היי לכולם ,
אני מנסה לעשות סט-אפ ל-hk250 gt הכל בסדר בכמה דקות הראשונות....
לאחר מכן הבקר והמנוע ממש חמים ( גם הסוללה טיפה ) הבקר הוא 30 אמפר מול מנוע 4200kv... ( סיני אבל עם ביקורות טובות *** )
לפי מה שאני מבין יכול להיות שיש לי יותר מידי פיטש לעומת מהירות ראש ( אני בעצם בטוח בזה כי המנוע כבה רק במצערת גבוהה )
השאלה העיקרית שלי היא:
איך בדיוק אני אמור למדוד מהירות ראש עם טכומטר....?
להחזיק את המסוק בפול מצערת? ( לא בא לי להוריד לעצמי ראש או אצבע... )
קראתי בפורומים שעושים זאת בפול מצערת ופיטש 0 ... השאלה איך אני אוכל לדעת שה- RPM נשמר כשאני מעלה פיטש
הרי יותר פיטש מייצר יותר גרר ומאט את המנוע.
האם אני צריך להשתמש בגוברנור בבקר....?
קיצר אני ממש אבוד כאן אשמח לקבל סכימה שלב אחר שלב
כיצד לכוון מהירות ראש
תודה מראש לכולם