10,000+ הספק מקסימאלי?????
זה יכול לשדרג את המיצובישי לאנסר שלי לחשמלית
TREX 500 ESP
FUTABA 7C
AXN
FMS P51 Mustang V6
בעוד שבועיים למישהו בארץ כבר יהיה אחד כזה..![]()
לא חבל על הכסף? (אולי אני אבקש כזה ליומולדת..)
מעניין מי קורא פה..
נערך לאחרונה על ידי wonderd; 02-08-2011 בשעה 12:26:37.
אפשר להעזר בפונקציות כמו שמובנות בבקרים של CASTLE CREATION
בעזרת ה USB LINK יש גישה לפרמטרים כמו SPOOL UP שקובעים את מהירות השינוי בסל"ד
נכון שבמהותם הם יורידו מיכולת הביצוע של המערכת כנגד הפוטנציאל הגלום אבל יתכן וימצא שילוב שבכל זאת יאפשר להנות מעודף הכוח בלי להגיע למגבלות המכלול המכאני
TREX 500 ESP
FUTABA 7C
AXN
FMS P51 Mustang V6
כתוב שם שהמנוע מותאם במיוחד לטירקס 700E וניטרו מוסב..אני מניח (הנחה מבוססת) שהם בדקו את העניין לעומק לפני ששיצאו לשוק
הערך עליו אתה מדבר אינו ה Spool Up. ערך זה ימנע טחינה רק בעת הדלקה ראשונית טרם המראה ואינו משפיע על פעולת הגוברנור.
באופן עקרוני אתה צודק, שינוי ערכים מסויימים אכן ימנע טחינה של הגג"ש תוך התפשרות (אדירה) על הביצועים.
שני הערכים הללו הם:
Governor Gain
Engin change rate
הראשון למעשה מגדיר באיזו מהירות יגיב הגוברנור לשינויים בסל"ד הלהבים. ככל שערך זה גבוהה יותר, נרגיש בפחות דעיכה בעת ביצוע תמרונים מעייפי מנוע. המלצתי האישית (ושל חכמים ממני) היא לא לעבור את הערך 20 מחשש לטחינת הגג"ש.
הערך השני קובע כמה מהר מגיב המנוע לשינויים שמבצע הגוברנור. בפועל, פה בא לידי ביטוי המומנט של המנוע. מנוע בעל מומנט גבוה, במידה ונציב ערכים גבוהים בפרמטר זה, יטחן את הגג"ש מהר מאוד. כאן אני ממליץ על ערך ה"דיפולט" של קסטל.
שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.
*כל ההמלצות שלי הן מתוך ניסיון אישי שלי. טרם ביצוע כל שינוי בהגדרות הבקר אני ממליץ להתייעץ עם אנשים מנוסים שכן יש להתאימם למסוק, למטיס ולמנוע.
נערך לאחרונה על ידי RonTo; 02-08-2011 בשעה 15:10:45.
רון טוסמן
מכיוון ששבוע שעבר קיבלתי את הUSB LINK הורדתי גרסא 3.27 ל ICE LITE 75 ויש שם שני פרמטרים ל SPOOL UP
האחד כמו שציינת לשלב הראשוני מאפס סל"ד
השני נכנס לפעולה כשהראשון נגמר ושולט במהירות שינוי הסל"ד מכל מצב מצערת לכל מצב מצערת חדש
לשניהם קוראים SPOOL UP ואכן הם שייכים לאיזור הקינפוג של גוברנור אבל לא מחויבים שיוגדר גוברנור
בדקתי את שני השלבים ואיך הם עוברים מהראשון לשני ועובד יופי
אפשר SPOOL UP ראשוני איטי מאד וSPOOL UP רגיל מהיר שהוא בר קינפוג
אני אנסה להביא צילום מסך יותר מאוחר
יתכן וזה אחד מהשינויים ש CC הכניסו בגרסא החדשה...
נערך לאחרונה על ידי hagpel; 02-08-2011 בשעה 17:07:38.
TREX 500 ESP
FUTABA 7C
AXN
FMS P51 Mustang V6
רון יש לי שאלה האם ב 500 צריך לגרז את גלגלש הראשי ? ועוד דבר כרגע אני עם ice 75 fix throttle והאם יש יתרון לעבודה עם גוברנר ב גודל 500?
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
במידה ואתה לא נתקל בבעית טחינת גיר, אין צורך לגרז... מנועים במסוקי 500 חלשים יחסית ואינם מאמצים את חומר הגג"ש למגבלותיו בד"כ...
לגבי הגוברנור, לא נהוג במסוקים בגודל כזה... בד"כ מנוצל במסוקי 600 ומעלה שם העומסים גדולים יותר. ייתכן ששוה לך לנסות ולראות ותיווכח שנוח לך כך, אך קח בחשבון שכנראה יהיה עליך להחליף לפיניון עם יותר שיניים.
רון טוסמן
אני עם סקורפיון 1600 ועם פניון 13 .
האם יש לגוברנר השפעה על זמני טיסה ברמת טיסה של 3D מתון?
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
ועוד דבר חשוב
המנוע המדובר יכול לתת (על פי הנתונים) 10KW אבל צריך לזכור שהוא מיועד לסטאפ מכובד של עד 16 תאים.
השאלה באיזה שילוב של סטאפ תקבל את ההספק הזה? ההימור שלי שהמנוע נציל ביותר כאשר הזרם נמוך יותר והמתח גבוה יותר אז מתבזבז גם פחות הספק.
גם אני וגם אתה יודעים שייקח עוד לא מעט זמן עד שסטאפים של 16 תאים יהיו נפוצים.
בכל זאת יהיה מעניין לראות אותו עם סטאפ של 12 תאים על איזה כלי חדש ומעניין![]()