תגובה: מהירות ראש......
גוברנר יעיל יש רק בבקרים יקרים יותר (CC וכו') הגוברנרים בבקרים הסיניים נוטים לשגע את הג'ירו
הטירקס 250 טס הכי טוב באידל אפ עם סל"ד קבוע וגבוה
מבחינת פסיעה, לא מומלץ לעבור את ה-11 מעלות, אני הייתי עובד עם 10.5 מעלות כדי לקבל גם פאנץ טוב וגם שהזנב ימשיך לשמור בלי לברוח
מהירות ראש אפשר למדוד עם גוברנר, אם אין אפשר גם לחשב כדי לקבל תוצאות קרובות בעזרת מחשבון סל"ד להלן קישור
http://www.readyheli.com/headspeed-calculator.html
ה-250 עובד בסל"ד של 4000-4500RPM
בשום פנים ואופן לא מחזיקים שום מסוק ביד! גם לא 250!
עוד דבר, האם אתה שומע ירידה בסל"ד? כלאמר שאתה מפעיל עומד על המסוק האם אתה שומע ירידה דראסטית בסל"ד
דבר נוסף, איזה פניון אתה מריץ? המנוע המקורי של הטירקס 250 הוא בעל 3400KV, עם פניון 15 שיניים. השילוב הנ"ל נותן סל"ד של ~4200RPM בממוצע
למנוע שלך יש הרבה יותר KV, ככה שאם אתה מריץ פניון של יותר מ-13 שיניים אתה עובד בסל"ד מאוד גבוה שיכול בהחלט להיות הגורם להתחממות הבקר והמנוע
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz