כמות התאים קובעת את מתח העבודה לפי 3.7V לתא,
למנוע ובקר שלך יש תחום עבודה שהוא מומלץ לו ולכן כמות התאים הוא פרמטר שלא תוכל לשנות יותר מדי,

mAh הוא כמות החשמל שהסוללה צוברת (קיבולת הסוללה), בהתחשב במשקל וגודל הסוללה, ככל שהפרמטר הזה גדול יותר זמן הטיסה ארוך יותר...

25C קובע את מקסימום הפריקה הרגעית - כלומר אם אתה צריך פתיחת מנוע מהירה לך על C גבוה (30-40) 25 נראה לי ממוצע

יש פרמטר נוסף לגבי הסוללה וגם הוא נקרא C (כן, מבלבל, מה לא יכלו לבחור אות אחרת לצורך העניין?) שבוא תוכל לטעון אותה (זה C שונה מה25 פריקה רגעית), כל יצרן יפרסם בכמה C תוכל לטעון וה C הזה הוא כפולה של ה mAh (קיבולת הסוללה) - אם תוכל לטעון סןללה ב 2C והקיבולת שלה 2200mAh אז זרם הטעינה המקסימלי הוא 4.4A