שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 28

נושא: סוללות Li-Po , כמה , למה ואיך !

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות Li-Po , כמה , למה ואיך !

    ציטוט נכתב במקור על ידי Magneto צפיה בהודעה
    תודה על הכל התגובות ! אני בהחלט מבין יותר טוב את הנושא כעת.....

    אני אסכם את מה שהבנתי ומה שרלוונטי כדי להתאים סוללה שתיתן את הביצועים הטובים ביותר וזמן טיסה ארוך.
    תקנו אותי אם אני טועה.

    מושגים:

    mAh : מילאמפר(מיליאמפר\שעה (h = hour)) - נפח סוללה או כמות האנרגיה שבה , יותר אמפר = יותר זמן אויר
    15-45C: נראה לי שזה קיצור לDisCharge - והוא "קובע את מקסימום הפריקה הרגעית" כלומר כמה מהר המנוע יגיב לפתיחת מצערת. זה מקביל פחות או יותר לעובי של צינורית הדלק בטיסן דלק. - לא מדוייק. ה-C לבדו לא נותן לך כלום. אתה תמיד חייב לדעת אותו ואת הקיבול (mAh) - כי רק המכפלה שלהם נותנת לך את זרם הפריקה המקסימלי. למנוע חשמלי יש תגובה מאוד מהירה ולא תרגיש הבדל בין C-ים שונים כל עוד אתה בתחום המותר. המנוע "מושך" מהסוללה זרם, ואם המנוע מנסה למשוך יותר ממה שהיא מסוגלת לספק הסוללה תהרס.
    תאים : "כמות התאים קובעת את מתח העבודה לפי 3.7V לתא, למנוע ובקר יש תחום עבודה שהוא מומלץ לו ולכן כמות התאים הוא פרמטר שלא ניתן לשנות.
    אם נדייק, כמות התאים שמחוברים בטור קובעת את מתח העבודה. אם תחבר את כל אותם התאים במקביל, תקבל עליה בקיבול וביכולת הפריקה (כמכפלה של כמות התאים) אבל המתח ישאר זהה למתח תא יחיד = 3.7 וולט אם מדובר בליפו.

    KV (לא קשור לסוללה עצמה אלא לשילוב שלה עם המנוע ובקר): סל"ד לוולט.הוא מציין את הסל"ד בהם יסתובב המנוע ללא עומס, לכל וולט שתספק לו.
    נתון של המנוע בלבד. לא של הסוללה ולא של הבקר ולא של שילוב שלהם...


    הדבר הנוסף שחסר לי בפאזל של התאמת סוללה ביחס לביצועים הוא משקל.
    לדוגמא : עם הטיסן שלי שוקל 580 גרם , כיצד אני יכול לחשב מה המשקל המקסימלי שאני יכול לשים עליו?
    אני משער שעם אני מוסיף לחישוב סוללה שמספקת KV גבוהה יותר זה בטח מאפשר משקל סוללה גדול יותר גם?

    תודה.
    הוספתי כמה תיקונים בגוף הציטוט.
    ולשאלותיך.
    1. מומלץ להיות בתחום הגדרות היצרן. ואם אין הגדרות שכאלו, כדאי שתבדוק מה הוא עומס הכנף = משקל הטיסן חלקי שטח הכנף, ביחידות של גרם לדצמ"ר
    ככל שהתוצאה נמוכה יותר, סימן שהעומס שהכנף נושאת נמוך יותר.
    עומס כנף גבוה מדי יאלץ אותך להטיס את הטיסן במהירויות גבוהות כדי שיהיה לכנף מספיק עילוי להחזיק את הטיסן באוויר.
    זה אומר גם לנחות במהירות גבוהה יותר.
    עומס הכנף משתנה בין סוגי טיסנים בגלל אופי טיסתם, ולכן צריך לדעת מה הוא הטיסן שאתה רוצה להטיס, כדי להעריך את עומס הכנף הרצוי.
    2. לא הבנתי כל-כך את השאלה - עשית שם סלט עם המושגים...
    נערך לאחרונה על ידי Liav; 27-06-2011 בשעה 11:25:58.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

נושאים דומים

  1. ואיי ואיי מה הולך פההההההההההההההההההההה
    על ידי liron mizrahi בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 10-06-2011, 12:34:35
  2. [רעיון] פתיחת שרשורים ואיך אולי כן צריך לכתוב כותרת נכונה ...
    על ידי nir בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-05-2010, 06:06:36
  3. [שאלה] האם צריך קבל ואיך מונעים מדלק לצאת מהמיכל ב 3D?
    על ידי wonderd בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 12-03-2010, 19:23:25
  4. חיבור סוללות ואיך?
    על ידי orendar181 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-02-2010, 23:38:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •