שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: עזרה בבקשה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    45
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה בבקשה

    שלום לכולם רציתי לדעת איך אני מחבר סט אפ לשתי מנועי EDF כך ששניהם יעבדו יחד בתיאום יש לציין שהזמנתי 2 מנועים ו 2 בקרים תודה מראש לעוזרים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בבקשה

    או כבל Y שבאחד מהם אתה מנתק את ה + (האדום האמצעי) , או לחבר כל אחד בערוץ נפרד בשלט ולהגדיר 2 מנועים (או מיקס בין הערוץ של המצערת לזה של המנוע השני , תלוי בשלט) , גם שם נתק את ה +.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    45
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בבקשה

    זאת אומרת לחבר את 2 הבקרים עם מפצל Y ולהוציא לאחד מהם את את החוט האדום ? למה אני מנתק את האדום?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בבקשה

    In order not to fry the Rx.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: עזרה בבקשה

    השארת האדום משני הבקרים עלולה להביא נזק או לבקרים, או למקלט, או לסרבואים, או כל התשובות נכונות .
    החוט האדום הוא אספקת מתח מיוצב מהבקר למקלט ולסרוואים. לקצר יציאות של מייצבי מתח זה דבר לא מומלץ (אפילו שבתנאים מסוימים זה יכול לעבוד, למי שלא מכיר, לא כדאי בכלל להתחיל להתעסק עם זה)
    לכן מנתקים אחת ומשאירים רק לבקר אחד מבין השניים את העבודה של אספקת מתח למקלט.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: עזרה בבקשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    השארת האדום משני הבקרים עלולה להביא נזק או לבקרים, או למקלט, או לסרבואים, או כל התשובות נכונות .
    החוט האדום הוא אספקת מתח מיוצב מהבקר למקלט ולסרוואים. לקצר יציאות של מייצבי מתח זה דבר לא מומלץ (אפילו שבתנאים מסוימים זה יכול לעבוד, למי שלא מכיר, לא כדאי בכלל להתחיל להתעסק עם זה)
    לכן מנתקים אחת ומשאירים רק לבקר אחד מבין השניים את העבודה של אספקת מתח למקלט.
    דרך אחרת לעשות את זה (אם הכלי מספיק גדול), היא לנתק את ה-+ משני הבקרים ולהזין את המקלט מ-BEC חיצוני או ישירות מסוללת מקלט ייעודית.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בבקשה

    למעשה לא צריך לנתק שום חוט ולא בטיח.חבר רגיל עם Y קונקטור וזהו.עשיתי מלא בדיקות כאלה ויש גם את הסוחויי של חבר שלי שמחובר גם עם Y קונקטור .למעשה זה אפילו יותר טוב כי אחד מגבה את השני והם מוזנים מאותו סוללה ואפשר גם שניים ואין שום בעיה כי למעשה הבקרים מחוברים במקביל ומוצאים את אותו הוולט,רק עם יכולת לספק זרם גבוה יותר ופחות להעמיס בקר אחד.וזה אפילו יותר טוב מאחלה BEC.הכל מיתוס.הסר דאגה מליבך.
    חיים גיל תעשה תרגיל

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •