למה שגוברנור יהיה הסיבה לבלאי המואץ של הסרוו?
סרוו מצערת צריך להיות סרוו מהיר, הטורק פחות חשוב למטרה הזו.
בגלל הצורך במהירות מומלץ דווקא לשים סרוו שיעודו המקורי הוא כסרוו זנב.
לא נראה לי שסרוו זנב המשמש כסרוו מצערת יעבוד קשה יותר כסרוו מצערת מאשר היה עובד כסרוו זנב.
סיבות שאני חושב עליהן שעלולות לקצר את חייו של הסרוו הן:
1. נעילה גאומטרית של הקרבורטור תוך כדי תנועה על צירו - נכנס אבק למכלול הקרבורטור ועם השמן הוא עלול שלא לנוע חופשי ולאמץ את הסרוו- נתק את הסרוו מהמנוע ובדוק את חופש התנועה של הקרבורטור.
2. גאומטריה לא נכונה בהתקנה (זרוע הסרוו לא נעה במקביל לזרוע המצערת).
3. END POINT's של הסרוו לא מוגדרים נכון ביחס לתנועת המצערת מה שגורם למאמץ מיכני בזמן עבודת הגוברנור (יש לבדוק בנקודות 0 ו 100 % תנועה שאין מאמץ על הסרוו).
4. שמן שמגיע לסרוו מאיזור המנוע (בעבר היה גורם מס' אחת לבלאי מואץ של סרוו זנב שהיה ממוקם על הבום במסוקי ניטרו).
5. מתח עבודה החורג מהמלצת היצרן