שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: שאלה בנושא tuned pipe

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה בנושא tuned pipe

    שלום לכולם!
    רכשתי כלי חדש , sundowner f1
    מנוע : saito 180

    אני רוצה להרכיב עליו tuned pipe
    השאלה האם הדבר אפשרי על מנועי 4 פעימות
    אם כן, מהיכן משיגים כזה דבר?
    עם איזה דלק עלי לטוס בהרכב הזה...?

    כמו כן יש לי גם את ה- sundowner 50 עם מנוע os 75 ax
    האם יש tuned pipe מתאים למנוע הזה?
    חיפשתי בכל פורום אפשרי ולא ממש מצאתי....
    ושוב עם איזה דלק עדיף לטוס ...?

    תודה מראש לכולם
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Gedera, Israel
    הודעות
    60
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    אני לא חושב שיש =\
    למה אתה שם מנוע 4 פעימות אבל עם טיסן "פילון"?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    מממממ עדיין לא שמתי אותו אבל כל ההמלצות נעו לכיוון סאיטו 180
    היצרן עצמו המליץ
    זה לא טיסן קטן בכלל זה אמנם פיילון אבל הוא שייך לקטגורית giants
    האמת אני מתלבט אם להחליף את המנוע ( חדש בקופסא ) על מנוע בנזין אבולושן 45 סמ"ק
    אין לי נסיון בכלל במנועי בנזין לכן אני עדיין לא עושה את הצעד....
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Gedera, Israel
    הודעות
    60
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-nigma צפיה בהודעה
    מממממ עדיין לא שמתי אותו אבל כל ההמלצות נעו לכיוון סאיטו 180
    היצרן עצמו המליץ
    זה לא טיסן קטן בכלל זה אמנם פיילון אבל הוא שייך לקטגורית giants
    האמת אני מתלבט אם להחליף את המנוע ( חדש בקופסא ) על מנוע בנזין אבולושן 45 סמ"ק
    אין לי נסיון בכלל במנועי בנזין לכן אני עדיין לא עושה את הצעד....
    לא עדיף DA על אבולושן?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    באמת שלא מכיר את התחום
    אני אשמח להמלצות
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    אניגמה,


    צינור-תהודה עם מנוע שתי-פעימות, פועל באופן הבא:

    1. כאשר בתום פעולת הכוח, הבוכנה היורדת חושפת את פתח הפליטה; יוצא דרכו גל-הלם של לחץ על-אטמוספרי, המתקדם לכיוון אחורי צינור התהודה.

    2. אחרי הגל החיובי עוקב גל לחץ תת-אטמוספרי, גם כן לכיוון החוצה...

    3. הגל 'שלילי' הזה 'שואב' בתחילה את שארית גזי-הפליטה מתוך הצילינדר ומאחר והבוכנה חשפה גם את מעברי-ההזנה; נשאבת גם כמות של תערובת אויר-דלק טריה אל תוך המתאם (header).

    4. הבוכנה עכשיו מתרוממת וסוגרת תחילה את מעברי-ההזנה בשרוול...

    5. גל הלחץ העל-אטמוספרי, המוחזר מהקונוס האחורי, או מהדיסק של צינור-התהודה, הודף את כמות תערובת הדלק-אויר שבמתאם, אל תוך הצילינדר, דרך פתח-הפליטה שעודנו פתוח.

    6. הלחץ בצילינדר הוא על-אטמוספרי לרגע... הבוכנה שממשיכה להתרומם אוטמת את פתח הפליטה ומשאירה אותו כך. מעובדה זו נובעת תוספת הכוח שמספקת מערכת פליטה 'מתוהדת'.

    השפעת צינור-תהודה דומה להשפעת מגדש-טורבו, או מגדש-על, בכך שהיא מאפשרת למנוע לשרוף יותר דלק בכל מחזור, משמאפשר נפחו.

    פעילות זו (גדישה) תתקיים כל עוד המנוע סובב בסל"ד כזה, שמאפשר לגל הלחץ העל-אטמוספרי לחזור לפתח-הפליטה, לאחר שמעברי-ההזנה כבר נסגרו ע"י הבוכנה המתרוממת, אך הוא עודנו פתוח...
    הארכה של צינור-התהודה מורידה את הסל"ד בהם יש גדישה אפקטיווית; וקיצורו מעלה את הסל"ד האפקטיווי... שכן מהירות-הקול בה מתקדמים גלי הלחץ היא פחות-או-יותר קבועה לצורך העניין.


    עם מנוע ארבע-פעימות, צינור-תהודה אינו יכול לפעול כך... אין במנוע כזה פרק זמן בו שסתום-הפליטה 'עדיין' פתוח, לאחר ששסתום-היניקה כבר נסגר...

    בכל זאת, צינור פליטה בעל אורך מתאים, 'יזרז' את תחילת היניקה לצילינדר, ע"י בניית תת-לחץ בסוף פעולת הפליטה וינקה טוב יותר את שאריות גזי הפליטה. אפשרית תוספת כוח קטנה, אך מדידה.


    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 05-01-2009 בשעה 06:57:31. סיבה: תיקוני שפה ועריכת המראה...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    23
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    ביל וישנייבסקי השראלי...
    אני לא מלגלג חלילה וחס
    זה נאמר ברצינות
    דר הוא איש יקר דעתן ומבין עד מאוד במנועים
    בקשר לארבע פעימות אני דווקא כן הייתי הולך על זה
    ולו בגלל הסיבה שאני אישית מת על הצליל שיהיה ל sundowner
    אמור להיראות כמו המטוס האמיתי
    מה שכן אני לא ממש יודע אם לסייטו 180
    יש מספיק כוח עבור הטיסן
    והכוונה היא שהוא לא יטוס כמו טריינר אלא כמו פיילון רייסר
    אולי עם דלק 30%
    ופרופלור עם פסיעה גבוהה זה יהיה בסדר
    אם אני זוכר נכון הטיסן גדול יחסית ואז אולי תצטרך סייטו 220
    או דינגו - YS160/170
    בקשר למפלר יעיל לארבע פעימות
    היצרן המוביל כיום הוא הטורי היפני
    אין להם משהו ספציפי שמתאים לסייטו
    בעיקרון אמור (אבל מעולם לא שמעתי על מישהו שניסה זאת) להתאים המשתיק המשמש לדגמי ה 160/170 של YS
    אבל אני לא יודע לגבי ההברגה של הברך
    אני לא יודע אם זה מתאים
    מצטער זה כל מה שאוכל לתרום לדיון

    דני

    נ.ב. לגבי ה 75AX כל צינור תהודה למנועי 60 עד 90 יתאים
    אבל שוב פעם עולה כאן הסוגיה של הברך
    אין כזה דבר מקורי של או. אס.
    אולי תוכל למצוא של Macs Products
    http://www.macspro.com

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    DarZeelon
    הסבר מדויק ביותר על פעולת ה-tuned pipe
    אני מצתרף לכל מילה ...אין ספק מיקצועי ביותר .

    אין וגם אין צורך בצינור תהודה למנועי 4T ,ניתן להגדיל קצת את חורי הפליטה באגזוז של ה-SAITO כדי להקל על פליטה ולהוריד את הלחץ בדוד האגזוז,יחד עם זאת לא להגדיל יותר מידי את החורים ,
    דבר שיגרום ללחץ דיחוס קטן מידי למיכל הדלק...
    בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
    ראובן...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנושא tuned pipe

    חברים זה היה רגע של העשרה
    תודה רבה על ההסבר המקצועי היה פשוט כיף לקרוא.
    אני אבדוק את עניין ה-220 לגבי הOS 75 נחפש ברך מתאימה .
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •