חיברתי את ה scp וזו ההטסה הראשונה שלי עם הטלמטריה שבנויה בשלט
ראתי שבזמן הטיסה סוללה אחת מהרגע שפעלתי אותה עם מצערת למצב רחיפה הסוללה הגיע ל10.5
סוללה אחרת מגעיה ל10.5 לאחר כ2.5 דק טיסה עם סטיק לא מעל 75%
האם המצב תקין ?
לאיזה גבול תחתון אני אמור לכוון את השלט שיתריע ?
מה הגבול התחתון לדעתכם
איזה פרמטר בסוללה משפיע על הירידה במתח בזמן תעופה הקיבולת 2200 או את ה 25c בכדי שלא תהייה ירידה בזמן פתיחת מצערת .
והאם תפקידו של ESC לספק מתח גבוהה למרות שיש ירידה במתח בזמן הגדלת המצערת ?
ברור לכם מהשאלות שלי שההבנה בחשמל מאוד נמוכה אז אם משהו עונה אשמח אם יסביר בצורה פשוטה