, the aircraft will shudder and the nose will begin to pitch up. The resultant upward pitching of the aircraft's nose will begin to correct the situation as it results in slowing the aircraft. However, if uncorrected, and if the aircraft continues to accelerate, the aircraft may roll in the direction of the retreating blade.
    Recovery involves decreasing the angle of attack and allowing the retreating blade to recover from its stalled condition. This is done by lowering the collective pitch.
    The stall will not happen due to speed, but a higher pitch on the retreating side. If you are at speed and immediately reduce collective you have potentially put the blade back in a non-stalled state, but you will now begin to slow down, descend and level out.
    רון טוסמן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •