שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מהירות ראש......

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מהירות ראש......

    היי לכולם ,

    אני מנסה לעשות סט-אפ ל-hk250 gt הכל בסדר בכמה דקות הראשונות....
    לאחר מכן הבקר והמנוע ממש חמים ( גם הסוללה טיפה ) הבקר הוא 30 אמפר מול מנוע 4200kv... ( סיני אבל עם ביקורות טובות *** )
    לפי מה שאני מבין יכול להיות שיש לי יותר מידי פיטש לעומת מהירות ראש ( אני בעצם בטוח בזה כי המנוע כבה רק במצערת גבוהה )
    השאלה העיקרית שלי היא:

    איך בדיוק אני אמור למדוד מהירות ראש עם טכומטר....?
    להחזיק את המסוק בפול מצערת? ( לא בא לי להוריד לעצמי ראש או אצבע... )
    קראתי בפורומים שעושים זאת בפול מצערת ופיטש 0 ... השאלה איך אני אוכל לדעת שה- RPM נשמר כשאני מעלה פיטש
    הרי יותר פיטש מייצר יותר גרר ומאט את המנוע.
    האם אני צריך להשתמש בגוברנור בבקר....?

    קיצר אני ממש אבוד כאן אשמח לקבל סכימה שלב אחר שלב
    כיצד לכוון מהירות ראש

    תודה מראש לכולם
    נערך לאחרונה על ידי e-nigma; 10-07-2011 בשעה 12:16:48.
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    גוברנר יעיל יש רק בבקרים יקרים יותר (CC וכו') הגוברנרים בבקרים הסיניים נוטים לשגע את הג'ירו
    הטירקס 250 טס הכי טוב באידל אפ עם סל"ד קבוע וגבוה
    מבחינת פסיעה, לא מומלץ לעבור את ה-11 מעלות, אני הייתי עובד עם 10.5 מעלות כדי לקבל גם פאנץ טוב וגם שהזנב ימשיך לשמור בלי לברוח
    מהירות ראש אפשר למדוד עם גוברנר, אם אין אפשר גם לחשב כדי לקבל תוצאות קרובות בעזרת מחשבון סל"ד להלן קישור
    http://www.readyheli.com/headspeed-calculator.html
    ה-250 עובד בסל"ד של 4000-4500RPM
    בשום פנים ואופן לא מחזיקים שום מסוק ביד! גם לא 250!
    עוד דבר, האם אתה שומע ירידה בסל"ד? כלאמר שאתה מפעיל עומד על המסוק האם אתה שומע ירידה דראסטית בסל"ד
    דבר נוסף, איזה פניון אתה מריץ? המנוע המקורי של הטירקס 250 הוא בעל 3400KV, עם פניון 15 שיניים. השילוב הנ"ל נותן סל"ד של ~4200RPM בממוצע
    למנוע שלך יש הרבה יותר KV, ככה שאם אתה מריץ פניון של יותר מ-13 שיניים אתה עובד בסל"ד מאוד גבוה שיכול בהחלט להיות הגורם להתחממות הבקר והמנוע
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    היי אלעד תודה על התגובה

    אני מריץ את המנוע הזה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...or_4200kv.html

    עם הבקר הזה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ontroller.html

    המסוק הוא אמנם HK250 אבל הוא מיועד למטרת ריחופים והקפות בלבד אולי קצת אירובטיקה. ( לימוד נטו )
    יש לי טירקס בנוסף שאני מייעד לו בקר CC עם סקורפיון אבל זה כבר יהיה נושא אחר

    במסוק הסיני הרכיבים בעלי ביקורות מעולות כך שאני מאמין שיש בעיה עם הגרף שלי
    אני עובד עם פיניון 13 שיניים הרבה פורומים רושמים שבנורמל הגרף מצערת צריך לקפוץ כבר בנקודה השלישית לסביבות 80 90 אחוז ולהשאר שם בכל שאר הנקודות...

    שוב לא הבנתי איך אני מגיע למצב שיש לי סל"ד קבוע בכל נקודה ונקודה בגרף ....
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    אתה מטיס ב-IDLE UP או בנורמל?
    כי כשדיברתי על סל"ד קבוע התכוונתי להטסה ב-IDLE UP. שם הסל"ד קבוע והפיטצ' הוא גרף לינארי מ-0 ל-100
    לגבי גרפים של PITCH ל-NORMAL אני לא כל כך בקיא בזה מכיוון שאני לא מטיס בנורמל
    אבל מה הגרף נורמל שלך (פיטצ')?
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    הגרף מצערת ב-normal :

    0 30 75 85 100

    הפיטש:

    0 2 4 7 10 ( במעלות כמובן )

    זה גם בדיוק התסכול שלי איך אני יכול לשמור על סל"ד קבוע בכל נקודה
    תכלס בנקודה הראשונה שהזווית 0 מעלות הסל"ד יהיה הכי גבוהה ( 4500 למשל )
    אבל איך אני יכול לשמור על סל"ד כזה ברגע שהלהבים מגיעים ל- 4 מעלות...?
    מה הנקודת יחוס של הלהבים כשמודדים סל"ד?
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    יש אפליקצית טאכומטר באייפון, עובד על שמע ועובדת לא רע - לא מדעית אבל נותנת תוצאות סבירות

    ודרך אגב, בנורמל הפיטץ צריך להתחיל מ 3- ועולה לכוון ה10-11
    זה עוזר להנמיך ומצמיד את המסוק על הקרקע בתחילת עבודה
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    קודם כל תשנן ותזכור את זה:


    KV= PINION עבור מסוק 250

    Motors and Pinions listitng for correct head speed (as per previous posts)
    3200kv 16T
    3400kv 15T
    3600kv 14T
    3800kv 13T
    4200kv 12T
    4500kv 11T


    מנוע מתחמם בעיקר כי יש עליו עומס רב. זה בקלות יכול לנבוע מיחסי תמסורת לא נכונים. האם התמסורת אצלך מתאימה לטבלה?

    הדרך הנכונה לבדוק RPM ראש זה בזמן ריחוף בIU , אבל בשביל זה צריך טכומטר שמתאים למצב הזה

    ודבר נוסף: הסיבה זווית שלילית בהתחלת הסטיק אינה להצמד את המסוק לקרקע, זה רווח משני. הסיבה העיקרית היא למנוע ממנו להמריא עם פסיעה גבוהה וRPM נמוך, מה שגורם להמראה לא מספיק יציבה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    866
    תודה!
    48
    הודה 87 פעמים ב 68 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    גם לי יש אותו סטאפ
    מאחר ואני לא משיג פיניון מתאים אני הרכבתי פיניון 15 שהגיע עם המסוק
    המסוק גם hk
    לא היתה ברירה והורדתי את גרף המצערת ל 70 אחוז
    נראה לי מהירות ראש סבירה
    אבל גם אצלי המנוע יורד חם מאוד וכך גם הבקר
    dror
    T rex 700 DFC / vbar / KDE 495
    gaui x4
    T rex 450 pro fbl
    quad

    וכמה מעופפים מתחלפים
    DX 8

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    כן אבל אצלי הוא מכבה את המנוע בסופו של דבר ומאלץ אותי להתאמן על אוטורוטציה......
    אני בהחלט מקבל הרבה ידע חדש מכל מה שרשמתם חברים
    אבל שאלתי העיקרית הייתה איך אני בודק סל"ד של מסוק בכל נקודה בגרף בשעת טיסה במצב normal
    או שפשוט עושים זאת לפי שמיעה....?
    או שיש נוסחאות מוכנות לכך לכל מנוע ופיניון וכו'...?
    זה דבר שמאוד אשמח לדעת...
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    עודד,
    לגבי היחסי תמסורת :

    מה שיש לי זה מנוע 4200 KV על פיניון 13T
    לפי הטבלה 13T צריך להיות מול מנוע של 3800KV

    בדיוק את זה אני לא מבין ... אם מנוע 3800 מסובב פיניון 13T ,
    אז למנוע יותר חזק ( 4200 ) יהיה יותר קשה....?

    רוב מטיסי ה- 250 בעלי סקורפיון 3900 מטיסים עם 15T ולא מתלוננים על כלום בפורומים
    השאלה לפי מה ללכת נסיון או נוסחאות.....
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-nigma צפיה בהודעה
    עודד,
    לגבי היחסי תמסורת :

    מה שיש לי זה מנוע 4200 KV על פיניון 13T
    לפי הטבלה 13T צריך להיות מול מנוע של 3800KV

    בדיוק את זה אני לא מבין ... אם מנוע 3800 מסובב פיניון 13T ,
    אז למנוע יותר חזק ( 4200 ) יהיה יותר קשה....?

    רוב מטיסי ה- 250 בעלי סקורפיון 3900 מטיסים עם 15T ולא מתלוננים על כלום בפורומים
    השאלה לפי מה ללכת נסיון או נוסחאות.....






    מה אינך מבין זה מהו המושג KV
    זה אומר כמה RPM לכל V ולא אומר מאומה על הכוח של המנוע

    ובשביל שתבין את העניין, נסה להתחיל לרב על אופניים בהילוך (KV) גבוה
    לעומת הילוך נמוך
    איפה תתאמץ יותר?
    אתה אותו רוכב, הכוח שלך לא משתנה, רק צורת השימוש וניצול הכוח משתנה



    עכשיו תחליף רוכב, לרוכב מקצועי רב נסיון ובכושר מלא (סקורפיון)
    המצב יהיה אותו דבר או יחול שינוי?


    לא הולכים לפי נסיון או נוסחאות, הולכים ללמוד את הנושא וצוברים הבנה המחברת את הנסיון והנוסחאות לתוצאה מוצלחת
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    כןןןןןןן אבל................ שוב...........

    איך אני בודק סל"ד של מסוק בכל נקודה בגרף בשעת טיסה במצב normal
    האם זה שלב קריטי בכיוון מסוק?
    או שעושים זאת בערך?
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-nigma צפיה בהודעה
    כןןןןןןן אבל................ שוב...........

    איך אני בודק סל"ד של מסוק בכל נקודה בגרף בשעת טיסה במצב normal
    האם זה שלב קריטי בכיוון מסוק?
    או שעושים זאת בערך?



    אתה לא צריך לבדוק סל" בכלל, לא עושים זאת. ובטח לא בכל נקודה בגרף
    המקסימום זה לבדוק אמפר אם אינך עובר את המיגבלות
    ואת הסל"ד עליך להעריך על פי נתוני הKV והפיניון שלך.עליהם להיות מתאימים לדרישות היצרן או בקירוב לכך . וזה רק לצורך הידיעה שאינך חורג ממיגבלות היכולת של ראש המסוק לשאת בכוחות הצנטריפוגליים שלו.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מהירות ראש......

    אז אם אני מבין נכון :

    אני מתאים פיניון נכון למנוע לפי הנתוני KV שלו ,
    מתאים לו בקר לפי הנתוני צריכת זרם שלו ,

    וכך בעצם אני אהיה בתחום הסל"ד המותר 4000 -4500 בערך...?
    אלו בעצם נתונים קבועים שאם אלך לפיהם אז אהיה בטווח הגדרות היצרן המתאימים

    ובמצב שלי 4200KV על פיניון של 13T זה הגורם להתחממות הבקר והמנוע?
    בהנחה שיש לי פיצ' גבוהה מידיי... אם אוריד את מספר השיניים בפיניון , תהיה לי פחות מהירות ראש אבל יותר טורק
    האם זה מה שיפתור לי את הבעיה...?
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מהירות ראש
    על ידי sudi9 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 01-01-2011, 22:24:15
  2. [חדשות] שיא מהירות חדש
    על ידי RonTo בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 26-09-2010, 20:00:56
  3. [שאלה] בקר מהירות של HK
    על ידי Bob Shark בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-08-2010, 06:35:14
  4. מהירות זנב
    על ידי טלרועי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14-08-2009, 23:40:26
  5. מהירות ראש
    על ידי markho בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-07-2009, 20:17:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •